خانه » استخدام در استان کرمان » استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمان (هنرستان کاردانش رشته بهیاری شهرستان بافت) (ویرایش اطلاعات)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمان (هنرستان کاردانش رشته بهیاری شهرستان بافت) (ویرایش اطلاعات)

متن آگهی:

۲۵ تیر ۹۷: امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون جذب دانش آموز بهیاری در هنرستان / کاردانش شهرستان بافت 

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ تیر ماه ۹۷ – هنرستان (و یا آموزشگاه) کاردانش رشته بهیاری شهرستان بافت از میان داوطلبان خواهر واجد شرایط زیر برای سال ۹۸-۹۷ پس از برگزاری امتحان کتبی و مصاحبه و انجام سایر مراحل بر اساس اولویت امتیازها دانش آموز بهیاری می پذیرد.

۱ – تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲ – متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور و  التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی

۳ – دارا بودن مدرک قبولی پایه نهم در سال تحصیلی جاری (همان سال) با شرط معدل ۱۷ و بالاتر

۴ – حداکثر سن ورود به هنرستان مطابق ضوابط مدارس روزانه

۵ – دارا بودن سلامت جسمی و روانی

۶ – دارا بودن صلاحیت اخلاقی و حسن خلق و شایستگی حرفه ای و ارائه گواهی حسن اخلاق با درج نمره انضباط از آخرین مدرسه محل تحصیل

۷ – قبولی در امتحان ورودی (کتبی و مصاحبه)

۸ – مواد امتحانی (بینش دینی، هوش، ریاضیات، ادبیات، علوم و زبان انگلیسی و در سطح پایه نهم)

۹ – افراد بومی هر استان حق تقدم خواهند داشت.

۱۰ – جانبازان در صورت برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته بهیاری و آزادگان و خانواده معظم شهداء، اسراء، مفقودین، و جانبازان از کارافتاده در صورت تساوی شرایط از اولویت برخوردار خواهند بود.

۱۱ – پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ ریال به حساب شماره ۲۱۷۳۳۱۹۰۱۵۰۰۰ سیبا تحت عنوان تمرکز وجوه درآمد حاصل از ثبت نام ورودی دانشگاه ها و موسسات

۱۲ – طول دوره تحصیل بر اساس ضوابط آموزش و پرورش میباشد.  (حداقل سه سال کامل تحصیلی)

۱۳ – وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پرداخت کمک هزینه تحصیلی و خوابگاه هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

۱۴ – تعهد خدمت معادل دو برابر مدت آموزش (در صورتیکه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پس از فارغ التحصیلی و پس از معرفی حداکثر ظرف مدت ۶ ماه نسبت به جذب فاراغ التحصیلان اقدام ننماید ، تعهدنامه کان لم یکن تلقی خواهد شد.)

۱۵ – به دانش آموزان دوره روزانه در صورت موفقیت در آزمون های دورس عمومی ، الزامی و تخصصی از سوی وزارت آموزش و پرورش دیپلم کاردانش در رشته بهیاری داده خواهد شد .

مدارک لازم جهت ثبت نام اینترنتی از تاریخ ۹۷/۰۴/۱۲ لغایت ۹۷/۰۴/۲۰

۱- یک برگ فرم درخواشت تکمیل شده ۲- یک برگ کپی مدارک تحصیلی پایه نهم ۳- یک برگ فتوکپی شناسنامه (چنانچه توضیحاتی در صفحات دیگر شناسنامه درج شده باشد ، ارائه فتوکپی از آن صفحه نیز ضروری است). ۴- چهار قطعه عکس۴*۳ تمام رخ ۵- رسید فیش بانکی ۶- گواهی حسن اخلاق با درج نمره انضباطی ۷- فرم هدایت تحصیلی

– ثبت نام آزمون و ارسال مدارک فقط به صورت اینترتی از تاریخ ۹۷/۰۴/۱۲ لغایت ۹۷/۰۴/۲۰ از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام میشود و همزمان با تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به آدرس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اقدام نمایند . (فایل اسکن شده با نام و نام خانوادگی ذخیره گردد)

ضمنا تاریخ اصلاح و ویرایش از تاریخ ۹۷/۰۴/۲۴ لغایت ۹۷/۰۴/۲۸ می باشد.

– در صورت کامل بودن مدارک و احزار شرایط شرکت در آزمون کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۹۷/۰۵/۰۱ لغایت۹۷/۰۵/۰۴ از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان قابل دریافت می باشد.

– تاریخ برگزاری آزمون ۹۷/۰۵/۰۴

ساعت و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه قید گردیده است.

جهت دانلود متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.