خانه » استخدام در استان اردبیل » اطلاعیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

اطلاعیه دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

متن آگهی:

خبر ۲۶ خرداد ۱۴۰۰- اطلاعیه زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 

به اطلاع می رساند زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل (آگهی مورخ ۱۰ اسفند ۹۹) روز جمعه ۴ تیرماه ۱۴۰۰ می باشد، ثبت نام کنندگان می توانند طی روزهای چهارشنبه ۲ و پنجشنبه ۳  تیرماه ۱۴۰۰ کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق  همین صفحه دریافت نمایند.
* در صورت وجود اشکال جهت دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۹ الی ۱۷ روزهای مشخص شده برای دریافت کارت، با شماره همراه پشتیبانی آزمون ۰۹۹۰۳۵۸۵۸۱۹ تماس گرفته شود.


خبر ۲۰ شهریور ماه ۹۸ – به اطلاع می رساند افرادی که برای دریافت کارت ورود به جلسه دچار مشکل هستند می توانند روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به باجه رفع اشکال به نشانی: اردبیل، میدان بسیج، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی، درب اصلی، ورودی خواهران مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است حضور خود فرد به همراه کارت شناسایی معتبر و کد رهگیری ثبت نام الزامی می باشد.

خبر ۵ شهریور ماه ۹۸ – فراخوان جذب نیرو در دانشکده علوم پزشکی اردبیل در ۹ رشته شغل
پرستار، کارشناس اتاق عمل، کارشناس هوشبری، کارشناس علوم آزمایشگاهی، ماما، کارشناس رادیولوژی، کارشناس مدارک پزشکی، کمک پرستار و کاردان فوریت پزشکی

خبر ۲۲ شهریور ۹۶ – اطلاعیه شماره (۷) آگهی مورخه ۹۶/۵/۷ پذیرش نیروی انسانی در قالب خرید خدمت از طریق بخش خصوصی (شرکتی)
پیرو آگهی مورخه ۰۷/‏۰۵/‏۹۶‬ و اطلاعیه های شماره ۱ و ۲ و۳ و۴ و ۵ و۶، موارد ذیل جهت اطلاع اعلام می گردد:

زمان توزیع کارت الکترونیکی ورود به جلسه آزمون چهار رشته شغلی شامل: نگهبان – امور خدماتی – راننده – اپراتور تلفن در روزهای سه شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه مورخه ۲۸ ،۲۹ و۳۰ شهریور ماه بوده و زمان برگزاری آزمون در دو نوبت:

الف) نوبت اول راس ساعت ۹ صبح برای شغل امور خدماتی.

ب) نوبت دوم راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح برای مشاغل اپراتور تلفن – راننده – نگهبان، خواهد بود.

۲ -آزمون در روز جمعه مورخه ۳۱/‏۰۶/‏۹۶‬ ‬ بشرح ذیل خواهد بود. ضمناَ آدرس دقیق محل آزمون هنگام دریافت کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

الف) تمامی داوطلبان مشاغل مذکور برای شهرستان اردبیل، در خود شهرستان اردبیل.

ب) تمامی داوطلبان مشاغل مذکور برای شهرستان پارس آباد، در خود شهرستان پارس آباد.

ج) تمامی داوطلبان مشاغل مذکور برای شهرستان مغان، در شهرستان گرمی.

د) تمامی داوطلبان مشاغل مذکور برای شهرستان بیله سوار، در شهرستان بیله سوار.

ه) تمامی داوطلبان مشاغل مذکور برای شهرستان مشکین شهر، در شهرستان مشکین شهر.

** با توجه باینکه اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت دانشگاه به نشانی ( azmoon.arums.ac.ir ) به صورت الکترونیکی و غیر حضوری می باشد، مقتضی است متقاضیان گرامی از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی دانشگاه خودداری نمایند.

۳- تاریخ اخذ کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون شغل کمک پرستاری متعاقباَ از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.


۱۴ شهریور ۹۶ – برگزاری مجدد آزمون خود مراقبتی خانواده در روز چهار شنبه مورخه ۹۶/۶/۱۵

به اطلاع آن دسته از همکارانی که موفق به شرکت در آزمون خودمراقبتی خانواده (۱) نشده اند می رساند که این آزمون مجدداً در تاریخ ۱۵/‏۶/‏۹۶ ‬ از ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر برگزار خواهد شد.


۱۲ شهریور ۹۶ – اطلاعیه شماره (۶) آگهی مورخه ۹۶/۵/۷ پذیرش نیروی انسانی در قالب خرید خدمت از طریق بخش خصوصی (شرکتی)

پیرو آگهی مورخه ۹۶/۵/۷ ‬ و اطلاعیه های شماره ۱، ۲ ،۳ ،۴، ۵ و در سایه عنایات خداوند متعال و براساس برنامه های از پیش تعیین شده، آزمون پذیرش نیروی شرکتی در روز پنجشنبه مورخ ۰۹/‏۰۶/‏۹۶‬ جهت هشت رشته شغلی به تعداد ۷۶۵ نفر شرکت کننده شامل شغلهای: پرستاری – کارشناس اتاق عمل – کارشناس علوم آزمایشگاهی – کارشناس هوشبری – ماما – کارشناس کامپیوتر- مهندسی صنایع و متصدی خدمات مالی در سلامت و با رضایت کامل داوطلبان مذکور برگزاری گردید. موارد ذیل برای اطلاع داوطلبان سایر رشته های شغلی اعلام می گردد:

تاریخ اخذ کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون سایر رشته های شغلی شامل: نگهبان – امور خدماتی – راننده – اپراتور تلفن – کمک پرستار متعاقباً از طریق سایت این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

**ضمناً اخذ کارت الکترونیکی ورود به جلسه از طریق سایت دانشگاه به نشانی ( azmoon.arums.ac.ir ) خواهد بود.

متقاضیان گرامی جهت کسب آخرین اطلاعات در خصوص آگهی و زمان صدور کارت و محل و تاریخ برگزاری آزمون لازم است روزانه به سایت دانشگاه مراجعه نمایند.


خبر ۳۱ مرداد ۹۶: جزئیات برگزاری آزمون شرکتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

اطلاعیه شماره (۵) آگهی مورخه ۰۷/‏۰۵/‏۹۶‬ پذیرش نیروی انسانی در قالب خرید خدمت از طریق بخش خصوصی (شرکتی)
پیرو آگهی مورخه ۰۷/‏۰۵/‏۹۶‬ و اطلاعیه های شماره ۱ و ۲ و۳ و۴ موارد ذیل جهت اطلاع اعلام می گردد.
* نظر به کثرت شرکت کنندگان و تداخل آزمون فوق با فرایند آزمون سازمان سنجش و آموزش کشور، آزمون آگهی مذکور به صورت مرحله ای و بر حسب رشته های شغلی به شرح ذیل برگزار خواهد شد:
الف- زمان توزیع کارت الکترونیکی ورود به جلسه آزمون هشت رشته شغلی شامل: پرستار- کارشناس اتاق عمل- کارشناس علوم آزمایشگاهی- کارشناس هوشبری- ماما – کارشناس کامپیوتر – مهندسی صنایع- متصدی خدمات مالی- در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخه ۶، ۷ و۸ شهریورماه بوده و زمان بر گزاری آزمون راس ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه مورخه ۰۹/‏۰۶/‏۱۳۹۶‬ در سالن های پیامبر اعظم (ص) و امام علی (ع) دانشگاه واقع در اردبیل- میدان جانبازان – خیابان دانشگاه – روبروی دانشگاه پیام نور – محل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خواهد بود.
ب- تاریخ اخذ کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون سایر رشته های شغلی متعاقباً از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید.
*** با توجه به اینکه اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت دانشگاه به صورت الکترونیکی و غیر حضوری می باشد، مقتضی است متقاضیان گرامی از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی دانشگاه خودداری نمایند.


خبر ۲۵ مرداد ۹۶: اطلاعیه شماره (۴) آگهی مورخه ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ پذیرش نیروی انسانی در قالب خرید خدمت از طریق بخش خصوصی (شرکتی)
پیرو آگهی مورخه ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ و اطلاعیه های شماره ۱ و ۲ و۳ موارد ذیل جهت اطلاع اعلام می گردد. ۱-تاریخ اخذ کارت الکترونیکی ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. ** ضمناً اخذ کارت الکترونیکی ورود به جلسه از طریق همین سایت خواهد بود. ۲-متقاضیان گرامی جهت کسب آخرین اطلاعات در خصوص آگهی و زمان صدور کارت و محل و تاریخ برگزاری آزمون لازم است به صورت مستمر به سایت دانشگاه مراجعه نمایند. ۳-باتوجه به اینکه هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون مذکور از طریق سایت این دانشگاه خواهد بود لذا داوطلبان از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با دانشگاه خودداری نمایند.


خبر ۱۸ مرداد ۹۶: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

((اطلاعیه شماره (۳) آگهی مورخه ۰۷/‏۰۵/‏۹۶‬ پذیرش نیروی انسانی در قالب خرید خدمت از طریق بخش خصوصی (شرکتی)))

پیرو آگهی مورخه ۰۷/‏۰۵/‏۹۶‬ و اطلاعیه های شماره ۱ و ۲ موارد ذیل جهت اطلاع اعلام می گردد.

مهلت ثبت نام در آگهی مذکور لغایت روز یکشنبه مورخه ۲۲/‏۰۵/‏۹۶‬ ‬ تمدید می گردد.

حداکثر سن متقاضیان کلیه رشته های شغلی (با احتساب سنوات نظام وظیفه و سوابق بیمه ای) به ۳۵ سال تمام، اصلاح می گردد. (تاریخ تولد از ۱۵/‏۰۵/‏۶۱‬ به بعد)
تاریخ اخذ کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
متقاضیان گرامی جهت کسب آخرین اطلاعات در خصوص آگهی و زمان صدور کارت و محل و تاریخ بر گزاری آزمون لازم است روزانه به سایت دانشگاه مراجعه نمایند.


خبر ۵ مرداد ماه ۹۶ – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در نظر دارد برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش از محل مجوز شماره ۲۷۳/۱۰۰ – ۳۰/۳/۹۳ و ۶۲۶۵/۲۰۹/ د- ۲/۱۱/۹۵ و ۶۶۴/۲۰۹/ د – ۶/۲/۹۶ و ۱۸۲۳/۲۰۹/ د – ۱۳/۳/۹۶ و ۱۹۶۶/۲۰۹/ د- ۲۱/۳/۹۶ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد ۱۴۸ نفر از افراد واجد الشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی و عملی (مهارتی) حسب شرایط پس از طی مراحل گزینش به صورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) با در نظر گرفتن شرایط مندرج ذیل بکارگیری نماید.

جهت مشاهده متن آگهی اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. پویا گفت:

    اقاقیون امروز ۷ ام پس چی شد این کارت ازمون؟
    —–
    مدیر سایت : هنوز که تو سایتشون چیزی درج نشده

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.