خانه » استخدام در استان آذربایجان غربی » استخدام دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی(تمدید ثبت نام)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی(تمدید ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۲۵ مرداد ۹۶: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 با توجه به تغییرات ایجاد شده در شرایط احراز بعضی از مشاغل و همچنین درج متمم آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، مهلت ثبت نام آزمون فوق تا مورخ ۹۶/۰۶/۰۳ تمدید می گردد.


خبر ۱۸ مرداد ۹۶: زمان ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

با توجه به درخواست مکرر برخی از داوطلبین گرامی بدینوسیله به اطلاع می رساند ویرایش اطلاعات فردی و آزمون استخدامی فوق در روزهای آخر ثبت نام فعال می گردد. لذا داوطلبین می توانند در روزهای مشخص شده در این سایت با استفاده از کد ملی و کد رهگیری نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام نمایند .

مدیریت منابع انسانی دانشگاه


خبر ۱۷ مرداد ۹۶: متمم آگهی استخدام نیروی شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

« متمم آگهی پذیرش نیروی شرکتی در حوزه بهداشت »

پیرو آگهی پذیرش نیروی شرکتی در روز شنبه مورخ ۹۶/۵/۱۴ در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی از طریق شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد ، به اطلاع میرساند که جدول ذیل به اعلام نیازهای قبلی اضافه می گردد .

جدول نیاز های مشاغل
ردیفعنوان رشته شغلیمحل جغرافیاییتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز
مردزن
۱بهداشت عمومی (مراقب سلامت مرد)اشنویه۱* دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ایپدمیولوژی و دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی یا  کارشناسی در یکی از رشته های : مبارزه با بیماریها وبهداشت عمومی
پلدشت۱* 
چالدران۱* 
شاهیندژ۱* 
ماکو۱* 
۲بهداشت خانواده (مراقب سلامت زن)بوکان۴ *دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ایپدمیولوژی و دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی در یکی از رشته های : بهداشت خانواده ، بهداشت عمومی و مامایی
تکاب۱ *
چایپاره۱ *
پلدشت۱ *
چالدران۱ *
شاهیندژ۱ *
شوط۱ *
مهاباد۱ *
میاندوآب۱ *
نقده۱ *

۱۵ مرداد ماه ۹۶ – دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در نظر دارد به منظور انجام پاره ای از امور در حوزه بهداشت و درمان نسبت به شناسایی و معرفی نیرو جهت بکارگیری بصورت قرارداد برنامه طرح پزشک خانواده و شرکتی بر اساس مفاد قرارداد منعقده با شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد، طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون مصوب هیات امناء از طریق برگزاری آزمون تخصصی و گزینش با شرایط مندرج در آگهی اقدام نماید.

لازم به ذکر است آگهی های منتشر شده در گروه های شغلی مختلف دسته بندی شده اند، به عنوان مثال رشته شغلی پرستار در دو گروه بهداشت و درمان با شرایط متفاوت وجود دارد لذا داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که در گروه شغلی مد نظر خود ثبت نام نمایند.

جهت دریافت آگهی آزمون گروه پزشک خانواده اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت آگهی آزمون گروه بهداشت اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت آگهی آزمون گروه پرستاری اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.