خانه » استخدام در استان مازندران » استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مازندران

متن آگهی:

ثبت نام دانش آموختگان و متقاضیان اشتغال حوزه علوم پزشکی

ضمن عرض خوش آمد گویی استدعا داریم قبل از پر کردن فرم ثبت نام این متن را مطالعه نمایید :

دستگاهها یا ادارات دولتی ظرفیت جذب بسیار محدودی دارند . با اینکه همه ساله هر کدام از سازمانهای دولتی مطابق تخصص مورد نیازشان افرادی را جذب می کنند . اما روشن است که گروه زیادی از داوطلبان شغل مخصوصاً جوانان تحصیل کرده فرصت این جذب را پیدا نمی کنند .

حتی عده ای سال ها منتظر می مانند تا اداره ای آنها را به خدمت بگیرد و بعضی از افراد گمان می کنند چون رابطه جایگزین ضابطه شده استخدام نمی شوند . در حالی که واقعیت این طور نیست . با وجود همه نظارتها و دقت نظر باید قبول کنیم که در هر صورت گنجایش جذب اداری بسیار اندک است .

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با احساس مسئولیت انسانی در نظر دارد تا افرادی که دانش آموخته در رشته های مورد نیاز هستند را ساماندهی نماید .

به این منظور با پیگیری فراوان و به منظور ایجاد ارتباط موثر و تبادل همکاری با دانش آموختگان و زمینه سازی برای مشارکت بیشتر آنها با دانشگاه و همچنین به منظور دستیابی به آخرین و دقیق ترین اطلاعات دانش آموختگان خصوصاً دانش آموختگان حوزه علوم پزشکی نسبت به راه اندازی سامانه هوشمند ثبت اطلاعات فارغ التحصیلان در سایت دانشگاه ، اقدام نموده است .

ثبت نام و تکمیل فرم ، در این سایت به منزله استخدام یا اشتغال نبوده و صرفاً جهت تشکیل بانک اطلاعاتی و اطلاع رسانی در مواقع مورد نیاز خواهد بود .

آگهی استخدام و جذب نیرو از طریق سامانه مذکور به ثبت نام شدگان ، اطلاع رسانی خواهد شد و دانش آموختگان می توانند پس از ثبت نام از طریق کد رهگیری وضعیتشان را پیگیری نمایند .

یقین داریم که با ساماندهی نیروهای با استعداد کشورمان قطعاً بخش زیادی از سرگردانی دانش آموختگان جویای کار که بعضاً نمی دانند با وجود استعداد و توان فکری و جسمی چه کاری را باید دنبال کنند ، بر طرف خواهد شد . لذا از شما عزیز داوطلب که به این سایت مراجعه می کنید استدعا داریم در صورت تمایل فرم ثبت نام را به دقت تنظیم نمایید .

۱ – رشته های اولویت دار
پزشکی ، دندان پذشکی ، دارو سازی ، پرستاری ،‌علوم آزمایشگاهی ، رادیولوژی ، اتاق عمل ، هوشبری ، فوریتهای پزشکی ، پرستاری دندان پزشکی ، بهداشت دهان و دندان ، علوم تغذیه ، مددکاری اجتماعی گرایش علوم اجتماعی ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، گفتار درمانی ، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی ، فیزیوتراپی ، رادیوتراپی ، علوم و صنایع غذایی ،‌تغذیه ،‌اقتصاد بهداشت ،‌ مهندسی پزشکی ،‌کلیه رشتهای بهداشتی ( عمومی ، خانواده ،‌مبارزه با بیماریها ،‌حرفه ای ، محیط ) ، مدارک پزشکی ،‌مامایی ، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، پروتز دندان ،‌پزشکی هسته ای .

تذکر :‌ با عنایت به راه اندازی این سامانه ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پذیرش و دریافت حضوری درخواست های اشتغال معذور خواهد بود .

جهت ثبت مشخصات خود در بانک اطلاعاتی دانش آموختگان حوزه علوم پزشکی و متقاضیان اشتغال و ساماندهی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

جهت ثبت نام متقاضیان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.