خانه » استخدام در استان فارس » استخدام دانشگاه علوم پزشکی لارستان

استخدام دانشگاه علوم پزشکی لارستان

متن آگهی:

خبر ۱۴ آذر ماه ۹۷ – شرکت خدماتی درمانی پیام جهت ارائه خدمات به دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان تعداد ۴ نفر افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت شرکتی به شرح ذیل جذب می نماید.

جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان شغلمحل خدمت جغرافیاییتعداد مورد نیازجنسیتشرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلیتوضیحات
زنمرد
کاردان فوریتهای پزشکیپایگاه اورژانس جاده ای شاه غیب۲*دارابودن مدرک تحصیلی کاردانی در رشته فوریت های پزشکیاولویت با نیروهای بومی شهرستان سپس بومی استان
کارشناس فوریتهای پزشکیپایگاه اورژانس جاده ای شاه غیب۱*دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های فوریت های پزشکی ، پرستاری ، بیهوشی
کارشناس ارتباطات و عملیات (پرستارواحد ارتباطات مرکز فوریتهای پزشکی شهرستانلارستان۱*دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته پرستاری، فوریت های پزشکی

شرایط عمومی

۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۶/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاه های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی

۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام میشوند بر اساس دستورالعمل مصوب از سوی هیأت امناء موسسه

۱۰/۱- داشتن سن حداقل ۲۰ وحداکثر ۳۵ سال تمام

تبصره موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر ، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد :

الف ) جانبازان ، آزادگان ، فرزتدان و همسر شهدا ، فرزندان و همسر جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر ، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند .

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ، مادر ، خواهر ، و برادر ) تا میزان ۵ سال

پ ) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ، به میزان مدت حضور در جبهه

ت ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را باستناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند ، به میزان انجام خدمت فوق

ث ) مدت خدمت سربازی انجام شده

شرایط اختصاصی 

داشتن سلامت کامل جسمانی و عدم ابتلا به بیماریهای مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماریهای پیشرفته قلبی و مانند اینها.

نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان.

نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلتی بخصوص اندام ها و عدم استفاده از اندام های مصنوعی .

عدم مصرف سیگار و سایر مواد مخدر و الکل و روان گردان ها حتی یکبار.

داشتن قدرت تکلم طبیعی زبان ( نداشتن لکنت زبان)

داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل .

قد داوطلب نباید از ۱۶۵ سانتی متر کمتر باشد.

BMI کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹ باشد

تبصره: افرادی که BMI آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام تست بیوالکتریک امپدانس معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها طبق دستورالعمل صورت می گیرد

تذکر: اندازه گیری قد و BMI اولین مرحله از مصاحبه می باشد ودر صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید ، از انجام سایر مراحل مصاحبه (تست آمادگی جسمانی ، آزمایشات پاراکلینیکی و ….) باز می ماند .

دارا بودن گواهینامه رانندگی با آمبولانس پایه ۲ یا ( ب۲) یا حداکثر پس از ۶ ماه از ثبت نام ارائه گردد.( اولویت با دارا بودن گواهینامه

داشتن آمادگی جسمانی و کسب مهارت های بدنی برای امدادرسانی سریع و صحیح

پذیرش متقاضی سه برابر ظرفیت در ازمون کتبی صورت خواهد گرفت .

اولویت پذیرش در رشته های شغلی کاردان فوریتهای پزشکی و کارشناس فوریت های پزشکی در شرایط برابر با فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی است .

تأیید سلامت جسمانی و روانی و سایر موارد مربوط به بند های الف و ب توسط مراکز تعیین شده از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی پس از قبولی در آزمون و به هنگام مصاحبه در دانشگاه صورت می گیرد. با توجه به ماهیت عملیاتی رسته شغلی امور فوریتهای پزشکی و اهمیت سلامت جسمی و روحی و روانی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی از ۳ برابر ظرفیت پذیرفته شدگان در آزمون علمی، مصاحبه جامعی (شامل مصاحیه های علمی، ارزیابی روحی و روانی، تست های آمادگی جسمانی، ارزیابی آزمایشات پاراکلینیکی، و معاینات و مصاحبه های بالینی جهت ارزیابی وضعیت سلامت جسمانی و روانی ) بعمل خواهد آمد.

شایان ذکر است برای متقاضیان رشته شغلی تکنسین فوریتهای پزشکی کسب امتیاز قبولی در آزمون آمادگی جسمانی الزامی است و افرادی که قادر به اخذ امتیاز لازم در آزمون آمادگی جسمانی نباشند، از ادامه مراحل مصاحبه محروم می گردند.

با توجه به این که نتایج آزمون علمی ۷۰ % امتیاز و مصاحبه ۳۰ % امتیاز احراز پست را دارد، پذیرفته شدگان در آزمون علمی پس از اعلام نتایج ، بایستی طبق برنامه زمانبندی شده در مصاحبه بدو ورود شرکت نمایند. مصاحبه از ۳ برابر ظرفیت پست های سازمانی بعمل آمده و نتایج آن اعلام میگردد.
مصاحبه به منظور ارزیابی توانایی فیزیکی، اجتماعی، کلامی فرد جهت احراز پست مورد نظر می باشد و شامل تشکیل پرونده سلامت جسمانی و روانی بر اساس مدارک و مصاحبه و انجام تست های لازم ، تست آمادگی جسمانی برای پست تکنسین فوریتهای پزشکی ، سوالات فنی مربوط به پست مورد تقاضا، ارزیابی فن بیان، قدرت تحلیل و تصمیم گیری، مدیریت استرس و خشم، سرعت عمل، هوش هیجانی و ارزیابی سایر توانمندیهای متقاضی می باشد.

مصاحبه

از داوطلبان متقاضی فوریت های پزشکی ، پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی ، به میزان سه برابر ظرفیت هر شغل محل ، به ترتیب نمره فضلی برای بررسی مدارک دعوت بعمل خواهد آمد ودر صورت تایید مدارک ، برای انجام مصاحبه اقدام خواهد شد .

۱-۳ – مصاحبه رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی :

—سنجش قد و BMI(شاخص توده بدنی ) : ارزیابی شرایط فیزیکی افراد از لحاظ قد و تناسب قد و وزن

— سنجش وضعیت و آمادگی جسمانی : ارزیابی قدرت بدنی و چابکی و توانایی ، مدیریت زمان داوطلبان )

۳-۲ – مصاحبه رشته شغلی کارشناس ارتباطات و عملیات (پرستار ):

—مصاحبه تخصصی : ارزیابی دانش تخصصی ، اطلاعات شهر شناسی ، و سرعت عمل و مهارت در تایپ و مهارت هفتگانه ICDL

—تسلط به زبان و لهجه رایج منطقه

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز

۱/۴- متقاضیان محترم می توانند از روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۱۵ لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۰ نسبت به ثبت نام اینترنتی به سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراجعه و ثبت نام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

تذکر : با توجه به سهولت در ثبت نام متقاضیان و توافق بعمل آمده با دانشکده علوم پزشکی لارستان از سامانه آزمون دانشکده علوم پزشکی فقط جهت ثبت نام متقاضیان مورد استفاده قرار گرفته و مسئولیت کلیه مراحل آزمون با این شرکت می باشد.

-زمان و محل توزیع کارت

۲/۴- کارت ورود به جلسه آزمون از روزدوشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۶ لغایت پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۷ از طریق سامانه آزمون دانشکده علوم پزشکی قابل دریافت خواهد بود

۳/۴- زمان آزمون روز پنج شنبه مورخ۹۷/۰۹/۲۹ و محل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید

۴/۴- مدارک مورد نیاز ثبت نام:

– تکمیل برگ درخواست شغل
– پرداخت مبلغ۳۰۰۰۰۰ریال (سی هزار تومان ) به شماره حساب شماره ۵۴۲۰۱۶۴۳۳۴ با شماره شبا ۴۴۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۴۲۰۱۶۴۳۳۴ IR بنام شرکت خدمات درمانی پیام نزد بانک ملت شعبه پزشکی شیراز بعنوان شرکت در آزمون (فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف بوده وهمچنین سایر ایثارگران از پرداخت ۵۰ درصد مبلغ مذکور معاف می باشند)

تذکر : ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید.

۵/۴- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.

۶/۴- مدارک مورد نیاز پس از قبولی در مرحله اول امتحان جهت بررسی

– یک قطعه عکس ۴×۳
– تصویر آخرین مدرک تحصیلی
– تصویر کارت ملی
– تصویر شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن
– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)
– تصویر مدارک دال بر بومی بودن یا ایثارگری (در خصوص اولویت های لازم)

– تصویر گواهی پایان طرح و یا معافیت برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته فوریتهای پزشکی

– گواهی اشتغال به طرح برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که طرح خود را به استناد بخشنامه شماره ۸۵۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۰۷/۹۳ تمدید نموده اند .

– تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

مواد امتحانی عمومی:

مواد آزمون عمومی تعداد کل سوالات
– فناوری اطلاعات (مهارت هفتگانه icdl)

۲- ریاضی و آمار مقدماتی

۳- زبان و ادبیات فارسی

۴- معارف اسلامی

۵- زبان انگلیسی – عمومی

۶- اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۷- هوش و استعداد شغلی ۷۰

مواد آزمون تخصصی :

ردیفعنوان شغلیمواد آزمون تخصصیتعداد کل سوالات
۲کاردان فوریتهای پزشکی۱-آناتومی و فیزیولوژی۲-فارماکولوژی۳- فرایند عملیات، ارزیابی بیمار ، تروما و آشنایی با حرارت ترومایی ، تصادفات ،حوادث غیر مترقبه . اورژانس محیطی ۴- اورژانس پزشکی شامل بیماری قلبی ، مغزی و ریوی ، کاهش هوشیاری و دیابت و سایر اورژانس ها ۵- اقدامات حیاتی پایه و پیشرفته و دستگاه شوک خودکار و سایر دستگاههای مورد لزوم۹۰
۳کارشناس فوریتهای پزشکی۱- فارماکولوژی و داروهای موجود در اورژانس ، امبولانس و داروهای تجویزی از راه ورید ۲- اورژانس های ترومایی و برخورد با عوارض ناشی از آن۳- اورژانس داخلی و برخورد با عوارض ناشی از آن ۴- موارد ویژه (اطفال ، سالمندان ، زنان و اورژانس محیطی ۵- احیای مقدماتی و پیشرفته ، تجویز داروها و استفاده از دستگاه شوک و سایر دستگاههای مورد لزوم۹۰
۴کارشناس ارتباطات و عملیات (پرستار )

تذکر : یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد

تذکرات

۱/۶- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

۲/۶- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه بیست و پنج درصد (۲۵) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان اختصاص می یابد.

۳/۶- پذیرش مازاد بر۲۵ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۴/۶- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۵/۶- باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی شهرستان درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد.

۶/۶- داوطلب بومی شهرستان یا استان به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

د) داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی، حداقل (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان ویا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

پرداخت حق بیمه بمدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

تبصره ۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تبصره ۲: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز در رشته شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی شهرستان تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان در همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

۷/۶- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود.

۸/۶ – تبصره: انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذ در آزمون و سایر اولویت های قانونی می باشد چنانچه نمره دو داوطلب مساوی باشد ابتدا نمره مصاحبه تخصصی ملاک انتخاب خواهد شد ودر صورت برابر بودن نمرهای مزبور انتخاب اصلح از سوی گزینش ملاک عمل خواهد.

۹/۶- -در صورت عدم وجود متقاضی و یا تکمیل ظرفیت در هر یک از عنوان شغل های کاردان فوریتهای پزشکی و کارشناس فوریتهای پزشکی از متقاضیان شغل محل دیگر تکمیل میگردد .

۱۰/۶ – تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت وظیفه عمومی و محاسبه سن داوطلبان، آخرین روز مهلت ثبت نام میباشد.

۱۱/۶- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور قرارداد حکم مزبور لغو وبلااثر می¬گردد.

۱۲/۶- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق شرکت خدمات درمانی پیام خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

۱۳/۶- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۴/۷- انتخاب داوطلب به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه و سایر اولویت های قانونی در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده بمیزان سه برابر تعداد مورد نیاز جهت بررسی مدارک وانجام مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد وپس از انجام مصاحبه نسبت به انتخاب ومعرفی تا ۱ برابر موردنیاز بعنوان نتایج اولیه آزمون به هسته گزینش اقدام می گردد.

۸- دانشکده علوم پزشکی و شرکت طرف قرارداد هیچ گونه تعهدی جهت تامین غذا و مسکن پذیرفته شدگان ندارد.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. روح اله گفت:

    رشته مدیریت صنعتی هستم میتونم امتحان بدم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.