خانه » استخدام در استان خوزستان » استخدام دانشگاه علوم پزشکی بهبهان(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بهبهان(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۴ آذر ۹۶: تمدید مهلت ثبت نام آزمون جذب بهورز دانشکده علوم پزشکی بهبهان 

زمان ثبت نام  در آزمون جذب و پذیرش بهورز در روستاهای آل طیب (یک بهورز زن) و تل چگاه علیاء ( یک بهورز مرد) تمدید گردید.

متقاضیان طبق شرایط مندرج در آگهی شماره ۲ پذیرش بهورز که هم اکنون نیز بر روی سایت دانشکده علوم پزشکی بهبهان  قابل مشاهده است می توانند تا پایان وقت روز  پنجشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مذکور اقدام نمایند. همچنین لازم به ذکر است مهلت تحویل اصل و کپی مدارک بارگزاری شده تا پایان وقت اداری روز  شنبه  ۹۶/۹/۱۸ تمدید گردیده داوطلبین می توانند تا تاریخ مذکور به مدیریت  نیروی انسانی به آدرس خیابان شهید زیبایی جنب بیمارستان شهید زاده ،دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه نمایند.

جهت دانلود اطلاعات تکمیلی استخدام اینجا کایک نمایید

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم تاییدیه محل سکونت اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


 

خبر ۹ آذر ماه ۹۶ – دانشکده علوم پزشکی بهبهان در نظر دارد جهت تکمیل کادر بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت شهری و پایگاههای سلامت ، ۳ نفر مراقب مرد از طریق مصاحبه علمی با شرایط ذیل بصورت شرکتی جذب نماید:

۱- دارا بودن مدرک کاردانی/ کارشناسی پیشگیری و مبارزه با بیماریها

۲- بومی شهرستان(متولد شهرستان بهبهان و گذراندن دو مقطع تحصیلی در این شهرستان)

۳- حداکثر سن کاردان ۳۰ سال و کارشناس ۳۵ سال تمام

۴- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی

واجدین شرایط حداکثر تا تاریخ ۹۶/۹/۱۸ به واحد ستاد گسترش شبکه معاونت بهداشتی مراجعه نمایند.


خبر ۷ آذر ماه ۹۶  – پیرو آگهی پذیرش بهورز مورخ ۲/۲/۹۶ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بهبهان و با توجه به عدم حدنصاب تعداد شرکت کنندگان واجد شرایط در روستاهای آل طیب و تل چگاه علیاء و به منظور پذیرش یک نفر بهورز زن در روستای آل طیب و یک نفر بهورز مرد در روستای تل چگاه علیاء مطابق تبصره ۶ ماده ۳۴ آیین نامه اداری استخدامی و تشکیلاتی کارمندان غیر هیات علمی، مصوبه هیات امناء دانشگاهها از محل مجوز شماره ۲۹۵۷/۲۰۹/د    مورخ ۱۰/۶/۹۵   اداره کل منابع انسانی وزارت متبوع از بین افراد واجد شرایط طبق جدول شماره یک از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش پذیرش می نماید. پذیرفته شدگان پس از طی دوره بهورزی و قبولی به صورت قرارداد معین و صرفاً جهت خدمت در خانه بهداشت روستاهای طبق جدول شماره یک به کارگیری خواهند شد.ضمنا افراد شرکت کننده از روستا های اصلی مورد اشاره که در آزمون قبلی نیز شرکت نموده اند و مدارک آنان مورد تایید این دانشکده قرار گرفته است از ثبت نام مجدد معاف می باشند. ( افراد روستای اصلی جهت اطلاع و اخذ تاییدیه به نیروی انسانی دانشکده مراجعه نمایند).

با توجه به اینکه این آگهی صرفا به منظور ثبت نام از افراد متقاضی در روستاهای مراکز طبق جدول شماره ۱ است هیچ فردی از روستای اصلی مجاز به ثبت نام نخواهدبود.

” افراد ثبت نام کننده روستاهای تا شعاع ۱۵ کیلومتر مراکز بهداشتی و درمانی طبق جدول شماره ۱ فقط مجاز به ثبت نام اینترنتی می باشند و هیچگونه وجهی پرداخت در هنگام ثبت نام ننماییند در صورتی که تعداد شرکت کننده روستاهای اصلی و روستاهای قمر به حدنصاب لازم نرسیدند افراد مذکور طی اطلاعیه ابلاغی دانشکده مجاز به واریز مبلغ مورد نظرشده و کلیه مدار ثبت نامی راتا تاریخ اعلام شده به دانشکده ارائه نمایند”

توجه:

شروع ثبت نام اینترنتی از تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۶لغایت ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ می باشد و تحویل مدارک نیز از تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ الی۱۳۹۶/۰۹/۱۴ خواهد بود.

داوطلبان موظف هستند مدارک ذیل را پس از ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ به همراه اصل مدارک جهت بررسی به اداره نیروی انسانی دانشکده علوم پزشکی به نشانی خیابان شهید زیبایی – کوچه پشت بیمارستان شهید زاده –ستاد دانشکده علوم پزشکی بهبهان حضوراً ارائه و رسید دریافت نمایند

لینک دانلود آگهی

لینک ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.