خانه » استخدام در استان تهران » استخدام دانشگاه علامه طباطبایی

استخدام دانشگاه علامه طباطبایی

متن آگهی:

دانشگاه علامه طباطبایی برای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز خود در چهارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی و براساس مجوز هیئت‌امناء دانشگاهوسازمان اداری و استخدامی کشور افراد واجد شرایط را در عناوین شغلی مندرج در جدول شماره یک این اطلاعیه از طریق آزمون و مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش به ‌صورت قراردادی (با پیش‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در تهران با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌ کار خواهد گرفت.
ثبت‌نام در این آزمون، منحصراً به ‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : www.sanjesh.org‌ از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ پایان می‌پذیرد.

شرایط عمومی استخدام:
– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (برای آقایان) که تاریخ صدور آن، قبل از تاریخ پایان مهلت ثبت‌نام (۱۳۹۵/۱۲/۱۰) آزمون باشد
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
– حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی ۳۰ سال (۱۳۶۵/۱/۱ به بعد) و کارشناسی ارشد ۳۵ سال (۱۳۶۰/۱/۱ به بعد)
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به‌کارگیری می‌شوند برابر ضوابط دانشگاه که در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد
– نداشتن ممنوعیت از خدمات دولتی به‌موجب آراء مراجع قضائی و یا ذی‌صلاح
– داوطلبین نباید کارمند رسمی، پیمانی، قراردادی و یا بازخرید شده دستگاه‌های اجرایی باشند.

مراحل ثبت‌نام:
۱- تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر
۲- فایل عکس اسکن شده
– داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری گرفته شده باشد و حتی‌الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
– عکس اسکن شده می‌بایست فقط با فرمتJPG بوده و اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ و حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه بوده و هرگونه لکه حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
تبصره ۱: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۲: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام:
– ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ انجام خواهد پذیرفت.
– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۹۵۰.۰۰۰ (نهصد و پنجاه هزار) ریال به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
–  به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا متقاضیان باید قبل از ثبت نام شرایط عمومی، اختصاصی، عناوین شغلی و رشته های تحصیلی (مندرج درجدول شماره ۱ اطلاعیه) را به دقت مطالعه نمایند و وجوه پرداختی به‌هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد.

مدارک لازم برای ثبت نام:
– آخرین مدرک تحصیلی
– کارت ملی
– شناسنامه
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم ( ویژه برادران)
– عکس اسکن شده با مشخصات مذکور

موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه معتبر، به حداکثر سن مندرج در شرایط عمومی اضافه خواهد شد:
الف: جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک‌سال سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه شش‌ماه حضور داوطلبانه در جبهه، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.
ب: افراد خانواده معظم شهدا (شامل: پدر، مادر، خواهر و برادر)  تا میزان ۵ سال
ج :  دارندگان کارت پایان خدمت به میزان مدت خدمت نظام وظیفه
د : داوطلبانی که سابقه همکاری با دانشگاه در قالب قرارداد همکاری در مدت محدود و یا تحت پوشش شرکت خدمات پشتیبانی دارد تا میزان ۳ سال

شرایط اختصاصی:
– دارا بودن مدرک و رشته‌های تحصیلی مجاز به‌شرح جدول احراز رشته شغلی و مدرک تحصیلی و سایر توانایی‌های مورد نیاز
– تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ باشد.
**‌ داوطلب باید بومی استان تهران باشد.
– داوطلب بومی: افرادی که ساکن استان تهران بوده یا حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشند:
الف: شهرستان محل تولد داوطلب و یا همسر وی استان تهران باشد.
ب: داوطلب حداقل یکی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، متوسطه) را در استان تهران طی کرده باشد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش‌دانشگاهی داوطلـب استان تهران باشد.
ج: همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح  که شهرستان محل خـدمت فعلی آنان استان تهران می باشد.
تبصره: ملاک عمل درخصوص شرایط بومی بودن آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور می‌باشد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۹/۲ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org‌ قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۲/۲۲ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد گردید.

مواد آزمون:
آزمون شامل دو بخش اختصاصی و عمومی است که مواد آزمون عمومی به شرح جدول شماره ۲ این اطلاعیه برای کلیه رشته‌های شغلی مشترک می‌باشد و مواد آزمون اختصاصی نیز به ‌تفکیک رشته شغلی به شرح جدول شماره ۳ ارائه شده است.

تذکرات مهم:

– مدرک تحصیلی که داوطلب براساس جدول شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– داوطلب پس از قبولی نهایی در فرآیند و به‌کارگیری در دانشگاه متعهد می‌گردد با مدرک تحصیلی ارائه شده و در عنوان شغلی مورد تقاضا مدت پنج سال خدمت نموده و ادامه تحصیل و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر، منوط به موافقت با ادامه تحصیل و ضوابط پذیرش مدرک براساس نظر هیئت اجرایی منابع انسانی دانشگاه خواهد بود.
– کسب حد نصاب لازم در آزمون به‌منزله پذیرش و به‌کارگیری محسوب نمی‌شود و پذیرش نهایی داوطلبان براساس نمرات آزمون و مصاحبه صورت می‌پذیرد. همچنین دانشگاه اختیار دارد در صورتی که هیچ یک از داوطلبان را در هر کدام از رشته های شغلی واجد شرایط تشخیص ندهد، در آن رشته شغلی به کار گیری نیرو نداشته باشد.
– درصورتی‌که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از فرایند به‌کارگیری (آزمون کتبی، مصاحبه و پذیرش نهایی) و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی می‌شود و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

تمامی متقاضیان باید علاوه بر مهارتهای اختصاصی ذکر شده دارای مهارتهای ۷ گانه فناوری اطلاعات  ( ICDL )  نیز باشند.

جهت دانلود فایل pdf مواد آزمون عمومی و اختصاصی اینجا کلیک کنید

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.