خانه » استخدام در استان ایلام » استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

استخدام بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

متن آگهی:

موسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد ۴ ایلام  به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه بیمارستان شهدای زاگرس ایلام، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصص ، طی مراحل گزینش ، اخذ تعهد محضری مبنی بر حسن انجام کار و به صورت استخدام قراردادی ( ا الی ۵ ساله ) دعوت به همکاری می نماید.

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی می رساند که ثبت نام در این آزمون از طریق سایت خبری ویرا به نشانی  www.weera.ir انجام و مهلت آن از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۳آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ  ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ پایان می پذیرد . کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

 دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

شرایط عمومی استخدام :

۱-  تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲-  اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

۳ –  دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .

۴-  دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر .

۵-  دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم غیر پزشکی (ویژه آقایان)

۶-  داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

۷-  نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۸-  استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام یعنی ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام یعنی  ۱۳۹۶/۰۱/۲۳می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام:

۱-   مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد .

داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند ، پیشوند کمتر ویا بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

۲-     شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:

۱/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط  معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۵ سال

۲/۲- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط  معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال.

۳/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴  و شرط سنی حداکثر  ۲۸ سال تمام

۴/۲- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰  سال تمام

۵/۲- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۲ سال تمام

* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

توضیحات :

۳- ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رسته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۴-  عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کاردرسایرسازمانها ، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد وشروع بکار درموسسه الزامی می باشد.

۵- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار،  دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند ، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل موسسه ارائه نمایند امکان پذیرش و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود . بنابر این رعایت مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج دراین آگهی به هنگام ثبت نام الزامی می باشد.

۶-  امتیاز بومی پس از کسب حدنصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی و به میزان ۲۵ امتیاز لحاظ می گردد

داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی ازویژگی های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی  بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۱-۶- محل تولد داوطلب یکی از شهرستان ها ، بخش ها و یا روستاهای توابع استان ایلام باشد.

۲-۶- محل سکونت داوطلب حداقل در ۷ سال اخیر یکی از شهرستان ها ، بخش ها و یا روستاهای توابع استان ایلام باشد.

مراحل ثبت نام:

۱- تکمیل فرم ثبت ‌نام اینترنتی

۲- فایل عکس اسکن شده

داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسـال از طریـق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید:

– عکس ۴Ï۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام‌رخ)‌

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۲۰۰Ï۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰Ï۳۰۰ باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.

– حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

– حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی‌باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت‌نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

پرداخت وجه ثبت‌نام:

ثبت نام  به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۶لغایت روز دوشنبه  مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ انجام خواهد پذیرفت.  متقاضیان واجد شرایط می‌بایست پس از واریز مبلغ ۶۰۰.۰۰۰ ریال ( ۶۰ هزار تومان )  به حساب شماره ۲۱۵۷۵۰۶۱۵ باک رفاه کارگران به نام موسسه خدماتی بهداشتی درمانی میلاد ۴ ایلام با مراجعه به سایت خبری ویرا به نشانی www.weera.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ‌وجه مسترد نمی‌گردد.
مدارک ومستندات لازم:

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز موسسه پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان چهار برابر موارد مندرج در آگهی بکارگیری نیروی انسانی ،  اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

– کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت خبری ویرا به نشانی  www.weera.ir  قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ در شهر ایلام  برگزار خواهد شد و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که ثبت نام و صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد.

* به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی حسب مورد داده خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

آزمون عمومی :

۱- ریاضیات وآمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی۳- زبان و ادبیات فارسی  ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه

۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات عمومی ۷- استعداد و هوش

* اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
آزمون تخصصی :

۱-   در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.

۲-     سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد.

تذکرات:

۱-   آزمون کتبی (عمومی و تخصصی ) به  صورت چهارگزینه‌‌ای و با احتساب یک‌سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

۲-   استخراج فهرست افراد دارای حد نصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمناً  امتیاز بومی صرفاً برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

۳-    کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون  هیچ‌گونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

۴-  داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست چهار برابر تعداد نیروی انسانی مورد نیاز مندرج در این آگهی  مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی موسسه اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

۵-  مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون ، گزینش  و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت عقد قرارداد ، حق فسخ قرارداد برای موسسه محفوظ می باشد.

آدرس : ایلام – میدان دادگستری – انتهای بلوار مصلی( فرودگاه قدیم ) – بیمارستان شهدای زاگرس
تلفن تماس : ۳۲۲۴۰۲۷۳-۰۸۴

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت فایل عناوین و رشته های شغلی مورد نیاز کلیک کنید

جهت ثبت نام در آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.