خانه » استخدام در استان مازندران » استخدام بیمارستان جدید التاسیس شهرستان عباس آباد

استخدام بیمارستان جدید التاسیس شهرستان عباس آباد

متن آگهی:

 شرکت ظهور دنیای جدید ، درنظر دارد جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان جدید التاسیس شهرستان عباس آباددر مشاغل ذیل به افراد واجد شرایط را به صورت شرکتی (خرید خدمات ، حجمی) از میان داوطلبانی که براساس آخرین تقسیمات کشوری بومی شهرستان عباس آباد بوده از طریق برگزاری آزمون وطی مراحل گزینش به شرح ذیل بکارگیری نماید .

 مشاهده شرایط آگهی و مشاغل مورد نیاز

بومی  های تنکابن صرفا در مشاغل مورد نیاز حق شرکت دارند

جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ۲۵الی۲۶میباشد

 با توجه به هماهنگی اعضای کمیسیون مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ تمدید گریده است 

ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ واﺧﺘﺼﺎﺻﯽ

۱ -ﺗﺪﯾﻦ ﺑﻪ دﯾﻦ ﻣﺒﯿﻦ اﺳﻼم ﯾﺎ ﯾﮑﯽ از ادﯾﺎن رﺳﻤﯽ ﮐﺸﻮر ﻣﺼﺮح در ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ.

۲ -ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ ﻧﻈﺎم ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان.

۳ -داﺷﺘﻦ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ وﻇﯿﻔﻪ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ  از ﺧﺪﻣﺖدر زﻣﺎن ﺛﺒﺖ ﻧﺎم)وﯾﮋه آﻗﺎﯾﺎن (.

۴ -ﺑﺮای ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎﻧﯽ ﮐﻪ دارای ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ اﺧﺬ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻣﻮاﻓﻖ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﻃﺐ ﮐﺎر ﺟﻬﺖ ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻮﻟﻪ اﻟﺰاﻣﯽ اﺳﺖ

۵ -ﻋﺪم اﻋﺘﯿﺎد ﺑﻪ دﺧﺎﻧﯿﺎت و ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر و رواﻧﮕﺮدان .

۶ -ﻋﺪم ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺖ ﺟﺰاﺋﯽ ﻣﻮﺛﺮ.

۷ -داﺷﺘﻦ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ و ﺗﻮاﻧﺎﺋﯽ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم وﻇﺎﯾﻒ ﻣﺤﻮﻟﻪ ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﻃﺐ ﮐﺎر .

۸ -ﻧﺪاﺷﺘﻦ ﻣﻨﻊ اﺷﺘﻐﺎل در دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی دوﻟﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﺟﺐ آرای ﻣﺮاﺟﻊ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ.

۹ -اﻟﺘﺰام ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان

۱۰ ﺳﺎل ﺑﺮای ﻟﯿﺴﺎﻧﺲ وﺑﺎﻻﺗﺮ .ﮐﻪﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ ۳۵ ﺳﺎل ﺑﺮای دﯾﭙﻠﻢ و ﻓﻮق دﯾﭙﻠﻢ و ۳۲ﺳﺎل ﺳﻦ ﺗﻤﺎم و ﺣﺪاﮐﺜﺮ۲۰ -داﺷﺘﻦ ﺣﺪاﻗﻞ

۱۱ ﺳﺮﺑﺎزی ﺑﮫ ﺷﺮط اراﺋﮫ ﺗﺎﺋﯿﺪﯾﮫ ھﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺑﮫ ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻘﺮر اﺿﺎﻓﮫ ﺧﻮاھﺪ ﺷﺪ -دارا ﺑﻮدن ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻃﺒﻖ ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز اﻋﻼﻣﯽ در ﻣﻔﺎد ﻓﺮاﺧﻮان .

۱۲ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ : ))در ﺿﻤﻦ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎﻧﯽ ﮐﻪ دارای ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺣﻖ ﺷﺮﮐﺖ در ﻓﺮاﺧﻮان را ﻧﺪاﺷﺘﻪ و در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﻣﺮاﺣﻞ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم، اﻣﺘﺤﺎن و ﺟﺬب ﻣﺤﺮز ﺷﻮد ﮐﻪ داوﻃﻠﺐ دارای ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ اﺳﺖ از اﻧﺠﺎم ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﻌﺪی ﻣﺤﺮوم ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و ﯾﺎ ﭘﺲ از اﻧﻌﻘﺎد ﻗﺮارداد ﮐﺎر اﺧﺮاج ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.(( -داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﺴﺘﺨﺪم رﺳﻤﯽ، ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ،  ﻗﺮاردادی ، ﺷﺮﮐﺘﯽ ﺳﺎﯾﺮ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی دوﻟﺘﯽ و ﯾﺎ ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﻪ و ﺑﺎزﺧﺮﯾﺪ ﺧﺪﻣﺖ ﺑﺎﺷﻨﺪ

قابل توجه متقاضیان گرامی

*****ثبت نام ناقص و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود*****

تذکرات :

  • ·انجام کلیه فرآیندهای بکارگیری و اشتغال نیروها و پاسخگویی به آنان در خصوص نحوه فراخوان و بکارگیری بعهده شرکت ظهور دنیای جدیدخواهد بود.
  • ·انعقاد قرارداد با نیروهای پذیرفته شده در فراخوان توسط شرکت برنده بصورت موقت بوده و در صورت رضایتمندی از نحوه خدمتی ،  برحسب نیاز قرارداد آنان تمدید خواهد شد .
  • ·نیروهای جذب شده هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران را نخواهند داشت و تعهدی برای دانشگاه برای تداوم اشتغال و استخدام آنان ایجاد نخواهد کرد .
  • ·مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان  بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در فراخوان است از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و یا پس از انعقاد قرارداد کاراز شرکت  اخراج خواهد شد.
  • ·داوطلبان باید به شرکت طرف قرارداد متعهد شوند که کلیه مدارک و مستندات ارائه شده صحیح بوده و در صورت دادن اطلاعات خلاف واقع، شرکت مجاز به اخراج آنها بوده و داوطلب باید خسارت وارده به شرکت و دانشگاه را بپردازد.
  • ·ارائه اصل و یا تائیدیه کلیه مدارک ارسالی در صورت پذیرفته شدن داوطلب به شرکت الزامی خواهد بود.
  • ·پذیرفته شدگان نهایی برای بررسی و تایید صلاحیت عمومی از طریق شرکت به هسته گزینش دانشگاه معرفی خواهند شد و ادامه اشتغال آنان  پس از طی مراحل گزینشی و تائید صلاحیت عمومی بلامانع خواهد بود و در صورت عدم تائید از ادامه اشتغال منع خواهند شد  .
  • ·پذیرفته شدگان نهایی موظفند پس از اعلام اسامی آنان به هسته گزینش ، طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر ، برای تکمیل پرونده گزینشی به هسته گزینش دانشگاه مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه، در مهلت مقرر قبولی آنان کان لم یکن تلقی شده و نفرات بعدی بجای وی به گزینش معرفی خواهند شد.
  • ·پذیرفته شدگان اصلی پس از دعوت به کار، حداکثر ۱۰ روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و شروع بکار به شرکت مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر از  نفرات بعدی به ترتیب نمره جهت شروع بکار دعوت بعمل می آید.
  •  مشاهده شرایط آگهی و مشاغل مورد نیاز

لینک آگهی در سایت اصلی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.