خانه » استخدام در استان سیستان و بلوچستان » استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۳ تیر ۹۷: تمدید مهلت آگهی استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور مالی خود در شهرستانهای استان ازمیان واجدین شرایط آقا بومی و ساکن استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و با اخذ تعهد ۱۰ ساله خدمت ، دعوت به همکاری می نماید. لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاه های ملی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری با معدل ۱۴ و بالاتر در گرایش های حسابداری و حسابداری دولتی ، درخواست می شود حداکثر تا تاریخ سه شنبه ۹۷/۴/۲۳ با مراجعه به سربرگ استخدام و دعوت به همکاری، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در بلوار شهید مطهری ،خیابان امداد ،روبروی مسجد امام حسن عسگری (ع) ، واحد امور اداری ارسال نمایند. بدیهی است به مدارکی که پس از تاریخ یاد شده تحویل اداره پست شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.


خبر ۳۰ خرداد ماه ۹۷  – بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای تکمیل کادر امور مالی خود در شهرستانهای استان از میان واجدین شرایط آقا بومی و ساکن استان به شرح ذیل از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری و با اخذ تعهد ۱۰ ساله خدمت، دعوت به همکاری می نماید.
لذا از کلیه متقاضیان فارغ التحصیل از دانشگاه های دولتی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته حسابداری با معدل ۱۴ و بالاتر در گرایش های حسابداری و حسابداری دولتی درخواست میشود حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و تصویر فرم خواسته شده را به همراه سایر مدارک لازم به شرح جدول ذیل، از طریق پست پیشتاز به آدرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واقع در بلوار شهید مطهری، خیابان امداد، روبروی مسجد امام حسن عسگری(ع)، واحد امور اداری ارسال نمایند.

​ردیفتحصیلات​تعداد​حداکثر سن​سابقه کار​مدارک مورد نیاز​
۱​کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری
(گرایش حسابداری و
حسابداری دولتی)
۳ نفر مرد​​۳۰ سال برای مقطع کارشناسی
و ۳۲ سال برای مقطع کارشناسی ارشد
حداقل  پنج سال با سابقه بیمه ​فرم تکمیل شده پرسشنامه
کپی کارت پایان خدمت
یا معافیت دائم،
کپی کارت ملی و صفحات شناسنامه
و کپی مدرک تحصیلی
رزومه و سوابق کاری و بیمه ای

جهت دانلود فرم استخدام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.