خانه » استخدام در استان کهگیلویه و بویر احمد » استخدام بانک صادرات ایران در کهگیلویه و بویر احمد

استخدام بانک صادرات ایران در کهگیلویه و بویر احمد

متن آگهی:

خبر ۹ دی ماه ۹۶ – بانک صادرات ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود برای شغل نگهبان در شهر یاسوج ، از داوطلبان بومی مرد واجد شرایط به شرح زیر براساس ضوابط آئین نامه استخدامی مربوط ، از طریق آزمون علمی ، مصاحبه ، معاینات پزشکی و … با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی دعوت به همکاری می نماید .

تاریخ های مهم
از روز ۹۶/۱۰/۱۶ تا ساعت ۲۴ روز
۹۶/۱۰/۲۶
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۶/۱۰/۲۷دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۶/۱۰/۲۹برگزاری آزمون کتبی راس ساعت ۹ صبح
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

شرایط و ضوابط استخدامی:
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
۲- تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۳-تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک .
۴- عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روان گردان.
۵- نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم(غیرپزشکی).
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص خدمت وظیفه و یا تاریخ صدور کارت یا برگ معافیت دائم (غیرپزشکی) قانونی باید قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ باشد.
۷- بومی بودن : محل تولد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم در استان ، ملاک بومی بودن می باشد.
۸- مدرک تحصیلی : دیپلم (تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ باشد).
۹- معدل: حداقل ۱۴.
۱۰- حداکثر سن : ۲۵ سال تمام ( متولدین۱۳۷۱/۱۰/۰۱ به بعد).
۱۱- قد: حداقل ۱۷۵ سانتی متر.
۱۲- دید هر دو چشم : مناسب و بدون عینک و لنز با تایید پزشک معتمد بانک.

نحوه ثبت نام:
۱- متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت ۱۲ روزشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس BSI.IRAN-AZMOON.IR نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی نسبت به واریز وجه ثبت نام به میزان ۴۰۰،۰۰۰ (چهارصد هزار) ریال اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
* با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام ، خواهشمند است صرفاً در صورت احراز شرایط مورد نیاز بانک ، اقدام به ثبت نام گردد.
۲- مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ تعیین گردیده است. (به داوطلبان عزیز توصیه می گردد به علت عدم تمدید مهلت ثبت نام ، در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام فرمایند.)
۳- هنگام ثبت نام ، داشتن فایل اسکن شده عکس ۴×۳ ، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (در صورت وجود توضیح )، کارت ملی ، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و مدرک تحصیلی دارای معدل با مشخصات و فرمت درج شده بر روی سایت الزامی می باشد.
۴- با عنایت به این که صرفاً مدارک ارسالی در زمان ثبت نام اینترنتی ملاک پذیرش بانک جهت استخدام خواهد بود، لذا مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است در صورت قبولی در آزمون علمی ، نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد و یا پس از اشتغال در بانک مدرک تحصیلی بالاتری که تاریخ اخذ آن قبل از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ باشد ، ارائه گردد از ادامه مراحل استخدامی متقاضی و یا ادامه همکاری در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر نکات:
۱- پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ از طریق سایت اینترنتی BSI.IRAN-AZMOON.IR قابل دریافت می باشد.
۲-آزمون استخدامی راس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ برگزار می گردد . نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً در کارت ورود به جلسه و سایت مربوط درج خواهد شد.
۳-مفاد آزمون استخدامی جمعاً دارای ۱۰۰ سوال به شرح جدول زیر می باشد:

ردیفمواد آزمونتعداد سوالضریب سوال
۱ریاضی۲۰۴
۲ادبیات فارسی۲۰۳
۳معارف اسلامی۲۰۲
۴زبان انگلیسی عمومی۲۰۲
۵هوش ، استعداد (GMAT)۲۰۴

ضمناً به سوالاتی که بیش از یک پاسخ داده شود ، نمره ای تعلق نگرفته و برای پاسخ های غلط ۱/۳ نمره ی منفی منظور خواهد شد.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدام بانک صادرات اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.