خانه » استخدام در استان تهران » استخدام بانک ایران زمین در تهران (تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام بانک ایران زمین در تهران (تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۹ اسفند ۹۶ – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین

براساس اعلام بانک ایران زمین، با توجه به استقبال گسترده داوطلبین آزمون استخدامی این بانک تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، براساس تصمیم گرفته شده داوطلبین می‌توانند تا ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ با مراجعه به سایت بانک ایران زمین به نشانی www.izbank.ir و از طریق کلیک بر روی بنر دعوت به همکاری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ذکر این نکته ضروری است متقاضیان باید بومی و ساکن تهران باشند


خبر ۲ اسفند ماه ۹۶ – بانک ایران زمین با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری در نظر دارد به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرایی شعب در سمت متصدی امور بانکی (متصدی دریافت و پرداخت- تحویلدار) بر اساس ضوابط، مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط ذیل، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی استخدام نماید.

الف : رشته و گرایشهای تحصیلی مورد پذیرش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (دانشگاه های مورد تأئید وزارت علوم تحقیقات و فناوری)

رشتهگرایش
حسابداریکلیه گرایشها
علوم اقتصادیاقتصاد، پول و بانکداری ، نظری، بازرگانی، صنعتی، بین الملل، اقتصادسنجی، اسلامی
مدیریتصنعتی، بازرگانی، دولتی، مالی، بیمه، امور بانکی (بانکداری) ، فناوری اطلاعات، امور شعب، اجرایی، MIS ، اطلاعات و ارتباطات
بانکداری و امور بانکیکلیه گرایشها
مهندسی صنایعکلیه گرایشها
مهندسی کامپیوترکلیه گرایشها

تبصره ۱: ملاک ارزیابی داوطلبان استخدامی صرفاً رشته و گرایش تحصیلی آنان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مندرج در جدول فوق می باشد.
ب_ شرایط ورودی عمومی و اختصاصی:
۱- تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۲- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳- عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
۴- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
۶- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم(برای داوطلبان ذکور)
توجه : به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۷- تندرستی و توانایی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی(به تأئید پزشک معتمد بانک)
تبصره ۲: برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تأئید پزشک معتمد بانک در مورد توانایی انجام کار الزامی است.
۸- نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح
۹- حداکثر سن برای مقطع کارشناسی ۳۰ سال تمام شمسی (متولدین ۱۳۶۶/۱۲/۱۸ به بعد) و کارشناسی ارشد ۳۵ سال تمام شمسی (متولدین ۱۳۶۱/۱۲/۱۸ به بعد) می باشد.
۱۰- حداقل معدل کل در مقطع کارشناسی ۱۶ تمام و برای مقطع کارشناسی ارشد ۱۵ تمام می باشد.
نکته بسیار مهم : کلیه داوطلبان استخدامی در صورت قبولی در آزمون به هنگام تشکیل پرونده (یک ماه پس از برگزاری آزمون) ملزم به ارائه اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی ( یا گواهی نامه موقت معتبر) می باشند و در صورت عدم ارائه مدارک استخدام آنان منتفی خواهد شد.
۱۱- متقاضیان باید بومی و ساکن تهران باشند.

تبصره ۳: بومی به شخصی اطلاق میگردد که دارای حداقل یک شرط از دو شرط ذیل باشد:
• محل تولد وی استان تهران باشد.
• حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری)
۱۲- صرفاً فارغ التحصیلان رشته و گرایش های تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مندرج در جدول فوق، می توانند در فرآیند استخدامی شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشند.
۱۳- استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی و همچنین قبولی در آزمون، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تأیید گزینش بانک می باشد. لیکن ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچ گونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
۱۴- چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هر یک از داوطلبان به اثبات برسد. از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و حتی در صورت استخدام اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
۱۵- مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد.
توجه : از آنجاکه از نفرات برتر در مرحله آزمون کتبی جهت شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت به عمل می آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس در فرم تقاضای ثبت نام مبذول نمایند.
۱۶- بدیهی است در صورتی که در هر مرحله مشخص گردد تاریخ فارغ التحصیلی، پایان یا معافیت از خدمت داوطلب در زمان ثبت نام، بعد از تاریخ مدنظر در این آگهی بوده است تخلف محسوب گردیده و از استخدام و اشتغال به کار وی در هر مرحله ای ممانعت بعمل خواهد آمد.
۱۷- دروس آزمون:
• انگلیسی عمومی
• هوش و استعداد تحصیلی
• اطلاعات مربوط به رشته تحصیلی
• اطلاعات عمومی بانکداری
ج- نحوه ثبت نام – هزینه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون- زمان و محل برگزاری آزمون
نحوه ثبت نام: صرفاٌ از طریق سایت اینترنتی بانک ایران زمین انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک ایران زمین مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( درصورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
توجه : کلیه متقاضیان استخدام می بایست ضمن تکمیل مشخصات و فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت فوق الذکر عکس ۴*۳ پرسنلی جدید خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند.
دریافت کارت ورود به جلسه :کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست روزهای توزیع کارت ورود به جلسه سه شنبه ۲۲اسفند لغایت پنجشنبه ۲۴ اسفند با مراجعه به سایت استخدام بانک از کارت ورود به جلسه آزمون خود یک نسخه چاپی تهیه و نزد خود جهت حضور در جلسه آزمون نگهداری نمایند.
توجه : کلیه متقاضیان واجد شرایط لازم است در روز آزمون کارت چاپی ورود به جلسه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند .
زمان و محل برگزاری آزمون: روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۵‏‏ ساعت ۰۸:۰۰صبح و محل آن نیز در کارت ورود به جلسه (چاپی) درج خواهد شد.
۱۸- متقاضیان می بایست مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانند CVV2 و رمز دوم کارت بانک های عضو شتاب) پرداخت نمایند.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.