خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » استخدام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

استخدام اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

متن آگهی:

خبر ۱۴ آذر ماه ۹۶ – اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، پس از برگزاری آزمون های تخصصی (کتبی و علمی) و همچنین گزینش از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های درج شده در جدول ذیل اقدام به جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های استان جهت تاریخ اعزام ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ سهمیه پادگان های نظامی (سرباز مربی آموزش فنی و حرفه ای در پادگان های نظامی استان) می نماید.

 

ردیفرشته های مورد نیاز
۱رشته های مکانیک: گرایش ساخت و تولید / سیالات / فناوری خودرو
۲کامپیوتر: گرایش فن آوری اطلاعات / نرم افزار
۳کشاورزی: کلیه گرایش ها
۴برق: گرایش قدرت

افراد واجد شرایط می بایست از تاریخ ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ لغایت ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ با مراجعه به وب سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و لینک سامانه مشمولین سربازی پس از بارگزاری الکترونیکی مدارک مورد نیاز اعلام شده در سامانه مشمولین سربازی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

آزمون الکترونیکی بصورت متمرکز در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در زمانی که متعاقبا در سامانه مشمولین سربازی پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای اعلام خواهد شد برگزار می گردد.

در صورت بروز اشکال در ثبت نام، با شماره تلفن ۰۵۶۳۲۲۱۳۶۹۲ تماس حاصل نمایید.

آدرس: معصومیه، بلوار شهدای عبادی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.