خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شرکت نفت پاسارگاد

آگهی استخدام شرکت نفت پاسارگاد

متن آگهی:

شرکت نفت پاسارگاد به منظور تامین ۱۲ نفر نیروی انسانی مورد نیاز پلنت آبادان و پیرو آگهی شماره ۳۹۶۶ مورخ ۰۸/۰۲/۹۴ روزنامه نور خوزستان؛ در نظر دارد از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های تخصصی و مصاحبه نسبت به جذب نیروی قراردادی اقدام نماید. بدینوسیله، از نیروهای بومی، باانگیزه و علاقه مند در زمینه های مهندسی برق، مکانیک و شیمی که واجد شرایط جدول ذیل می باشند دعوت به همکاری می گردد .

شرایط مورد نیاز

دانش مورد نیاز

سابقه کار

رشته و مقطع تحصیلی

مرد- بومی منطقه – دقیق، پیگیر و منظم

آشنایی کامل با تجهیزات ماشینری صنایع نفتی

ترجیحا ۲سال سابقه مرتبط در شرکت های معتبر

مکانیک – کاردانی و بالاتر
کلیه گرایشها

مرد- بومی منطقه – دقیق، پیگیر و منظم

آشنایی کامل با فرآیندهای تولید در پالایشگاه ها و صنایع نفت و گاز

ترجیحا ۲سال سابقه مرتبط در شرکت های معتبر

شیمی و مهندسی شیمی و صنایع شیمیایی – کاردانی و بالاتر
کلیه گرایشها

مرد- بومی منطقه – دقیق، پیگیر و منظم

تسلط بر نحوه نگهداری تجهیزات برق فشار قوی

ترجیحا ۲سال سابقه مرتبط در شرکت های معتبر

برق- کاردانی و بالاتر
کلیه گرایشها

 

توجه: افرادی که بنابر آگهی های شماره ۳۹۶۶ و ۳۹۶۸در تاریخ ۶و۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴زومه ارسال نموده اند، مجددا ملزم به ثبت نام در سایت مذکور و پرداخت هزینه آزمون می باشند. در صورت عدم ثبت نام در سایت طبق ضوابط فوق الذکر، شرکت هرگونه مسئولیتی را در این خصوص از خود سلب می نماید.
پایان مدت زمان ثبت نام داوطلبان ساعت ۲۴ مورخ ۹۴/۰۴/۲۴ خواهد بود که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

الف – شرایط عمومی
۱- داشتن حداقل سن ۲۲ حداکثر سن ۳۰ سال تمام در آخرین تاریخ روز ثبت نام(۱۳۹۴/۴/۲۴)
۲- داشتن تابعیت ایران ۳- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیرپزشکی قانونی
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود
۸- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پیش بینی شده درجدول شرایط احراز رشته های شغلی جدول فوق
۹- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ب – شرایط اختصاصی
۱- داوطلبان نمی‏توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‏های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
۲- پذیرفته شدگان مرحله اول موظفند در روز مصاحبه تصویر و اصل کلیه مدارک خود را جهت تکمیل پرونده همراه داشته باشند. عدم مراجعه و ارائه مدارک در موقع مقرر به منزله انصراف وی از ادامه مراحل استخدامی تلقی خواهد شد.

ج –تذکرات
۱-امتیاز آزمون عمومی با(( ضریب ۱)) و امتیاز آزمون تخصصی با(( ضریب ۲)) و امتیاز مصاحبه تخصصی با ((ضریب ۳)) محاسبه می شود.
۲-درصورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی بومی شهر، شهرستان و استان می باشد.
۳- داوطلبان می‏توانند حداکثر ظرف مدت دو هفته پس از اعلام نتایج ، اعتراض خود را به شرکت نفت پاسارگاد برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۴- چنانچه در هر مرحله از مراحل ثبت نام آزمون استخدامی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن اگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود. در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۵- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیرمرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۶- پرداخت وجه به مبلغ صد و پنجاه هزار ریال (۱۵۰٫۰۰۰ریال) به شماره حساب ۹۱۲۷۷۱۲۴ به نام شرکت نفت پاسارگاد نزد بانک ملت و سپس درج مستندات واریز در سایت ثبت نام،(توجه: روز برگزاری آزمون ارائه اصل فیش واریزی برای کلیه شرکت کنندگان در آزمون الزامی می باشد.) .
۷- درصورتیکه داوطلب درطول فرآیند استخدام انصراف داده یا به هر دلیل قانونی از ادامه فرآیند بازماند، شرکت نفرات بعدی را براساس بالاترین امتیاز نهایی کسب شده (درصورت دارابودن حد نصاب) برای طی مراحل بعدی (حداکثر تا یکسال از زمان برگزاری آزمون) معرفی خواهد نمود.
۸-انتخاب نهایی پذیرفته‏شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش صورت می‏پذیرد.
د – مواد آزمون کتبی
۱- آزمون عمومی شامل : زبان و ادبیات فارسی- زبان انگلیسی ‐ ریاضی و استعداد تحصیلی ‐ فن‏آوری اطلاعات (ICDL) ‐ معارف اسلامی و اطلاعات سیاسی اجتماعی به تعداد ۱۰۰ سوال چهار گزینه‏ای
۲- آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۶۰ سوال چهارگزینه‏ای می‏باشد.

برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری و لینک ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.