خانه » اطلاعیه های مهم » دعوت از پذیرفته شدگان دانشگاه های افسری آجا به معاینات پزشکی

دعوت از پذیرفته شدگان دانشگاه های افسری آجا به معاینات پزشکی

متن آگهی:

خبر ۴ اسفند ۹۵: دعوت از پذیرفته شدگان دانشگاه های افسری آجا به معاینات پزشکی 

پذیرفته شدگان دانشگاه های افسری آجا در اسرع وقت جهت معاینات پزشکی اقدام کنند.
آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان در نتایج اولیه (قبول) اعلام شده، جهت انجام معاینات مقدماتی در اسرع وقت به دفاتر استخدام ۲۶ گانه آجا که در دفترچه راهنمای اعلام نتایج هم اکنون بر روی پایگاه اطلاع رسانی ارتش آماده دانلود است مراجعه نمایند.

بنابر اعلام هیئت مرکزی گزینش ارتش آن دسته از داوطلبانی که اسامی آنان در نتایج اولیه (قبول) اعلام شده جهت انجام معاینات مقدماتی در اسرع وقت به دفاتر استخدام ۲۶ گانه آجا که در دفترچه راهنمای اعلام نتایج هم اکنون بر روی پایگاه اطلاع رسانی ارتش آماده دانلود است مراجعه نمایند.
ضمنا هیئت مرکزی گزینش آجا اعلام نموده است پیرو اعلام برخی از داوطلبین استخدام در دانشگاه های افسری ارتش مبنی بر هم زمان بودن امتحانات خرداد با شرکت در مراحل گزینش آجا؛ این داوطلبین جهت فراهم نمودن شرایط حضور و شرکت در مراحل گزینش دانشگاه های افسری ارتش با شماره ۴۶ و ۰۲۱۶۶۹۷۳۱۴۵ تماس و زمان حضور خود را به ۲ یا ۳ روز بعد موکول نمایند. ضمنا در این رابطه نیز می توانند با دفتر گزینش محل سکونت خود هماهنگی های لازم را انجام دهند.


اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش

اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران شنبه مورخه ۳۰/۱۱/۱۳۹۵ اعلام می شود.
به گزارش هیئت مرکزی گزینش آجا، پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز شنبه ۳۰/۱۱/۱۳۹۵ می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آجا به آدرس www.Aja.ir  نسبت به تکمیل روند ثبت نام خود در این دانشگاه ها اقدام نمایند.

برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.