خانه » دسته‌بندی نشده » آگهی استخدام ۵۰۰۰ نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام میشود

آگهی استخدام ۵۰۰۰ نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام میشود

متن آگهی:

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگهی استخدام ۵۰۰۰ نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.
سید محمد بطحایی بعد از ظهر روز گذشته در نشست مشترک شورای معاونین و مدیران کل استانها با اشاره به گذشت بیش از دو ماه از زمان عقد قرارداد بیمه تکیمیلی فرهنگیان اظهارکرد: امیدواریم با کمک همکاران در استانها بیمه تکمیلی فرهنگیان را با هزینه‌های پزشکی بهتر نسبت به سال ۹۳ داشته باشیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، از مدیران کل استانها خواست که حق بیمه فرهنگیان را که به حساب ادارات کل آموزش و پرورش استانها واریز می‌شود بلافاصله به حساب فرهنگیان واریز کنند و در حساب ادارات حتی برای یک روز هم نگهداری نکنند.
وی با تاکید بر این که از محل سود مشارکت سایر بیمه ها، مصمم هستیم در مرکز استان ها کلینیک دندانپزشکی راه اندازی کنیم، افزود: توسعه مراکز تخصصی دندانپزشکی در مراکز استان ها موجب می شود بخش عمده هزینه های درمانی فرهنگیان کاهش یابد.
بطجایی با اشاره به این که بزودی آگهی استخدام ۵ هزار نفر نیروی آموزش و پرورش اعلام می شود، خاطرنشان کرد: ۱۲۵۰ نفر از این افراد بر اساس قانون از میان شرکت کنندگان، ایثارگران خواهند بود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه توزیع رشته و منطقه در آزمون استخدامی مشخص شده است، افزود: آگهی استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش به زودی اعلام خواهد شد.
وی به راه اندازی حساب یکپارچه مدارس اشاره کرد و گفت: حساب مدارس تا پیش از این دولتی بوده که با پیگیری های انجام شده یک حساب غیردولتی توسط بانک ملی به نام پشتیبان راه اندازی شده است که همه اعتبارات مدارس شامل سرویس مدارس، کمک اولیا و … باید به این حساب یکپارچه واریز شود و این حساب به صورت آنلاین در اداره کل و وزارتخانه قابل رصد می باشد اما امکان برداشت از آن وجود ندارد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. sara گفت:

    باور کنید فرزندان فرهنگی هم نمیگیرن. اینا همش حرفه، فقط و فقط واسه اونایی هست ک پارتی دارن.! از زمستان ۹۳ کلی گزینش داشتن برای ورودی مهر ۹۴! بخصووووص تو مازندران .

    [پاسخ]

  2. فریبا گفت:

    سلاام
    با این گفته ها پس سهمیه آزاد نیست .

    [پاسخ]

  3. بررسی گفت:

    از ۵۰۰۰ که ۱۲۵۰ می رود می شود ۳۷۵۰ بعدشم که اولویت با خانواده فرهنگی است دست اخر من نمیدانم چقدرش سهمیه آزاد است؟

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.