خانه » استخدام در استان بوشهر » آگهی استخدام نیروی حراست در طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی

آگهی استخدام نیروی حراست در طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی

متن آگهی:

آقایان بومی استان بوشهر که در مقاطع دیپلم و فوق دیپلم جویای کار می باشند می توانند تا پایان روز ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ به سامانه اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی ( http://185.71.195.20/LaborWeb/ ) مراجعه نموده و مشخصات فردی خود را ثبت و سپس به اداره مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه واقع در عسلویه مراجعه نمایند.

این نیروها برای استخدام در حراست فاز ۱۵و ۱۶ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی است.

شایان ذکر است تنها نیروهای بومی استان بوشهر حق نام نویسی در این استخدام را دارند.

قوانین ثبت نام در وب سایت رسمی مدیریت کار و امور اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
۱- نداشتن منع استخدامی از نظر خدمت وظیفه عمومی
۲- برخورداری از سلامت جسمانی برای انجام وظایف محوله با توجه به شغل درخواستی مورد نظر
نکات مهم
توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره از ابتدا انجام دهید.
توجه ویژه : ثبت نام شما فقط زمانی تکمیل گردیده است که مراحل ثبت نام را تا انتها انجام داده و تمام اطلاعات خواسته شده را وارد نمائید.
وارد کردن اطلاعات شماره تماس (ثابت،همراه)، آخرین مدرک تحصیلی و شغل درخواستی الزامی می باشد، بنابراین به درخواست کارجویانی که اطلاعات ذکر شده را وارد ننموده اند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
با توجه به مصوبه هیات وزیران و بخش نامه های دولتی مبنی بر استخدام حداقل پنجاه درصد از نیروهای مورد نیاز وزارت نفت و شرکت های تابعه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، متولدین و افراد بومی استان بوشهر از اولویت استخدامی برخوردار می باشند.
نکته : افراد بومی به کارجویانی اطلاق میشود که محل تولد یا صدور شناسنامه آن ها، استان بوشهر یا شهرهای همجوار شهرستان عسلویه (مهر، گله دار، لامرد، پارسیان) باشد.
تبصره ۱ : کارجویانی که سابقه حداقل ۱۰ سال سکونت متوالی منتهی به زمان ثبت نام در استان بوشهر یا شهرهای همجوار شهرستان عسلویه (مهر، گله دار، لامرد، پارسیان) که به تایید فرمانداری شهرستان رسیده باشد، داشته باشند نیز کارجوی بومی تلقی خواهند شد.
تبصره ۲ : کارجویانی که محل تولد یا صدور شناسنامه حداقل یکی از والدین آنها در استان بوشهر یا شهرهای همجوار شهرستان عسلویه (مهر، گله دار، لامرد، پارسیان) باشد، نیز کارجوی بومی تلقی خواهند شد.
جهت احراز شرایط فوق کارجویان بایستی تصویر مدارک لازم (شناسنامه والدین یا نامه سکونت ۱۰ ساله) در مرحله آخر ثبت نام (بخش سایر) در قسمت بارگذاری فایل های متفرقه مدارک مذکور را پیوست نمایند و سپس اصل مدارک را جهت راستی آزمایی به مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ارائه نمایند.
لازم به ذکر است در صورت بررسی و تایید صحت مدارک توسط کارشناس مربوطه، کارجو به عنوان نیروی بومی لحاظ خواهند شد.
توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام می توانید با مراجعه به بخش ارسال نظرات و پیشنهادات، مشکل و نظرات خود را مطرح نمایید.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام : (حداکثر حجم هر فایل ۲۰۰ کیلو بایت می باشد)
تصویر صفحه اول شناسنامه
تصویر کارت ملی
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر کارت پایان خدمت (ویژه آقایان)
تصویر عکس پرسنلی
شماره تلفن همراه معتبر
داشتن پست الکترونیکی (ایمیل) معتبر

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده لیست مشاغل مورد نیاز اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. عرفان گفت:

    علی خیالت تخت من بومی اونجا هستم یه ابدارچی با حراست بیشتر بومی نمیگیرن بقیه غیر بومی

    [پاسخ]

  2. علی گفت:

    برای چنین جایی هم بومیی ای خدا

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.