خانه » استخدام در استان بوشهر » آگهی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی سال ۹۵ (شروع ثبت نام)

آگهی استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی سال ۹۵ (شروع ثبت نام)

متن آگهی:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامی خاص) در سال ۱۳۹۵ می‌رساند، ثبت‌نام در این آزمون منحصراً از بین داوطلبان مرد و به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه مورخ ۹۵/۸/۱۶ آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۵/۸/۲۳ پایان می‌پذیرد، لذا ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط ثبت‌نام نمایند، لازم به ذکر است استخدام در این شرکت به صورت قراردادی می‌باشد.

شرایط عمومی استخدام:
تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
متدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دایم غیر پزشکی
برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل مورد نظر طبق تأیید مراجع پزشکی معتمد شرکت تعمیرات وپشتیبانی نیروگاه های اتمی(تپنا)
عدم سوء پیشینه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر (به تایید مراجع ذیصلاح)
نداشتن منع استخدام به موجب آرا مراجع قانونی
داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی یا باز خرید خدمت باشند.

شرایط اختصاصی داوطلبان:
حداکثر سن برای فارغ‌التحصیلان کاردانی ۲۳ سال (متولدین ۱۳۷۲/۰۱/۰۱ به بعد)، مقطع کارشناسی ۲۵ سال (متولدین ۱۳۷۰/۰۱/۰۱ به بعد).
تبصره ۱- کسانی که خدمت وظیفه عمومی را گذرانده‌اند، به میزان مدت زمان انجام خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می‌شود.
تبصره ۲- کسانی که دارای سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با پرداخت حق بیمه باشند، به میزان ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.
تذکر: با رعایت تبصره ۱ و ۲ فوق، در هر صورت، سقفِ افزایشِ حداکثرِ سن، برای داوطلبان ، از ۵ سال تجاوز نخواهد کرد.
حداقل معدل برای داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی۱۳ می باشد.
براساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد/مفقودالاثر حداقل معدل مورد پذیرش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری ملاک کار قرار می‌گیرد.
داوطلبانی که از خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌باشند پس از کسب حد نصاب قبولی از سهمیه‌های مربوطه برخوردار خواهند شد.
داوطلبان بومی در صورت کسب حد نصاب قبولی درآزمون‌های استخدامی در شرایط مساوی از اولویت برخوردار خواهند بود.

شرایط بومی بودن:
داوطلب بومی استان، داوطلبی تلقی می‌شود که یکی از شرایط ذیل را دارا باشد:
داوطلبانی که محل تولد یا صدور شناسنامه آنان و یا همسرشان استان بوشهر باشد.
حداقل دوپایه از سه پایه تحصیلی خود قبل از مدرک دیپلم را در استان بوشهر گذرانده باشد.
دارای حداقل پنج سال سابقه اقامت در استان بوشهر باشد (اقامت در زمان دانشجویی محاسبه نمی‌گردد).
صرفاً داوطلبانی می‌توانند دراین آزمون ثبت‌نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:
آخرین مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته های مندرج درجدول شماره یک. (ملاک محاسبه تاریخ فارغ‌التحصیلی تاریخ ۱۳۹۵/۹/۲۶ می‌باشد)
کارت ملی
شناسنامه
کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (تاریخ نظام وظیفه می‌بایست قبل از تاریخ ۱۳۹۵/۹/۲۶ باشد)

مراحل ثبت نام:
۱- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشوربه نشانی www.sanjesh.org
تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی
درج فایل فایل عکس اسکن شده در فرم تقاضانامه ثبت نام
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
عکس تمام رخ ۴*۳ که درسال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰×۲۰۰ و حد اکثر۴۰۰×۳۰۰پیکسل باشد.
تصویرداوطلب باید واضح،مشخص وفاقد اثر مهر،منگنه و هرگونه لکه باشد.
حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس رنگی ودارای زمینه سفید باشد.
درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌گردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
– اسکن تصویر مدارک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی ، بدون حاشیه‌های زاید و با فرمت jpg و باسایز حدود ۵۹۵ در ۸۴۲ pixels و با وضوح تصویری ۷۲ dpi .
تبصره ۱:متقاضیان ازاسکن گواهی تعداد واحدهای گذرانده شده خودداری نمایند زیرا فقط گواهی فارغ­التحصیلی یا دانشنامه مبنای مجوز شرکت د رآزمون می‌باشد بنابراین دانشجویان ترم آخر و کسانی که در گواهی صادر شده توسط دانشگاه مربوط در مورد آنها کلمه ”فارغ التحصیل” یا ” دانش آموخته ” قیدنشده باشد حق شرکت د رآزمون را نخواهند داشت.
– اسکن تصویرکارت یا گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم بدون حاشیه‌های زاید و بافرمت jpg و باسایز حدود ۲۱۳ در ۳۱۲ pixels و با وضوح تصویری ۷۲ dpi .
تبصره:دارندگان معافیتهای تحصیلی، مربوط به دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی و به طور کلی افراد فاقد گواهی پایان خدمت یا معافیت دائم، تحت هیچ شرایطی حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

کد و عناوین شغلی و مواد آزمون:

کد وعنوان شغلکد و عنوان رشته تحصیلیجنسیتمقطع تحصیلیموادآزمون تخصصی
مهندسی مکانیک(کد۲۰۱)مهندسی مکانیک (سیالات(کد۲۰۰۱)، طراحی جامدات (کد۲۰۰۲)، ساخت و تولید (کد۲۰۰۳))مردلیسانس۱-استاتیک ، مقاومت مصالح و طراحی اجزاء ۲-ترمودینامیک ،سیالات، انتقال حرارت ۳- دینامیک و ارتعاشات
کاردان مکانیک(کد۲۰۲)کاردان مکانیک-کلیه گرایش­ها (کد۲۰۰۴)مردفوق دیپلم۱-استاتیک و مقاومت مصالح ۲- ترمودینامیک ، سیالات،انتقال حرارت۳- علم مواد۴- ریاضیات

مواد آزمون عمومی:
۱- زبان انگلیسی_ عمومی
۲- استعدادشغلی

پرداخت وجه ثبت‌نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از روز ‌یکشنبه تاریخ ۱۳۹۵/۸/۱۶ تا پایان روز یکشنبه ۱۳۹۵/۸/۲۰، پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به واریز مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ (سیصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامی خاص) از طریق درگاه اینترنتی با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.(ایرا ن استخدام)
توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح ۲: متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان مراحل ثبت نام، کدپیگیری خود را یاداشت نموده و تا پایان فرآیند استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
توضیح ۳: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
تبصره:واریز هزینه ثبت نام از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و سیستم آنلاین ثبت ‌نام اینترنتی در زمان تعیین شده وسایت سازمان سنجش آموزش کشورو با توجه به مفاد این آگهی و دستورالعمل مقرر انجام خواهدگرفت.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
ثبت‌نام ازمتقاضیان منحصراً از طریق اینترنت و پایگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روز یکشنبه ۹۵/۰۸/۱۶ آغاز و تا روز یکشنبه ۹۵/۰۸/۲۳ به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.
متقاضیان باید برای واریز هزینه ثبت‌نام ،ازطریق کارتهای اعتباری عضو شبکه شتاب، که رمز دوم آن فعال باشد، طبق دستورالعمل اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، و درزمان اعلام شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کنند.
تبصره: در این خصوص متقاضیان می‌توانند از کارتهای اعتباری دیگران که رمز دوم آن فعال باشد نیز استفاده کنند.

کارت شرکت درآزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۴ برای مشاهده وپرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ منحصراَ در شهر تهران و بوشهر برگزار خواهد شد. آزمون در حوزه ای که متقاضی در تقاضانامه ثبت‌ نام انتخاب کرده است (تهران یا بوشهر) برگزار می‌شود.
ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون در هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

مراحل استخدام داوطلبان:
آزمون کتبی
کانون ارزیابی روانشناسی
بررسی صلاحیت های عمومی
ارزیابی سلامت جسمانی و روانی
ارزیابی داوطلبان در دوره های آموزشی بدو استخدام
تذکر: از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی که حد نصاب قبولی در این مرحله را کسب نموده اند پس از کنترل مدارک داوطلبان، حداکثر سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه و ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها به کانون ارزیابی معرفی می شوند.

وضعیت مدرک تحصیلی:
مدارک دانشگاهی داوطلبانی برای شرکت در این آزمون استخدامی قابل قبول است که از لحاظ ارزش علمی، مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
مدرک معادل و همچنین مدارک تحصیلی با عناوین دوره های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه ای با توجه به نحوه پذیرش دانشجو خارج از آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها مورد پذیرش نخواهد بود.
تاریخ فارغ‌التحصیلیو تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیرپزشکی باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد. مدارک داوطلبانی که تاریخ فارغ‌التحصیلی یا تاریخ پایان خدمت نظام و یا معافیت دایم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد مورد پذیرش نخواهد بود.
در هر یک از رشته‌های امتحانی (جدول شماره یک) صرفاً فارغ‌التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع تحصیلی می‌توانند ثبت نام کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش‌ها امکان‌پذیر نمی باشد.
اعتبار مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد.در صورت عدم صحت مدارک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال بکار) استخدام داوطلب منتفی خواهد بود.
❌ تذکرات مهم:
بررسی شمول سهمیه ایثارگری به افراد و درنهایت، تأیید نهایی واجد شرایط بودن ایثارگران نسبت به پذیرفته شدگان این سهمیه با شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی (تپنا) است.
چنانچه داوطلبی در سهمیه آزاد شرکت کرده باشد، اعلام بعدی او در مورد ایثارگری مسموع نخواهد بود.
پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان توسط کانون محلی، اصل گواهی ایثارگری صادر شده از مرجع صالح می‌بایست به شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی (تپنا) تحویل داده شود.
تهیه پرینت از اطلاعات ثبت‌نامی که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است، الزامی است داوطلب باید پرینت را درصورت قبولی در آزمون به شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌ها ارائه کند.
متقاضیان باید قبل از تاریخ شروع ثبت‌نام از طریق اینترنت، نسبت به اسکن وآماده کردن مدارک بافرمت و مشخصات اعلام شده این آگهی اقدام نمایند.
متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کدرهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
متقاضیان باید اصل مدارک اسکن شده را نزد خود نگه داشته در صورت پذیرفته شدن به همراه سایر مدارکی که اعلام خواهد شد به شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه­های اتمی (تپنا) ارائه نمایند.
داوطلبان فقط درصورتیکه دارای شرایط مندرج در این آگهی باشند حق ثبت نام و شرکت درآزمون را خواهند داشت ضمن اینکه باید اطلاعات وارد شده در تقاضانامه ثبت ‌نام را به دقت کنترل نمایند. هزینه ثبت‌نام تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.
متقاضیان باید در پایان ثبت‌نام ازاطلاعات وارد شده پرینت تهیه و در صورت قبولی آن را به شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی (تپنا) تسلیم کنند. چنانچه اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی در هنگام ثبت‌نام اینترنتی باآگهی آزمون منطبق نبوده وغیر واقعی باشد حتی در صورت قبولی،قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهدشد.
سایرمقاطع، رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی غیر از مقاطع، رشته‌ها و گرایش‌های اشاره شده درآگهی مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.
در هر مرحله استخدام چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر درآزمون مقطع پایین تر شرکت نموده است، موضوع استخدام داوطلب منتفی بوده و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
داوطلب فقط حق ثبت نام دریکی ازرشته‌های تحصیلی موردنیاز را دارد.
استخدام منوط به طی کلیه مراحل مذکور مطابق مفاد این آگهی میباشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از این مراحل توفیق لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی ۹۵/۰۹/۲۶ باشد مورد پذیرش قرار نمی­گیرد.
به مدارک معادل و گواهی تعداد واحد (حتی تمام شده) و برگ تسویه حساب دانشگاه ترتیب اثرداده نخواهدشد.
ازحداکثرسه برابرظرفیت پذیرش جهت انجام سایر مراحل سنجش و ارزیابی داوطلبان،ازطریق پایگاه اینترنتی ثبت نام،دعوت خواهد شد.
صدورکارت شرکت در آزمون دلیل تایید هیچ یک از مدارک داوطلب از طرف شرکت تعمیرات و پشتیبان ی نیروگاه­های اتمی(تپنا) یا سازمان سنجش نیست. بنابراین صرف قبولی درآزمون و درج نام متقاضی در ردیف پذیرفته شدگان،هیچ حقی برای کسی ایجاد نخواهد کرد.
صدور هرگونه اطلاعیه درخصوص آزمون فقط درپایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و روزنامه ایران ونشریات معتبر محلی استان معتبر خواهد بود.
با توجه به زمان پیش بینی شده برای آماده کردن مدارک ثبت‌نام تأکید می‌شود در روزهای آغازین پس از انتشار این آگهی نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز اقدام شود تا در هنگام ثبت نام ازطریق اینترنت برای متقاضیان از نظر زمانی مشکلی ایجاد نگردد.
تغییرمحل اشتغال (بوشهر)به هیچ عنوان میسر نخواهد بود بنابراین داوطلبان محترم باید با در نظر گرفتن همه ویژگی ها و امکانات و محدودیت های فردی و خانوادگی خود ثبت نام کنند.
محاسبه نمرات وتراز آن براساس استانداردهای علمی متداول انجام خواهد شد.
انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام کانون ارزیابی روانشناسی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت موردنیاز در هر یک از عناوین شغلی سازمانی از میان افرادی که حدنصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد) را کسب کرده‌اند ،به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام و اسامی آنان حداکثر ۲ ماه بعداز تاریخ آزمون از طریق پایگاه های اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون به منزله پذیرش در استخدام محسوب نمی گردد و استخدام داوطلبان براساس نمرات آزمون و نتیجه کانون ارزیابی روانشناسی صورت می پذیرد.
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل استخدام میسر می‌باشد. ضمناً اسامی پذیرفته شدگان نهائی پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
درصورتیکه شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی (تپنا) در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت نام ازسوی متقاضی استخدام شود، موضوع استخدام کان لم یکن تلقی خواهدشد.
❌توضیحات مهم:
صرف شرکت در آزمون استخدامی تا پایان مراحل استخدامی شامل آزمون عمومی و تخصصی، مصاحبه، گزینش و … هیچ گونه تعهد استخدامی برای شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی(تپنا) ایجاد نمی نماید.
ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود.
ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org
بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای شرکت تعمیرات وپشتیبانی نیروگاه های اتمی(تپنا) ایجاد نخواهد کرد.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ثبت اطلاعات ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله آزمون کتبی و بررسی و تطابق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر و یا در هر مرحله از بررسی های بعدی (مراحل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و…) مشخص شود، داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اشاره شده در متن آگهی نبوده است، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در شرکت تعمیرات وپشتیبانی نیروگاه­های اتمی(تپنا) منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
از آنجایی که از نفرات برتر در مرحله آزمون عمومی و تخصصی پس از اعلام اسامی در سایت سنجش برای شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت بعمل می‌آید، لذا مقتضی است داوطلبان دقت لازم را در خصوص درج تلفن های ضروری تماس (در فرم تقاضانامه) مبذول نمایند.

 

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. نام شما گفت:

    ما استان فارسی ها پس چیکار کنیم خدا همش بومی بومی

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.