خانه » استخدام در استان یزد » آگهی استخدام شرکت الکتروکویر

آگهی استخدام شرکت الکتروکویر

متن آگهی:

شرکت الکتروکویر در راستای تحقق اهداف و وظایف خود  جهت تکمیل نیروی انسانی از بین فارغ التحصیلان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی  و واجدین شرایط زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش دعوت به همکاری می نماید.

به استحضار میرساند پرسنل مورد درخواست جهت واحدهای تولید- فنی و مهندسی (کارشناس فنی و مهندسی) – ایمنی و بهداشت (کارشناس ایمنی و بهداشت ) و امور اداری و منابع انسانی (کارمند و کارشناس امور اداری و منابع انسانی ) مورد نیاز می باشد.

 

۱-      لیسانس و فوق لیسانس در رشته برق کلیه گرایش ها

۲-      فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مدیریت منابع انسانی، مدیریت صنعتی و مدیریت دولتی

۳-      لیسانس و فوق لیسانس در رشته ایمنی صنعتی

شرایط:

  • ترجیحا بومی یزد باشند.
  • حداکثر سن ۳۰ سال.

واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶ – ۰۳۵۳۷۲۷۲۹۷۴  داخلی ۲۱۷ – ۳۱۷ “واحد کارگزینی” تماس حاصل نموده و یا از ساعت ۸ الی ۱۵ به آدرس: شهرک صنعتی یزد- بلوار کاج- ۲۴ متری اول مراجعه نمایند .

اطلاعات تماس

  • نشانی: شهرك صنعتي يزد- بلوار كاج- 24 متري اول
  • تلفن: 6 - 03537272974
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.