خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » آگهی استخدام دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان سال ۹۵

آگهی استخدام دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان سال ۹۵

متن آگهی:

بکارگیری نیروی قرارداد انجام کار معین- مشخص در دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچانبا توجه به مصوبه مورخ ۹۴/۳/۲۱ هیأت امناء دانشگاه های منطقه شمال شرق کشور، دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد هفت نفر کارشناس آقا را با شرایط زیر از طریق آزمون کتبی و انجام مصاحبه پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد انجام کار معین(مشخص) به کارگیرد. این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد نخواهد داشت.جدول عناوین شغلی و شرایط احراز افراد جهت قرارداد انجام کارمعین (مشخص) دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان

ردیفعنوان شغلیتعدادمورد نیازجنسیتمدرک تحصیلیشرایط احراز
۱کارشناس امور پژوهشی۱ نفرآقالیسانسمهندسی شیمی و مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
۲کارشناس حقوقی۱ نفرآقالیسانسرشته تحصیلی حقوق (فارغ التحصیل روزانه از دانشگاه های دولتی برتر)
۳کارشناس برنامه و بودجه۱ نفرآقافوق لیسانسرشته تحصیلی مدیریت دولتی
۴حسابدار۱ نفرآقافوق لیسانسرشته های تحصیلی حسابداری و مدیریت مالی
۵کارشناس طرح های عمرانی۱ نفرآقالیسانس و فوق لیسانسرشته مهندسی عمران گرایش عمران و سازه
۶کارشناس امور فرهنگی۱ نفرآقالیسانس و فوق لیسانسرشته های تحصیلی مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی امور فرهنگی و تاریخ و علوم سیاسی
۷کارشناس طرح های عمرانی۱ نفرآقافوق لیسانسرشته مکانیک سیالات

شرایط عمومی:

متقاضیان جذب قرارداد انجام کار معین (مشخص) در دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان می بایست از شرایط عمومی ذیل، برخوردار باشند:

الف: تابعیت جمهوری اسلامی ایران و عدم تغییر یا کسب تابعیت مضاعف در طول دوران خدمت

ب: التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه

ج: اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون  اساسی جمهوری اسلامی ایران

د: عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
ه: عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل به مناهی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شرافت و شئون شغلی

و: نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر

ز: عدم محکومیت به محرومیت ازخدمات دائمی دولتی بر اساس رأی قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح

ح: عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و نظایر آن

ط: دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان)

ی: برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر

ک: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی مطابق شرایط اعلام شده در جدول این اطلاعیه

۲- شرایط اختصاصی:

۱-۲ دارا بودن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۳ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی یا سطوح دو حوزوی، حداکثر ۳۷ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبتنام مندرج در آگهی منتشر شده

تبصره: در موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر تا ۵ سال به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۱۳۵۹.۶.۳۱ لغایت ۱۳۶۷.۵.۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین  مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجرومیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب) افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند، شامل: همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان ۵ سال

ج) آزادگان از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) مدت زمان خدمت مقدس سربازی به حداکثر سن اضافه می گردد.

۲-۲ داشتن معدل کل حداقل ۱۴ در مقطع کارشناسی و ۱۵ مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مورد نیاز از دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

۲-۳ افراد باید بومی شهرستان قوچان باشند، بومی به کسانی اطلاق می گردد که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:

الف) محل تولد داوطلب در شهرستان قوجان باشد یا به مدت حداقل ۵ سال در این شهرستان ساکن باشد.

ب) دو مقطع از سه مقطع تحصیلی (ابتدایی- راهنمایی- متوسطه) را در شهرستان قوچان
گذرانده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتیکه محل سه سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی، راهنمایی،دبیرستان) در شهرستان قوچان باشد، بومی تلقی می گردند.

د) دارا بودن حداقل یکسال سابقه کار مفید و مرتبط در شهرستان قوچان.(پذیرش سوابق  برعهده دانشگاه خواهد بود.)

تذکر: متقاضیان می بایستی مدارک مثبته بند (۲-۳) مبنی بر بومی بودن را هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

تبصره: افرادی که در آزمون پذیرفته می شوند می بایست تعهد سکونت در شهرستان  قوچان را تسلیم دانشگاه نمایند.

* بکارگیری افراد پس از احراز صلاحیت های لازم توسط مراجع ذی صلاح به صورت قرارداد انجام کار معین (مشخص) برای مدت حداکثر یکسال خواهد بود و دانشگاه نسبت به تمدید یا اتمام قراداد مختار خواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

  1. یک قطعه عکس ۴×۳ اداری که در سال جاری گرفته شده باشد فرمت ر
  2. تصویر صفحه اول شناسنامه
  3. تصویر کارت ملی پشت و رو
  4. تصویر مدارک تحصیلی مربوطه یا گواهی موقت تحصیلی
  5. تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت دائم پشت و رو
  6. تصویر فیش واریزی جهت ثبت نام
  7. شایان ذکر است درصورت عدم ارسال اسکن رسید بانکی به مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال به شماره حساب: ۲۱۷۷۲۰۱۷۰۵۰۰۲ بانک ملی شعبه مرکزی و شماره شناسه ۱۱۵۵۰۵۱۳۰۰ بنام «درآمد اختصاصی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان» تا تاریخ یاد شده، ثبت نام قطعی نخواهد بود.

نحوه تکمیل مدارک:

  1. با مراجعه به پایگاه الکترونیکی دانشگاه مهندسی فناوری های نوین قوچان به نشانی www.qiet.ac.ir نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی درخواست شغل و ارسال مدارک مورد نیاز از تاریخ درج آگهی تا ساعت  ۲۴ روز ۹۵/۰۸/۲۲ اقدام نمایند.
  2. به ثبت نام های ناقص و مدارکی که کامل ارسال نگردد هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد و مسئولیت آن متوجه داوطلب می باشد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

تذکرات:

  1. ایثارگران شامل جانبازان و آزادگان عزیز انقلاب اسلامی و افراد خانواده معظم (شهدا، اسراء، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به انجام کار نمیباشند) و همچنین رزمندگانی که حداقل ۹ ماه متوالی و یا ۱۲ ماه متناوب به طور داوطلبانه از تاریخ ۱۳۵۹.۶.۳۱ لغایت ۱۳۶۷.۵.۲۹ در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند به شرط دارا بودن شرایط  مذکور در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مقرر قانونی از امتیازات مربوط برخوردار خواهند بود. (توضیح اینکه خانواده معظم آزادگان صرفاً تا یکسال پس از آزادی از اولویت قانونی برخوردار می باشند.)
  2. بسیجیانی که حداقل ۴ سال سابقه عضویت فعال و مستمر در گردانهای عاشورا را داشته باشند، به شرط دارا بودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان غیر ایثارگر دراولویت خواهند بود.
  3. معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حد نصاب نمره لازم از سهمیه قانونی مربوطه(۳%) بهره مند خواهند شد.
  4. مشمولین بندهای ۱، ۲ و ۳ تذکرات (ایثارگران، اعضای گردانهای عاشورا و معلولین عادی) ضروری است گواهی خود را از مراجع ذیصلاح (بنیاد شهید و امور ایثارگران- واحد بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- اداره کل امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت توانبخشی سازمان بهزیستی) حسب مورد اخذ و به همراه سایر مدارک در زمان تحویل مدارک ارائه نمایند. (گواهی جانبازان حتماً باید با قید درصد جانبازی و خانواده جانباز از کار افتاده مبنی بر قادر به کار نبودن ایشان به تأیید مدیریت آموزشی و اشتغال بنیاد جانبازان ذیربط رسیده باشد.)
  5. مواد آزمون کتبی عبارتند از: آزمون عمومی ۵۰% (زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، هوش و استعداد تحصیلی) و آزمون اختصاصی ۵۰% (به تفکیک عنوان شغلی) و به صورت چهارگزینه ای بدون اعمال نمره منفی خواهد بود.
  6. پس از مشخص شدن نتیجه آزمون کتبی، افراد به ترتیب نمرات فضلی انتخاب و به تعداد مورد نیاز (۳ برابر ظرفیت) به مصاحبه تخصصی دعوت خواهند شد.
  7. داوطلبان باید تا پایان مهلت ثبت نام، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت (جهت برادران) و یا سایر مدارک مورد نیاز را دارا بوده باشند.به مدارکی که بعد از این تاریخ اخذ شده باشد، ترتیب اثر داده نمی شود.
  8. وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
  9. کد رهگیری را تا زمان برگزاری آزمون به همراه داشته باشید.
  10. داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی میتوانند از طریق پایگاه مربوطه ۴۸ ساعت قبل از زمان برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
  11. آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۹۵/۹/۲۶ در محلی که در کارت ورود به جلسه قید خواهد شد، برگزار میگردد.
  12. نمره مصاحبه نسبت به آزمون کتبی ۶۰ به ۴۰ می باشد.
  13. در صورتی که داوطلبان جزء پذیرفته شدگان (۳ برابر ظرفیت) باشند، به مصاحبه دعوت می گردند.
  14. تاریخ و مکان مصاحبه در روز تحویل مدارک اعلام میگردد.
  15. چنانچه در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان و مصاحبه خلاف اطلاعات ارائه شده (شناسنامه ای ،مدرک تحصیلی و…) توسط داوطلب محرز گردد، با وی طبق مقررات رفتار خواهد شد.
  16. قرارداد به صورت یک ساله منعقد و در صورت وجود شرایط و بنا به هر دلیلی که این دانشگاه تشخیص دهد با یک ماه اعلام قبلی قابل فسخ می باشد.
  17. با توجه به ممنوعیت همزمان کار و تحصیل، داوطلبین در زمان ثبت نام و همچنین پذیرفته شدگان نهائی در زمان شروع بکار نباید به تحصیل اشتغال داشته باشند.

تلفن تماس: ۰۵۱۴۷۳۴۴۰۰۱ شماره داخلی ۶۶۳

جهت تکمیل فرم دعوت به همکاری اینجا کلیک نمایید

لینک آگهی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.