خانه » استخدام در استان اردبیل » آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل

متن آگهی:

خبر ۱۳ آذر ۹۵: آگهی پذیرش نیروی انسانی در قالب خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی)

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در نظر دارد پیرو آگهی مورخه ۱۹/۶/۹۵ جهت تکمیل ظرفیت مراکز فاقد شرکت کننده نسبت به جذب نیروی شرکتی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش از محل مجوز شماره ۸۶۳/۲۰۹/د مورخه ۲۶/۲/۹۵ معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد ۱۰ نفر از افراد واجد الشرایط را از طریق امتحان عمومی و آزمون آمادگی جسمانی و پس از طی مراحل گزینش به صورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) با در نظر گرفتن شرایط مندرج ذیل بکارگیری نماید.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

جدول نیازهای مشاغل جذب نیروی انسانی در قالب خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی)

ردیفعنوان رشته شغلیمحل جغرافیائی خدمتتعدادجنسیتشرایط احراز مدرک تحصیلی
مردزن
۱ 

 

 

نگهبان

توابع گرمی (انگوت)

 

 

۱*دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی در یکی از رشته های تحصیلی گروه علوم انتظامی، گروه علوم اجتماعی ، گروه حقوق، گروه روانشناسی، روابط عمومی، امورفرهنگی، تربیت بدنی، برق ، تاسیسات و صرفاً بومی یکی از شهرستانهای گرمی یا سرعین و همچنین حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر
۲سرعین۲*
۳ 

 

 

 

 

 

 

سرایدار

توابع مشگین شهر (مرکز بهداشتی و درمانی انار)۱* 

 

 

دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم  و صرفاً متاهل و بومی محل مورد تقاضا و مشروط به بیتوته نمودن در مرکز و همچنین حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر

 

۴توابع مشگین شهر (مرکز بهداشتی و درمانی صلوات)۱*
۵توابع گرمی(مرکز بهداشتی و درمانی بنه)۱*
۶توابع کوثر(مرکز بهداشتی و درمانی خلفلو)۱*
۷توابع نیر(مرکز بهداشتی و درمانی کورائیم)۱*
۸توابع نمین(مرکز بهداشتی و درمانی عنبران)۱*
۹توابع خلخال(مرکز بهداشتی و درمانی بیرق)۱*

۱- شرایط عمومی پذیرش

۱/۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

۲/۱- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت ( معافیت پزشکی جهت مشاغل نگهبان و سرایدار پذیرفته نمی شود )

۵/۱- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و قرص های روانگردان

۶/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

۷/۱- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که پذیرفته می شوند.

تذکر: پذیرش اولیه قبول شدگان در مشاغل نگهبان و سرایدار پس از انجام آزمون آمادگی جسمانی براساس ضوابط ابلاغی مرکز حراست وزارت متبوعه انجام می پذیرد.

۲- شرایط اختصاصی

۱/۲- داشتن حداکثر ۳۰ سال سن تمام تا تاریخ انتشار آگهی

تبصره- حداکثر سن مقرر جهت ایثارگران(مشروحه بند۱/۷) تا میزان ۵ سال اضافه خواهد شد.

۲/۲- حداقل قد ۱۷۰ سانتی متر

۳/۲- برای شغل نگهبان صرفاً بومی شهرستان

۴/۲ – برای شغل سرایدار صرفاً متاهل و ساکن و  بومی محل مورد تقاضا مطابق شرایط ذیل خواهد بود:

داوطلبان شغل سرایدار باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند تا به عنوان بومی محل مورد تقا ضا تلقی گردند :

محل تولد داوطلب یا همسر داوطلب شغل سرایدار طبق مندرجات شناسنامه با روستای مورد تقاضای پذیرش سرایدار یکی باشد وهمچنین سکونت داوطلب حداقل در یک سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام (اولین روز انتشار آگهی ) در روستای مورد نظر محرز گردد(تکمیل فرم شماره ۲).

داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی ، متوسطه ) را در روستای مورد تقاضای پذیرش سرایداری، طی کرده باشد وهمچنین سکونت داوطلب در یک سال اخیر تا اولین روز شروع ثبت نام (اولین روز انتشار آگهی ) در روستای مورد نظر محرز گردد(تکمیل فرم شماره ۲).

تبصره ۱ : احراز شرایط سکونت داوطلبان سرایداری از طریق شورای اسلامی روستا و تایید خانه بهداشت و مرکز بهداشت منطقه طبق فرم شماره ۲  صورت می پذیرد.

تبصره ۲: چنانچه داوطلبان سرایداری تا قبل از ثبت نام به دلایل ادامه تحصیل و یا انجام دوره خدمت ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آن که شورای اسلامی سکونت آنها را گواهی نماید و خانه بهداشت و مرکز بهداشت محل مورد تقاضا بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای مورد تقاضا را تایید نماید بلامانع است .

تبصره ۳ : پذیرش سرایدار از محل جغرافیایی مراکز بهداشتی درمانی مندرج در جدول فوق و یا تا شعاع ۲۰ کیلومتر همان مرکز انجام می شود. بدیهی است اولویت پذیرش طبق مقررات با داوطلب بومی و ساکن در محل مورد تقاضا بوده و در صورت عدم وجود افراد واجد شرایط به تعداد مورد نیاز در محل مورد تقاضا، از افراد واجد شرایط ساکن روستاهای همجوار تحت پوشش مرکز بهداشتی و درمانی مربوطه تا شعاع ۲۰ کیلومتر پس از تایید خانه بهداشت و مرکز بهداشت محل مورد تقاضا ، طبق مقررات اقدام به پذیرش خواهد شد.

تبصره ۴ : پذیرفته شدگان  نهایی در شغل سرایداری ملزم به بیتوته با خانواده در مرکز بهداشتی درمانی مورد نظر خواهند بود.

تذکر مهم : ((جذب و بکارگیری سرایدار از داوطلبان ساکن در مناطق شهری برای مراکز بهداشتی درمانی روستایی ،در هر شرایطی ممنوع می باشد.))

 

۳-  مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

۱/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام

الف ) برگ تکمیل شده درخواست شغل (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

ب) فرم تکمیلی شماره ۲ ، گواهی سکونت در روستا و تاییدشده از سوی شورای اسلامی روستا و خانه بهداشت روستا و مرکز بهداشتی و درمانی مربوطه

ج ) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ریال ( پانصد هزار ریال) به حساب شماره ۲۱۷۸۵۸۰۸۰۶۰۰۵  نزد بانک ملی شعبه مرکزی اردبیل  بعنوان حق شرکت در آزمون. ضمناً ایثارگران ۵۰ درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.

د) دو قطعه عکس ۴×۳ پرسنلی(زمینه سفید)

و)کپی آخرین مدرک تحصیلی

ه) کپی کارت ملی (پشت و رو)

ی)کپی تمام صفحات شناسنامه

ل)کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (پشت و رو)

ک)کپی مدارک دال بر بومی بودن

م)کپی مدارک دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط

ن) کپی سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

تبصره : مدرک تحصیلی، از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

۴- نحوه ثبت نام مقدماتی و مهلت ثبت نام

۱/۴- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند مدارک لازم (بند۳ این آگهی) را حداکثر تا روز شنبه مورخه ۲۰/۹/۹۵  صرفاً با پست سفارشی به نشانی  اردبیل- انتهای خیابان دانشگاه – ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل – اداره کارگزینی دانشگاه به کد پستی ۵۶۱۸۹۸۵۹۹۱  ارسال نمایند.

۲/۴- به مدارک ناقص و مدارکی که بعد از مهلت مقرر به پست تحویل داده شده و یا از هر طریق دیگر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد ضمناً مدارک و وجوه پرداختی به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود.

۵- زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

۱/۵- کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخه ( ۱/۱۰/۹۵ و ۲/۱۰/۹۵ ) در محل آدرس فوق الذکر توزیع خواهد شد و همچنین زمان و محل برگزاری آزمون در هنگام دریافت کارت باطلاع داوطلبان خواهد رسید.

۶- مواد امتحانی آزمون عبارتند از :

۱/۶- امتحان توانمندیهای عمومی شامل : ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی ( عمومی ) ۳- ریاضی و آمار   ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون، در مجموع به تعداد (۹۰) سوال به صورت چهار گزینه ای ( یک نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد) طراحی می گردد.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد امتحان توزیع      می شود.

۷- تذکرات آزمون :

۱/۷- ایثارگران شامل جانبازان ، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء ، مفقودین و جانبازان در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

تذکرمهم : سهمیه ۳۰ درصد ایثارگران درآگهی مورخه ۱۹/۶/۹۵ (مجوزهای شماره ۸۶۳/۲۰۹/د-۲۶/۲/۹۵ و۲۸۴۸/۲۰۹/د-۱۸/۵/۹۴ ) برابر مقررات  لحاظ وجذب شده است .

۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین و مقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص
می یابد که بیست و پنج (۲۵) درصد آن به جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان بالای یکسال اسارت و برادران شهداء معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اختصاص می یابد و پنج درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان باسابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج (۲۵) درصد و آزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد. در مواردی که نیاز به تخصص دارد رعایت شرایط علمی ( شرایط احراز مندرج در آگهی استخدام ) الزامی است.

۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.

۴/۷- پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

۵/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

۶/۷- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی در صورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد.داوطلب بومی شهرستان جهت شغل نگهبانی به افرادی اطلاق می گردد که به ترتیب واجد یکی از شرایط ذیل باشد:(ضمناً داوطلبان شغل سرایداری به توضیحات مندرج در بند ۴/۲ شرایط اختصاصی و بند ۷/۷ تذکرات این آگهی توجه نمایند)

الف ) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب یکی باشد.

ب ) فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب آنان یکی باشد.

ج) داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدائی ، راهنمایی ، دبیرستان ) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب طی کرده باشد.

د ) داوطلب یا پدر ، مادر و یا همسر وی ، حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای جذب را داشته باشند.( پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً  توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است)

تبصره ۱: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

۷/۷- داوطلبان شغل سرایداری، در انتخاب سهمیه بومی، می بایست یکی از گزینه های بومی محل مورد تقاضا و یا بومی روستای همجوار کمتر از ۲۰ کیلومتر را طبق مقررات و برابر شرایط بومی خود انتخاب نمایند.

۸/۷- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک محل جغرافیایی خواهند بود.

۹/۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین تر از مقاطع تحصیلی و یا سایر رشته های تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در این آگهی و همچنین مدارک معادل ، برای شرکت در امتحان و پذیرش معتبر نمی باشد.

۱۰/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام ، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد حتی در صورت انعقاد قرارداد ، قرارداد مزبور لغو و بلااثر می گردد.

۱۱/۷- داوطلبان در صورتی به عنوان پذیرفته شده معرفی خواهند شد که موفق به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی مطابق شرح ذیل گردند:

برای تعیین حدنصاب در آزمون، پنجاه درصد(۵۰%) بالاترین نمره مکتسبه در آن آزمون محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد. (داوطلبان ایثارگر در حد سهمیه های قانونی از کسب حدنصاب فوق معاف می باشند.) ضمناً کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون به منزله تائید صلاحیت نهایی نبوده و هیچگونه حقی برای پذیرش داوطلب ایجاد نمی کند.

۱۲/۷- انتخاب داوطلبان جهت آزمون آمادگی جسمانی به ترتیب بالاترین نمره کل مأخوذه در آزمون در رشته شغلی مندرج در آگهی با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان ۳ برابر تعداد مورد نیاز با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.

۱۳/۷- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان امتحان پس از بررسی مدارک و طی آزمون آمادگی جسمانی و مراحل گزینش صورت خواهد گرفت.

تبصره: داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی در مهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. در صورت عدم مراجعه ، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده و از افراد ذخیره بجای وی به هسته گزینش معرفی خواهند شد.

۱۴/۷- پذیرفته شدگان نهایی، متعهد می شوند در محل جغرافیایی مورد تقاضا خدمت نمایند در غیر این صورت قرارداد آنان لغو و از وجود افراد ذخیره وفق مقررات استفاده می شود.

۱۵/۷- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس www.arums.ac.ir خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

۱۶/۷- با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل برگ درخواست شغل بصورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ارسال مدارک قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۷/۷- بکارگیری داوطلبان پذیرفته شده صرفاً بصورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با دانشگاه نخواهند داشت.

تذکر:

مهر و امضای رئیس شورای اسلامی و امضاء حداقل یک نفر از اعضای شورای اسلامی کافی است.

این گواهی بدون مهر و امضای اعضاء شورای اسلامی روستا، خانه بهداشت و مرکز بهداشتی درمانی فاقد اعتبار بوده و در چنین صورتی برای ثبت نام کننده کارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد شد.

مسئولیت صحت تائید محل سکونت بعهده تائیدکنندگان (اعضاء شوراء ، بهورز ومسئول مرکز بهداشتی) خواهد بود وهرگونه گواهی غیرواقع پیگرد قانونی خواهد داشت.

جهت دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ دانشگاه علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده فایل PDF آگهی استخدام به همراه فرم های ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده فایل Word آگهی استخدام به همراه فرم های ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده آگهی در سایت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اینجا کلیک نمایید


کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. علی گفت:

    سلام،من مادرم بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی میباشد،محل خدمتشون پارس اباد بوده منم متولد پارس اباد هستم ولی الان ساکن اردبیل هستیم،و میخواهم در ازمون استخدامی تون شرکت کنم به عنوان نگهبان،لطفا راهنماییم کنین

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.