خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد آبان ماه ۹۴

آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد آبان ماه ۹۴

متن آگهی:

اشخاص حقوقی برنده شده در مناقصه مورخ آبان ماه سال ۱۳۹۴ دانشگاه علوم پزشکی مشهد درنظردارند جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز و پایگاههای سلامت حاشیه شهر مشهد و شهرهای: قوچان، کاشمر، درگز، چناران، تایباد، خواف، سرخس، فریمان ، بردسکن افراد واجدشرایط در رشته های مندرج در جدول مربوطه را از طریق فراخوان، شناسائی و بعد از برگزاری آزمون ویا در صورت نیاز مصاحبه، بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

تذکرات:
۱- انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و درصورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد.
۲- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و یا مصاحبه، نحوه صدور کارت و …از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.
اشخاص حقوقی: شرکت آرین فردوس، سلامت نوید ترشیز، ره آوران سلامت، رازی، منشور تندرستی توس، بهبود گستر فرامرز، درمانگاه فدک، ، شفا مهر

۱.شرایط عمومی:
۱/۱) تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲/۱) تدین به دین مبین اسلام یایکی ازادیان شناخته شده درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳/۱) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴/۱) انجام خدمت دوره ضرورت یامعافیت قانونی دائم برای آقایان(تا پایان مهلت ثبت نام)
۵/۱) عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان
۶/۱) نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر یا پرونده تخلفاتی منجر به اخراج از خدمت دانشگاه های علوم پزشکی ویا سایر دستگاههای دولتی یا نهاد های عمومی غیر دولتی باشند.
۷/۱) داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی، پیمانی یا قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی ویا سایر دستگاههای دولتی یا نهاد های عمومی غیر دولتی باشند.
۸/۱) داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کاری که برای آن بکارگیری می شوند.

۲.شرایط اختصاصی:
الف) داشتن سن حداقل ۲۰ سال وحداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و کارشناسی
( شرط سنی جهت دارندگان مدرک  تحصیلی علوم تغذیه حداکثر ۴۵ سال و جهت دکترای حرفه ای پزشکی عمومی شرط سنی لحاظ نمی شود ).
* تبصره:موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر داوطلبان اضافه خواهدشد:
۱)داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
۲) مدت خدمت سربازی قانونی
۳)میزان سابقه خدمت در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی با ارائه تاییدیه واحد محل خدمت و سوابق بیمه تامین اجتماعی یا تاییدیه معاونت تخصصی به میزان خدمت غیر رسمی
ب) مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته هایی که گذراندن طرح آنها الزامی است می بایست حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام دوره طرح خود را به پایان رسانده یا معافیت از طرح دریافت نموده باشند.
ج) ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، محاسبه سن، پایان دوره طرح و لایحه اجباری و پایان دوره خدمت نظام وظیفه داوطلبین حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (۲۴/۸/۹۴) می باشد.

۳.نحوه ثبت نام:
ثبت نام متقاضیان فقط از طریق سایت اینترنتی به آدرس: http://emp.mums.ac.ir/company/Ads.aspx صورت می پذیرد. لذا متقاضیان محترم بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
تذکر۱: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یکبارثبت نام رادارد لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت وثبت نام اولیه پس از اخذ کد رهگیری ملاک عمل می باشد.
تذکر ۲: اخذ کد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام بوده و پس از آن امکان هیچ گونه ویرایشی نخواهد بود.
تذکر ۳: لازم است قبل از شروع ثبت نام حتماً اسکن یک قطعه عکس ۴×۳  و فیش واریزی با فرمت JPG (با حداقل حجم ۵۰ کیلو بایت و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت) آماده نمایید.
تذکر ۴: ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خودداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد و باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز لطفا از هم اکنون نسبت به تهیه مدارک مربوطه اقدام فرمایید لذا درصورت عدم ارائه اصل مدارک در مهلت مقرر هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود ندارد.
تذکر۵: مبلغ دویست هزار ریال به عنوان حق ثبت نام به شماره حساب  ۰۲۱۹۴۳۰۸۱۶۰۰۶ نزد بانک ملی به نام علیرضا صفاران پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمایید. ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید.

۴.مهلت ثبت نام:

متقاضیان محترم می توانند از روز دوشنبه مورخ ۱۸/۸/۱۳۹۴ لغایت ساعت ۲۴ پایان روز یکشنبه مورخ ۲۴/۸/۱۳۹۴  نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان مصاحبه یا آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۵.مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک:
داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدهاعلام می شود موظفند مدارک ذیل را آماده نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل ارسال مدارک، متعاقبا اعلام خواهد شد:
· پرینت برگ تاییدیه ثبت نام در فراخوان
·۱ قطعه عکس ۴×۳ باپشت زمینه سفید وپشت نویسی شده
·اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (۱ سری)
·اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر (۱ سری) در صورت دارا بودن
·اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (۱ سری)
·اصل و تصویر گواهی پایان طرح یا معافیت از طرح مشمولین قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان رشته هایی که گذراندن طرح آنها الزامی است.(۱ سری)

·گواهی اشتغال به طرح جهت افرادی که مشمول طرح اختیاری یا تمدید طرح می باشند.(به تاریخ روز)
اصل و تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت پشت و رو یاگواهی که حداکثرتا تاریخ پایان مهلت ثبت نام پایان خدمت نظام وظیفه را تأیید نماید.(۱سری)
·اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو (۱ سری)
· اصل و تصویر سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی و شغل مورد درخواست با ذکر دقیق واحد خدمتی و مدت زمان (تاریخ شروع وپایان) در صورت دارا بودن(به تاریخ روز)
·سابقه خدمت در شرکتهای طرف قرارداد دانشگاه های علوم پزشکی با ارائه تاییدیه واحد محل خدمت و سوابق پرداخت بیمه تامین اجتماعی در صورت دارا بودن
· اصل و تصویر گواهی گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با رشته شغلی و گواهینامه مهارت های هفتگانه کامپیوتر(ICDL )مورد تأیید مراجع ذیصلاح در صورت دارا بود
· اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن:
مدارک دال بر  بومی بودن شهر یا استان: ارائه مدارک صرفاً یکی از موارد الف ، ب ، ج ، د کافی می باشد:
الف) بومی شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر
اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه داوطلب
اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر
ب) همسر و فرزند کارمند رسمی و پیمانی و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته) شهر یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی
حکم بازنشستگی ( پیمانی یا رسمی یا نیروهای مسلح) پدر، مادر، همسر جهت افراد بازنشسته
گواهی اشتغال از محل خدمت به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی یا رسمی یا نیروهای مسلح : پدر، مادر، همسر جهت افراد شاغل

اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد شاغل یا بازنشسته
ج)داوطلب حداقل چهار سال سنوات تحصیلی ( ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان یا دانشگاه) به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان
گواهی اشتغال به تحصیل معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل تائید شده با مهر آموزشگاه (یا دانشگاه) و امضا مسئول مربوطه
اصل و تصویر کارنامه تحصیلی
اصل و تصویر گواهینامه موقت تحصیلی
تذکر: مجموع سنوات تحصیلی می بایست حداقل ۴ سال باشد.
د)سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۴ سال یکی از افراد ( داوطلب، پدر، مادر، همسر) در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا
گواهی سابقه پرداخت حق بیمه حداقل ۴ سال یکی از افراد (داوطلب، پدر، مادر، همسر) از شعب پرداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی
اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد بیمه شده
(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد.
تذکر مهم: باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز لطفا از هم اکنون نسبت به تهیه مدارک فوق اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویرمدارک در مهلت مقرر هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

۶.زمان ونحوه دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه یا آزمون:
داوطلبان می بایست با داشتن کد رهگیری که هنگام ثبت نام به آنها ارائه می گردد، از روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۸/۹۴ به سایت مراجعه و کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند. آزمون در روز جمعه مورخ ۲۹/۸/۹۴ در شهر مشهد برگزار می شود. مکان برگزاری متعاقباً (بر روی کارت ورود به جلسه آزمون) اعلام می گردد.
ضمناً اصل فیش پرداختی در روز آزمون به همراه کارت شرکت در جلسه در روز آزمون اخذ خواهد گردید.

۷.مواد آزمون برای کلیه مقاطع:
۱/۷- آزمون شامل سوالات تخصصی مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به صورت چهار گزینه ای خواهد بود و هر کدام از سوالات دارای یک نمره می باشد.
۲/۷-به ازای هرچهار پاسخ غلط یک نمره منفی محاسبه می شود.

۸.تذکرات مهم:
۱. ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل، محاسبه سن، پایان دوره طرح و لایحه اجباری و پایان دوره خدمت نظام وظیفه داوطلبین حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام (۲۴/۸/۹۴) می باشد.
۲.انتخاب افراد ابتدا از بین متقاضیان بومی شهر به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد درصورتی که ظرفیت مورد نیاز از بین متقاضیان بومی شهر تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان  به ترتیب نمره فضلی و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی خواهد بود.
تبصره۱: درصورت عدم تکمیل ظرفیت رشته شغلی کارشناس بهداشت خانواده جهت مشهد از ذخیره های رشته شغلی مامایی دعوت به عمل خواهد شد.
۳. اسامی پذیرفته شدگان در مرحله اول، بعد از اولویت بندی امتیازات و اعمال سهمیه بومی به میزان سه برابرتعداد موردنیاز اعلام خواهد شد و پس از مطابقت مدارک متقاضیان با اطلاعات ثبت شده در مرحله ثبت نام و عدم مغایرت، جهت مصاحبه معرفی و براساس امتیازات آزمون و مصاحبه نسبت به معرفی نفرات اصلی و ذخیره اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت مغایرت مدارک متقاضی با اطلاعات اعلام شده برابر مقررات در هر مرحله نسبت به حذف آنان از فهرست اسامی پذیرفته شدگان و جایگزینی افراد واجد شرایط اقدام خواهدشد وحذف شدگان حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
۴. اخذ تاییدیه مدرک تحصیلی، گواهی تندرستی و سجل کیفری متقاضیان بکارگیری، در صورت پذیرفته شدن و شروع به کار الزامی می باشد.
۵.اعلام نتایج اولیه فراخوان، بنا برخود اظهاری افراد در انتخاب سهمیه، رشته تحصیلی و تاریخ های مربوطه در زمان ثبت نام می باشد. لذا مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان، به عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، مصاحبه، اعلام فهرست قبول شدگان و به کارگیری، مغایرت احتمالی مدارک با مفاد فراخوان و یا احراز وجود سایر افراد واجد شرایط و دارای اولویت، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی می ‌گردد.
تبصره: درخواست اصلاح سهمیه بومی انتخابی، صرفاً در روز آزمون و با درج در پشت کارت ورود به جلسه امکانپذیر می باشد.
۶. شرکت دانشجویان و دارندگان مقطع تحصیلی بالاتر در فراخوان ممنوع می باشد و در هر مرحله از بکارگیری(حتی پس از شروع بکار)درصورت اطلاع از دارا بودن مدرک تحصیلی بالاتر یا دانشجو بودن، قرارداد افراد لغو خواهد شد.
۷.داوطلب بومی شهر به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا یکی  باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر مورد تقاضا یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر مورد تقاضا طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر مورد تقاضا  را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).

۸ع.داوطلب بومی استان به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:

الف) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی خراسان رضوی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان استان خراسان رضوی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان خراسان رضوی  طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان خراسان رضوی را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، بر اساس آخرینتقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

دیف آگهیرشته شغلیمحل درخواستشرایط احرازتوضیحات
۱پزشک عمومی
مشهدمشهد : زن یا مرد ۲۱ نفر
دکتری حرفه ای پزشکیمتقاضیان باید مجوز اشتغال (پروانه مطب ) در شهر مشهد را داشته باشند.
۲پرستار
مشهدمشهد : زن یا مرد ۱ نفر
کارشناس پرستاری
۳ماما
مشهدمشهد : زن ۸۳ نفر
کاردان و کارشناس مامائی
۴کاردان یا کارشناس بهداشت خانواده
مشهدمشهد : زن ۱۶۰ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومیدر صورت عدم تکمیل ظرفیت، از دارندگان مدرک مامائی جذب خواهد شد
۵کارشناس مبارزه بابیماریها
مشهدمشهد : مرد ۱۶ نفر
کارشناس بهداشت عمومی
۶کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
بردسکنبردسکن : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۷کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
کاشمرکاشمر : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۸کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
تایبادتایباد : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۹کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
خوافخواف : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۱۰کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
فریمانفریمان : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۱۱کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
سرخسسرخس : مرد ۲ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۱۲کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
درگزدرگز : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۱۳کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
قوچانقوچان : مرد ۴ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۱۴کاردان یا کارشناس مبارزه با بیماریها
چنارانچناران : مرد ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت عمومی
۱۵کاردان یا کارشناس بهداشت محیط
مشهدمشهد : زن ۵ نفر : مرد ۱۲ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت محیط
۱۶کاردان یا کارشناس بهداشت محیط
بردسکنبردسکن : زن ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت محیط
۱۷کاردان یا کارشناس بهداشت محیط
تایبادتایباد : زن ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت محیط
۱۸کاردان یا کارشناس بهداشت محیط
خوافخواف : زن ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت محیط
۱۹کاردان یا کارشناس بهداشت محیط
سرخسسرخس : زن ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت محیط
۲۰کاردان یا کارشناس بهداشت محیط
فریمانفریمان : زن ۱ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت محیط
۲۱کاردان یا کارشناس بهداشت حرفه ای
مشهدمشهد : زن ۱ نفر : مرد ۱۳ نفر
کاردان و کارشناس بهداشت حرفه ای
۲۲کارشناس تغذیه
مشهدمشهد : زن یا مرد ۲۱ نفر
کارشناس و کارشناس ارشد علوم تغذیهرشته های مهندسی صنایع غذایی و مهندسی کشاورزی مورد قبول نمی باشند
۲۳کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی
مشهدمشهد : زن یا مرد ۵ نفر
کاردان و کارشناس مدارک پزشکی- کارشناس فن آوری اطلاعات سلامترشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی فن آوری اطلاعات مورد قبول نمی باشد.
۲۴کارشناس آزمایشگاه
مشهدمشهد : زن یا مرد ۸ نفر
کارشناس علوم آزمایشگاهیرشته علوم آزمایشگاهی دامی و زیست شناسی مورد قبول نمی باشد

دانلود فایل pdf آگهی جذب نیرو توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.