خانه » استخدام در استان کردستان » آغاز فعالیت ۳۸ نیروی جدیدالورود در سازمان صنعت کردستان

آغاز فعالیت ۳۸ نیروی جدیدالورود در سازمان صنعت کردستان

متن آگهی:

خبر ۳ اسفند ۹۴ : آغاز فعالیت ۳۸ نیروی جدیدالورود در سازمان صنعت کردستان (منبع : خبرگزاری فارس)

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کردستان از آغاز فعالیت ۳۸ نیروی جدیدالورود در سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهلا شالپوش ظهر امروز در مراسم تحلیف نیروهای جدید استخدامی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار کرد: آزمون استخدامی برای نیروهای جدید طی ۲ مرحله در سال ۱۳۹۱ انجام شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت، بیست و پنجمین دستگاهی است که در آن مراسم تحلیف نیروهای جدید انجام می‌گیرد، گفت: از سال ۱۳۸۹ در برنامه پنجم توسعه، مبحث سوگند نیروهای جدید افزوده شد.
مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان، حضور به موقع، نظم، احترام و استفاده از تجارب نیروهای قدیمی را از جمله وظایف و مأموریت‌های نیروهای جدید استخدامی عنوان کرد و گفت: به‌کارگیری این تجارب در کنار استفاده آنها از علم جدید خود، موجب تحول و توسعه در استان کردستان می‌شود.
شالپوش، تکریم ارباب رجوع، سلامت نظام اداری و خلاقیت و تسلط به قوانین را از جمله دیگر وظایف نیروهای جدید عنوان کرد و گفت: در این سازمان ۳۸ نفر مشغول به کار می‌شوند.
این مسئول با اشاره به شرکت ۱۵ هزار و ۱۲ نفر برای استخدام گفت: برای پیگیری طرح مهرآفرین که به شکل تعجیلی بود، یک هزار و ۵۰۰ سهمیه طبق برنامه پنجم بر اساس خواسته دستگاه‌ها توزیع شد.
وی تصریح کرد: انتظار داریم نیروهای تازه استخدام شده در نقشه راه اصلاح نظام اداری که در برنامه ششم توسعه تدوین می‌شود، تمامی همت و تلاش خود را برای انجام امورات به‌کار گیرند.
مدیرکل منابع انسانی استانداری کردستان با تأکید بر اینکه نیروهای جدید استخدامی باید صداقت و درستی را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز امیدواری کرد که با حضور آنها در مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان شاهد موفقیت‌های روزافزون این مجموعه باشیم.

منبع : خبرگزاری فارس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.