خانه » آگهی های زیر مجموعه » ثبت‌نام دومین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام دومین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

متن آگهی:

ثبت‌نام دومین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام دومین فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۴ از طریق سامانه جذب این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش وب‌سایت هیأت علمی، ثبت‌نام جهت شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ۴ دی ماه ۱۳۹۴ آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد. این فراخوان براساس ضوابط و مقررات جذب هیات علمی مصوب هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از میان متقاضیان واجد شرایط صورت می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند با مرجعه به آدرس http://jazb.iau.ir/، فهرست اعلام نیاز جذب و بورس دومین فراخوان این دانشگاه در سال ۹۴ را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط ثبت نام در فراخوان ۹۴۲

۱٫ رشته تحصیلی متقاضی در دو مقطع آخر تحصیل هم خوانی داشته باشند.
۲٫ رشته تخصصی و شرایط متقاضی با اعلام نیاز درج شده در سامانه جذب دانشگاه هم خوان باشند.
۳٫ شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال، دانشجویان دکتری حداکثر ۴۰ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال می باشد.
۴٫ حداقل معدل برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ می باشد.
تبصره : معدل فارغ التحصیلان واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی و ۱۵ دانشگاه برتر تولید علم منطبق با بانک اطلاعاتیScopus با ضریب ۱/۰۵ محاسبه می شود.
۵٫ متقاضیان پس از مراجعه به سامانه جذب و ثبت نام در فراخوان، موظفند ظرف مدت ۱۰ روز پس از ثبت نام جهت تشکیل و تکمیل پرونده به دبیرخانه هیات‌ اجرایی جذب استان مربوط مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه متقاضی در زمان مشخص شده به دبیرخانه هیات اجرایی جذب، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود و متقاضی باید مجدداً در فراخوان‌های بعدی شرکت نماید.
۶٫ استخدام متقاضیان به صورت استانی و با اولویت واحد دانشگاهی مد نظر متقاضی انجام خواهد شد و هیات های اجرایی جذب استان ها می توانند اولویت مد نظر متقاضیان را درصورت عدم نیاز به تخصص متقاضی و اعلام نیاز سایر واحدهای دانشگاهیِ مستقر در آن استان تغییر دهند و نسبت به معرفی ایشان جهت جذب در سایر واحدهای استان اقدام نمایند.
۷٫ برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی متقاضی بورس، صرفاً بورس رایگان “صفر درصد” در نظر گرفته خواهد شد.
۸٫ درصورت عدم درج اطلاعات صحیح توسط متقاضی، هیات های اجرایی جذب استان ها مجاز به حذف درخواست متقاضی از سامانه جذب و جلوگیری از ادامه روند بررسی پرونده استخدام متقاضی در هر مرحله از استخدام خواهند بود.
۹٫ در صورت ثبت نام متقاضی با ۲ کد ملی متفاوت در سامانه، هر ۲ درخواست ملغی اعلام و مورد بررسی قرار نخواهد گرفت . بدیهی است مسئولیت آن بر عهده شخص متقاضی خواهد بود .

لینک ثبت نام


خبر ۵ دی ۹۴ : آغاز ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از امروز

مهلت ثبت نام در دومین فراخوان سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی از امروز در سامانه جذب این دانشگاه آغاز شد که در این مرحله ۳ هزار و ۵۰۰ نفر پذیرفته خواهند شد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام در دومین فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد از امروز ۵ دی ماه آغاز شده است و این فراخوان براساس ضوابط و مقررات جذب هیات علمی مصوب هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از میان متقاضیان واجد شرایط صورت می‌پذیرد.
در این فراخوان بر اساس بند ز ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، دانشگاه آزاد حداقل ۱۰ درصد اعضای هیات علمی مورد نیاز خود را از بین جامعه ایثارگران که شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای سه سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰درصد، فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت که دارای مدرک دکتری تخصصی مورد تایید باشند تامین می کند.
در این فراخوان لیست اولویت های فراخوان به صورت هوشمند و بر اساس مقطع یا مدرک تحصیلی متقاضی (دکتری یا دانشجوی دکتری) و همچنین تطابق رشته تحصیلی برای انتخاب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵سال، دانشجویان دکتری حداکثر ۴۰ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال است.

منبع : خبرگزاری مهر


آغاز فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از پنجم دی ماه
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از آغاز فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از پنجم دی‌ماه خبر داد و گفت: حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ نفر عضو هیات علمی تمام وقت اعلام نیاز می‌کنیم.
فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در فراخوان آینده دانشگاه آزاد که از پنجم دی ماه آغاز می‌شود حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ نفر عضو هیات علمی تمام وقت اعلام نیاز می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر واحدها نیازهای خود را به ما اعلام کردند و در حال بررسی هستیم، گفت: با توجه به شرایط هر واحد تصمیم‌گیری می‌شود که چه تعداد عضو هیات علمی برای آن واحد موردنیاز است.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲ هزار نفر عضو هیات علمی جذب قطعی داشتیم و پرونده ۱۵۰۰ نفر نیز در حال بررسی است.
حسین‌زاده لطفی گفت: افرادی که در فراخوان جذب هیات علمی دی ماه ثبت‌نام می‌کنند تا ۵ ماه دیگر تعیین تکلیف می‌شوند.

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. زیبا گفت:

    سلام لطف کنیدازمیان۱۰ درصد اعضای هیات علمی سهمیه ایثارگری از فرزندان جانبازان ۲۵% هم استفاده کنید
    ممنون میشیم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.