خانه » اطلاعیه های مهم » آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ثبت نام شروع شد)

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش (ثبت نام شروع شد)

متن آگهی:

جهت دانلود دفترچه آزمون ثبت نامی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

لینک آگهی و جزئیات بیشتر

خبر ۱۸ مهر ماه ۹۵
خدایی، رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تاخیر در آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی گفت: به دلیل چند ایرادی که در دفترچه این آزمون وجود داشت، در حال اصلاح ایرادات هستیم.

وی ادامه داد: ثبت نام از عصر امروز آغاز می شود.


خبر ۱۴ مهر ماه ۹۵

پیرو انتشار اطلاعیه‌ مورخ ۹۵/۷/۱۰ بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ می‌رساند ثبت‌‌نام این آزمون برای جذب نیروی پیمانی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸ لغایت روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۲۴ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده خواهد شد، مراجعه نمایند. لازم به توضیح است که تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

همچنین داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام نموده‌اند، با عنایت به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند. با توجه به اینکه آزمونهای مذکور همزمان برگزار خواهد شد لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون میسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمونهای مذکور خواهند بود.

ضمناً با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دانشگاه‌های علوم پزشکی به شرح ذیل صورت گرفته است. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، با توجه به توضیحات ذیل در صورت تمایل، نسبت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

۱-رشته تحصیلی تغذیه (کد ۳۰۳۰۰) با مقطع تحصیلی لیسانس و کدشرایط احراز ۲۴۳ به شغل محل ۱۲۰۳۵ (خوشه شغلی کارشناس تغذیه) اضافه می‌گردد.

۲-مقطع تحصیلی فوق لیسانس به رشته‌های تحصیلی پرستاری مراقبتهای ویژه (کد ۳۲۳۰۵)، داخلی و جراحی (کد ۳۲۴۱۴)، کودکان (کد ۳۲۴۱۵) و سلامت جامعه و روان (کد ۳۲۴۱۶) به کد شغل محل ۱۳۱۹۰ با کد شرایط احراز ۱۶۰ اضافه می‌گردد.

۳-رشته تحصیلی حسابداری (کد ۳۰۴۰۸) با مقطع لیسانس به شغل محل ۱۲۳۸۳ (خوشه شغلی امور مالی) با کد شرایط احراز ۲۳ اضافه می‌گردد.

در پایان مجدداً یادآوری می‌شود که ثبت‌نام در آزمونهای استخدامی دستگاههای اجرایی کشور و دانشگاههای علوم پزشکی تا پایان روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۱۷ خواهد بود و قابل تمدید نمی‌باشد.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۱ خواهد بود. 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک کنید

برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شوید


خبر ۱۳ مهر ماه ۹۵ – معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش جزییات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا: رسول پاپایی، در جمع خبرنگاران و در حاشیه آیین افتتاح طرح نماد گفت: بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور و در چهارچوب قانون خدمات کشوری تعداد ۱۰ هزار نفر افراد واجد شرایط که دارای مدرک دانشگاهی هستند و از طریق آزمون کتبی و صلاحیت عمومی، مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحد های آموزشی، به شرط گذراندن موفق آمیز دوره مهارت و آموزش که توسط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برگزار می شود، به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می شوند.

وی بیان کرد: براین اساس، استخدام سال ۹۵ بر مبنای نیاز مناطق آموزشی و بومی گزینی است.

معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:تعداد ۴۰۰۷ نفر زن و ۵۹۹۳ مرد جذب می شود. براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله در دانشگاه فرهنیگان و شهید رجایی هستند.

پاپایی تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مکلفند در آزمون جامعی که درپایان دوره آزموشی یکساله برگزار می شود شرکت کرده و گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند.

وی همچنین اعلام کرد: واجدان شرایط بعد از انتشار آگهی از طریق سازمان سنجش کشور از ۱۷ مهر ۹۵ نسبت به ثبت نام کنند. پیش بینی می شود ۲۱ آبان ماه سال جاری آزمون برگزار شود.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. alii گفت:

    با سلام
    آخه چرا باید استخدامی هارو درون یک روز قرار بدن تا حق دوستان و امثال من پایمال بشه
    تو سایت سنجش دیدم زده بود یکی از استخدامی ها میتوانید شرکت کنید
    موقعی که حق زنان پایمال میشه براشون ثبت نام مجدد میزارن
    آخه چرا!!!
    ——
    مدیر سایت : بله درسته ، با اینکار محدود میکنن تعداد شرکت کنندگان هر آزمون رو.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.