خانه » اطلاعیه های مهم » دریافت کارت آزمون فراگیر، آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی فعال شد

دریافت کارت آزمون فراگیر، آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی فعال شد

متن آگهی:

کاربران عزیز هم اکنون لینک دریافت کارت آزمون استخدامی  فراگیر، آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی فعال شد.

جهت دریافت کارت آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید.

 


خبر ۱۸ آبان ماه  ۹۵ – خبرگزاری ایسنا : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی جاری از ساعت ۱۱ امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، آموزش‌پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی را دریافت کنند.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش، از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌های فوق می‌توانند از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه ۱۸ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه‌پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
دکتر توکلی خاطرنشان کرد: هر یک از داوطلبان ضرورت دارد پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزموهای فوق نسبت به بررسی مندرجات آن اقدام کنند و با توجه به اطلاعات مندرج روی کارت در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۸، ۹، ۱۶،۱۷، ۲۰ و ۲۱ (بر حسب مورد به ترتیب جنسیت، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی، خوشه شغلی و اولویت‌های انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضرورت دارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج اطلاعیه توزیع کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه نقص مربوط به شرح جدول شماره ۲ اطلاعیه توزیع کارت مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش‌وپرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد صبح یا بعدازظهر روز جمعه ۲۱ آبان‌ماه جاری در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.
دکتر توکلی تاکید کرد: صبح جمعه آزمون ۲۱۳ هزار و ۲۸۰ داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۴۵۶ نفر زن و مابقی مرد هستند. همچنین بعدازظهر جمعه آزمون برای تعداد ۲۳۹ هزار و ۳۶۸ داوطلب که از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۵۲۷ نفر زن و مابقی مرد هستند، برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ دقیقه و نوبت عصر از ساعت ۱۴ بعدازظهر روز جمعه ۲۱ آبان‌ماه آغاز می‌شود و درب‌های ورود به حوزه‌های آزمون نوبت صبح راس ساعت ۸ و آزمون نوبت بعدازظهر ۱۳:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌ها در حوزه‌های امتحانی حاضر باشند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای حضور در آزمون‌های استخدامی  مربوطه باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه خود را به همراه داشته باشد.


آغاز توزیع کارت آزمون های استخدامی از سه شنبه/ رقابت ۴۵۶ هزار نفر

خبرگزاری مهر: آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش جمعه ۲۱ آبان برگزار می شود و کارت‌ شرکت در آزمون‌ از سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ قابل دریافت است.
دکتر حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون های استخدامی در ۵۳ شهرستان به طور همزمان برگزار می شود.
وی افزود: ۹۹ هزار و ۵۲۲ نفر در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، ۱۲۳ هزار و ۵۷۶ نفر در دانشگاه های علوم پزشکی و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.
توکلی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون‌ تمامی داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴:۰۰ بعدازظهر روز جمعه ۲۱ آبان ماه ۹۵ آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ ۱۳:۳۰ بعدازظهر بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.