خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام زمان ‌بندی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی در چند روز آینده 

اعلام زمان ‌بندی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی در چند روز آینده 

متن آگهی:

خبر ۳ اردیبهشت ۹۷: اعلام زمان ‌بندی آزمون استخدام دستگاه های اجرایی در چند روز آینده

توکلی: زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش به زودی اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: طی چند روز آینده جزئیات ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی چندین دستگاه اجرایی از جمله آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش بیان کرد: مطابق هر سال، آزمون استخدامی چندین دستگاه اجرایی امسال هم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها و نهاد‌های اجرایی برای آزمون استخدامی درحال تدارک شرایط و ضوابط هستند، ادامه داد: این شرایط و ضوابط باید حتما باید به تائید سازمان امور اداری و استخدامی کشور برسد تا سازمان سنجش بتواند برای ثبت‌نام و سایر مراحل اجرایی آزمون اقدام کند.

توکلی تاکید کرد: پس از تدارک شرایط نیروها، رشته‌های مورد نیاز وغیره توسط هر سازمان و تائید آن از سوی سازمان استخدامی در چند روز آینده زمان ثبت‌نام و جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش را اعلام خواهیم کرد.


خبر ۷ فروردین ماه ۹۷ – به گزارش «ایثار»، حجت الله امانی با اشاره به استخدام‌های دستگاه‌های اجرایی در سال جاری، گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده در نیمه دوم فروردین ۹۷ ثبت نام آزمون‌های استخدامی ایثارگران مشمول آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد در مورد استخدام دستگاه‌های اجرایی افزود: قبل از تهیه دفترچه آزمون با مدیران منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان شیلات، وزارت راه و شهرسازی، بانک ملی و سازمان حفاظت از محیط زیست جلسات جداگانه برگزار شده و ضمن هماهنگی با بنیاد استان‌ها، شغل محل‌های مورد نظر جامعه ایثارگری شناسایی شده است و از محل مجوز مربوطه، سهمیه ایثارگران عزیز مشخص شده و ایثارگران با شرکت در آزمون‌های مربوطه و رقابت بین خودشان از سهمیه تعیین شده بهره‌مند خواهند شد.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد خاطرنشان کرد: افراد مشمول سهمیه ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که واجد شرایط ثبت نام هستند، باید شغل محل‌های خاص ایثارگران را انتخاب کنند و چنانچه شغل محل سهمیه آزاد را انتخاب کنند، امکان اعمال سهمیه برای آنها وجود نخواهد داشت بنابراین ضروری است با دقت لازم ضمن مطالعه دفترچه، شغل محل‌های مربوط به ایثارگران را گزینش کنند.
امانی در پایان با اشاره به تعداد سهمیه‌ها استخدامی در دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: بیشترین سهمیه مربوط به استخدام در وزارت آموزش و پرورش است و افرادی می‌توانند از سهمیه حداقل ۲۵ درصدی ویژه ایثارگران برخوردار شوند که در سیستم جامع اطلاعات ایثارگران، سامانه سجایا بیکاری خود را به ثبت رسانده باشند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. سلام و خیلی ممنون از اطلاع رسانی هاتون درمورد قشر بدبخت و بیکار ممکلت ایران .
    ممنون میشم که توی سال جدید همت بیشتری رو برای درج آگهی های استخدامی در سایت داشته باشید و سایت رو مدام بروزرسانی کنید.

    ممنونم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.