خانه » استخدام در استان تهران » آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران(تمدید مهلت ثبت نام)

آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۷ بهمن ۹۶ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت نام در دومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۳۹۶

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۶/۱۱/۱۰ بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در دومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال ۱۳۹۶ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۶/۱۱/۱۶) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۲۰ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


خبر ۱۰ بهمن ماه ۹۶ – هیأت تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی ایران به استناد ماده (۲۷) اساسنامه موضوع مصوبه شماره ۱۲۰۶۲/ت۴۲۹۳۹ هـ مورخه ۹۲/۰۱/۲۸ هیئت محترم وزیران، درصدد برگزاری دومین آزمون ورودی انتخاب اعضاء جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران می باشد.
لذا بدین وسیله از افرادی که واجد شرایط مندرج در ماده (۲۸) اساسنامه جامعه مذکور بشرح زیر می‌باشند، جهت شرکت در آزمون دعوت به عمل می‌آورد. ثبت‌نام در این آزمون، منحصراً به‌ صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۰ آغاز و در روز دو‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۶ پایان می‌پذیرد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط عضویت (در صورت دارا بودن شرایط) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام کنند.
شرایط عمومی:
۱- دارا بودن تابعیت ایرانی.
۲- اعتقاد و التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳- حسن شهرت به رعایت موازین شرعی، اخلاقی، رفتاری و مالی.
۴- نداشتن رابطه استخدام رسمی یا غیررسمی دائم یا موقت با دستگاههای اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ (تدریس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اشتغال محسوب نمی‌شود)
۵- نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.
شرایط اختصاصی:
۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته‌های امور مالی و مالیاتی‌، حسابداری، اقتصادی، بازرگانی، حقوقی و مدیریت (مالی، بازرگانی، دولتی، صنعتی و بانکی)
۲- داشتن حداقل ده سال سابقه اشتغال تمام وقت در یکی از مشاغل مربوط به امور مالیاتی، حسابرسی، مالی، حقوقی، محاسباتی و تدریس امور مالیاتی، مالی محاسباتی و اقتصادی در دانشگاهها و مراکز علمی و آموزشی.
مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون:
تمامی متقاضیان می‌بایست پس از تکمیل فرم درخواست ثبت‌نام شرکت در آزمون برای انتخاب مشاور رسمی مالیاتی نسبت به اسکن و الصاق الکترونیکی تصویر مدارک ذیل اقدام نمایند.
۱- تصویر عکس پرسنلی ۴*۳ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
۲- تصویر دو طرف کارت ملی
۳- تصویر صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات در صورت داشتن
۴- تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط
۵- تصویر حکم بازنشستگی و یا خاتمه خدمت و یا تکمیل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامی (فرم شماره (۱)
تبصره: داوطلبانی که وضعیت خدمت آنان بازنشسته و یا خاتمه خدمت نمی‌باشد می‌بایست فرم شماره (۱) مندرج در ذیل این اطلاعیه را تکمیل، اسکن و بارگذاری نمایند.
۶-  تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی (ویژه آقایان)
مراحل ثبت‌نام:
۱. تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام.
۲. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن
نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۲- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).
۲-۲- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳-۲- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ باشد.
۴-۲-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۲- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۲- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۲- حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر،ثبت نام داوطلب باطل شده وحق شرکت درآزمون ازوی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکلات به ‌وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود، رخ داده است، تأکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
– اسکن تصویر مدرک تحصیلی مرتبط (ارسال فایل مدرک تحصیلی مرتبط موضوع بند ۱ شرایط اختصاصی داوطلبان الزامیست) با فرمت   JPG
– اسکن و بارگذاری تصویردو طرف کارت ملی با فرمت JPG
– اسکن  و بارگذاری تصویر صفحه اول شناسنامه وصفحه آخردرصورت داشتن توضیحات با فرمت JPG
– اسکن و بارگذاری تصویر حکم بازنشستگی و یا خاتمه خدمت یا تکمیل فرم مربوط به نداشتن رابطه استخدامی با فرمت JPG
– اسکن و بارگذاری تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی (ویژه آقایان) با فرمت JPG
پرداخت وجه ثبت‌نام:  
ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۰ لغایت روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۶ انجام خواهد پذیرفت.
– متقاضیان واجد شرایط می‌بایست برای پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون) ریال به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می‌باشد، اقدام نموده و سپس فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایند.
تذکر مهم: داوطلبان لازم است ابتدا شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را به دقت مطالعه، و اگر واجد شرایط مندرجات آن می‌باشند نسبت به پرداخت هزینه و ثبت‌نام اقدام نمایند وجه ثبت‌نام به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد).
– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کدپیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی فوق قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۱۸ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.
موادآزمون:
۱- آزمون شامل سئوالات قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده ۵۰ امتیاز، حسابداری و حسابرسی ۳۰ امتیاز، قوانین تجارت، مدنی، محاسبات عمومی و بودجه ۲۰ امتیاز است.
۲- نصاب لازم برای قبولی داوطلبان در آزمون کسب ۵۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز می‌باشد مشروط بر آنکه امتیاز قانون مالیات‌های مستقیم کمتر از ۲۵ امتیاز نباشد.
تذکر:
۱- بدیهی است به درخواستهایی که منطبق با شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی نباشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲- در هر مرحله چنانچه خلاف هر یک از موارد مندرج در فرم ثبت نام به اثبات برسد از ادامه عضویت ممانعت بعمل خواهد آمد و صرفاً شرکت در آزمون هیچگونه حقی برای شرکت کننده ایجاد نخواهد کرد.

دریافت فرم شماره ۱

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.