خانه » اطلاعیه های مهم » آزمون استخدامی وزارت نیرو برگزار شد

آزمون استخدامی وزارت نیرو برگزار شد

متن آگهی:

خبر ۲۶ مهر ۹۷: آزمون استخدامی وزارت نیرو برگزار شد

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: آزمون استخدامی سراسری وزارت نیرو امروز پنج شنبه ۲۶ مهرماه در کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علی اکبر مهاجری با تایید برگزاری آزمون استخدامی وزارت نیرو افزود: آزمون استخدامی وزارت نیرو امروز از ساعت ۸ صبح همزمان در ۳۱ استان و ۴۳ حوزه برای جذب تعداد ۱۵۶۵ نفر در شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو برگزار شد. وی گفت: در این آزمون بیش از ۷۵ هزار نفر برای شرکت های تولید و توزیع برق و شرکت های آب و فاضلاب داوطلب شدند که بیش از ۱۲۰۰ نفر در رده کارشناسی و حدود ۲۰۰ نفر در رده تکنیسین و کاردانی انتخاب می شوند.
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تصریح کرد: این وزارتخانه همه ساله در یک یا دو دوره این آزمون را برگزار می کند تا نیروهای این وزارت خانه را انتخاب کند و تقریبا هر سال بین هزار تا هزار و پانصد نفر را جذب می کند.
وی همچنین از برگزاری آزمون استخدام در بخش دولتی این وزارتخانه تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده همزمان با سایر دستگاه های دولتی خبر داد و افزود: در این آزمون که جزئیات دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد، پیش بینی می شود بیش از ۷۰۰ نفر در بخش دولتی وزارت نیرو استخدام شوند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.