خانه » استخدام در استان کردستان » آزمون استخدامی نیروی دریایی در کردستان برگزار می شود

آزمون استخدامی نیروی دریایی در کردستان برگزار می شود

متن آگهی:

مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در کردستان گفت: برای نخستین بار آزمون استخدامی نیروی دریایی دوم تیر همزمان با ۱۸ شعبه استانی در کردستان برگزار می شود.
ناخدا دوم همت علی قبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون استخدامی امسال همزمان با ۱۸ شعبه استانی روز جمعه دوم تیرماه در شهر سنندج نیز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان تا ۲۵ خرداد ماه انجام می شود اما از آنجا که به محض تکمیل ظرفیت، روند پذیرش متوقف خواهد شد، پیشنهاد می شود داوطلبان پروسه ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی اضافه کرد: امسال در فرآیند گزینش و استخدام پیمانی کادر درجه داری نیروی دریایی راهبردی ارتش، این فرصت برای هنرجویان زمینه های صنعت، خدمات و کشاورزی شاخه های کاردانش و فنی و حرفه ای فراهم شده تا در صورت دارا بودن سایر شرایط، بدون محدودیتی در عنوان گروه و رشته تحصیلی، داوطلب استخدام شود.
وی اظهار کرد: از دانش آموزان شاخه نظری تنها با ارائه گواهینامه پایان تحصیلات دوره سه ساله متوسطه ثبت نام بعمل می آید و لزومی مبنی بر گذراندن دوره پیش دانشگاهی وجود ندارد.
به گفته وی آن دسته از دانش آموزان و هنرجویان که در پایان نیمسال خردادماه جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد نیز می توانند با ارائه معرفی نامه از محل تحصیل در آزمون استخدامی مزبور شرکت نمایند.
وی با اشاره به اینکه برای داوطلبانی که عضو فعال بسیج هستند تا یک نمره معافیت در شرط معدل کل لحاظ می شود افزود: آزمون بصورت تستی چهارگزینه ای برگزار و منابع آن دروس مشترک مقطع متوسطه از قبیل زبان و ادبیات فارسی، عربی، معارف اسلامی (دین و زندگی)، زبان خارجه و ریاضی(۱) به همراه اطلاعات عمومی را شامل می شود.
ناخدا قبادی گفت: چنانچه داوطلبی سابقه درمانی و عمل جراحی دارد، باید زمان شرکت در معاینات پزشکی، برگه خلاصه پرونده و شرح عمل جراحی را همراه داشته باشد.
وی اضافه کرد: داوطلبانی که پس از قبولی در آزمون و کسب صلاحیت های لازم از مراحل معاینات پزشکی، سنجش آمادگی جسمانی و مصاحبه های حضوری با نظر شورای گزینش واجد شرایط خدمت در نیروی دریایی راهبردی ارتش شناخته شوند، صرف نظر از گرایش تحصیلی و برحسب علاقه مندی مجاز به انتخاب سه کد تخصص از میان زیر رسته های تفنگدار دریایی، آماد، فنی و عرشه هستند.
وی اظهار کرد: اما هنرجویان هنر شاخه فنی و حرفه ای صرفا در تخصص مرتبط با رشته تحصیلی مشغول بکار گرفته می شوند.
به گفته وی داوطلبان پس از ۱۴ تا ۱۶ ماه کسب مهارت های تخصصی و رزمی در مراکز آموزشی باقرالعلوم (ع) رشت و قمر بنی هاشم (ع) منجیل در مناطق عملیاتی و پایگاه های پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش مشغول به خدمت خواهند شد.
وی افزود: مدت قرارداد داوطلبان پنج سال بوده که به منزله انجام خدمت دوره ضرورت نیز بحساب می آید و در ادامه بنا به تقاضای شخصی و همچنین احراز شرایط لازم، کارکنان پیمانی به استخدام رسمی تغییر وضعیت می یابند.
دفتر نمایندگی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کردستان به عنوان هشتمین دفتر این نیرو در استان های غیر ساحلی چهارم مهر ۱۳۹۵ در سنندج گشایش یافت.
هم اکنون دفتر نیروی دریایی ارتش در استان کردستان در سنندج، میدان مولوی کُرد، طبقه اول ساختمان شماره ۳ استانداری قرار دارد.
داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۲۴۶۶۴۶ تماس و اطلاعات بیشتر را در این زمینه دریافت کنند

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.