خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام شهرداریهای استان قزوین(زمان دریافت کارت ورود به جلسه)

آگهی استخدام شهرداریهای استان قزوین(زمان دریافت کارت ورود به جلسه)

متن آگهی:

 آزمون استخدامی شهرداریهای استان دوم بهمن ماه برگزار می گردد
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،ایرج زاهدپور عنوان کرد: بر اساس اعلام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور آزمون استخدامی شهرداری‌های استان که قرار بود در تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری برگزار شود به زمان مذکور موکول شد.

وی با اشاره به پایان ثبت نام متقاضیان شرکت در این آزمون، افزود: کار ثبت نام از داوطلبان انجام شده و مراحل صدور کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون و از طریق سایت استانداری انجام می شود .

ostan-qz.ir


استانداری قزوین برای تامین نیروی انسانی مورد نیازدر مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداریهای تاکستان-اسفرورین-آوج-آبگرم-الوند-اقبالیه-آبیک-شال- بویین زهرا- بیدستان-رازمیان-معلم کالیه-سیردان-محمودآباد-خاکعلی-شریفیه-قزوین-نرجه-خرمدشت- ضیاآباد-کوهین-سگزآباد از محل سهمیه استخدامی مجوز شماره ۱۶۱۱۸۱مورخ ۱۳۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو مصوبه شماره ۳۳۳۶۱ تاریخ ۳۱۹۴/۷/۲۹ شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و بخشنامه شماره ۱۴۵۹۵۴ تاریخ ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ وزیر محترم کشور، در نظر دارد تعداد ۳۷ نفراز افراد واجد شرایط (صرفا مرد) را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی و گزینش به صورت پیمانی استخدام نماید.

 

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

الف – شرایط عمومی.
۱ . حداکثر بیست و پنج سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در رشته شغلی کاردان آتشنشانی و داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در رشته شغلی آتش (راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین)
۲-اعتقاد به دین مبین اسالم و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳. داشتن تابعیت نظام جمهوری اسالمی ایران
۴-التزام به قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران
۵-اعتقاد به مبانی جمهوری اسالمی ایران
۶-دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیرپزشکی قانونی
۷- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۸ -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۹- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۱۱ -داشتن سالمت روانی، توانایی وجسمانی کامل برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود
تبصره ۱- داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندور سنگین ( برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین ) می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و برای رشته شغلیکاردان آتش نشانی دارای گواهینامه رانندگی پایه دوو حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم در زمان ثبت نام باشند.
تبصره ۲- کارکنان قراردادی واحدهای آتش نشانی و سازمانهای آتش نشانی شهرداریها و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمانهای آتش نشانی که تا قبل از سال ۱۳۹۰ بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند ،می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند.
تبصره ۳- داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده وسائط سنگین) می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون رشته مذکور شرکت نمایند.
تبصره ۴- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط دارا بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بالمانع است.
تبصره ۵-داوطلبان نمیتوانند از مستخدمین رسمی ،ثابت وپیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.

برای آمادگی آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید

برای آمادگی آزمون استخدامی آتش نشانی اینجا کلیک نمایید

دانلود دفترچه راهنمای استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی

ب-شرایط اختصاصی .
۱-داوطلبانی که داری کارت معافیت پزشکی میباشند و همچنین معلولین مجاز به شرکت در آزمون مشاغل عملیاتی آتش نشانی نمی باشند
۲-داوطلبان استخدام در آزمون مشاغل عملیاتی آتش نشانی میبایست عالوه بر آزمون تخصصی در آزمون عملی نیز حائز شرایط الزم شوند
۳- موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷ )، به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل.
ب – اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقوداالثرها، جانبازان(همسر، فرزندان ،پدر،مادر،خواهرو برادر) تا میزان ۵ سال.
پ – داوطلبانی که درطول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یاگروههای ضد انقالب درآمدهاند به میزان مدت اسارت وحضوردر جبهه.
ج – داوطلبانی که بهصورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکتهای دولتی، بانک ها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها، موسسات و شرکتهای تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقالب اسالمی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲/۱۱/۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها. الزم به ذکر است سابقه خدمتی افرادیکه در شرکتهای طرف قرارداد شهرداریها قراردارند مشمول این بند نمیباشد، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکت های طرف قراداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در واحدها و یا سازمانهای آتش نشانی اشتغال داشتهاند.
تبصره-طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن داوطلبین اضافه نخواهد شد.
پ – نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
۱ . داوطلبین می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعالم می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب وصرفا از طریق استانداری قزوین به آدرس ostan-qz.ir و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.
۲ . شروع ثبت نام ازساعت ۸ صبح روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۴/۹/۲۲ به مدت ۱۰ روز(ساعت۲۴روزسه شنبه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۱ ) می باشد.
۳ . داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی ۳ * ۴ خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۱۱ کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴ . پرداخت مبلغ ۵۰۰،۰۰ هزارریال ( پانصد هزار ریال) به نام سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین که به صورت اینترنتی از طریق کارتهای عضو شتاب به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران از پرداخت ۵۰ % مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند) و اطالعات فیش واریزی دریافت و نهایتاً پس از بررسی مجدد صحت اطالعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
د-نکات مهم در ثبت نام:
۱-قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقا مطالعه نمایند
۲-ثبت نام زمانی تکمیل میباشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطالعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطالعات ،فرم تقاضای استخدام را چاپ و نزد خود نگهداری کنند.
۳-قبل از واریز وجه ثبت نام الزم است داوطلبان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند.بدیهی است مدارک ارسالی و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد .مالک تاریخ ارسال مدارک ،کد رهگیری میباشد.
تبصره:مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و کلیه داوطلبان واجد الشرایط می بایست در فرصت تعیین شده از طریق سایت مذکورثبت نام نمایند.
ذ-زمان توزیع کارت
۱- .زمانبندی آزمون استخدامی به شرح ذیل و کارت آزمون از طریق وب سایت استانداری قزوین به داوطلبان ارائه می شود.
۲-. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تخصصی کتبی تاریخ روزشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
۳-.زمان برگزاری آزمون تخصصی (کتبی) روز جمعه تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۱ میباشد.
۴-.ساعت و محل برگزاری آزمون تخصصی کتبی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۵-محل برگزاری آزمون عملی مرحله اول تا سوم پذیرفته شدگان آزمون کتبی –تخصصی متعاقبا از طریق سایت استانداری اعالم میگردد.
تبصره: ارائه اصل و تصویر کلیه مدارک درج شده درآگهی و سایت اعم از ( فرم ثبت نام ، مدرک تحصیلی ، شناسنامه ، کارت ملی، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت غیرپزشکی، مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها ، سازمان های وابسته و دهیاری ها ، مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی،گواهینامه رانندگی، سه قطعه عکس ۴*۳ مطابق با عکس آپلود شده در سایت) در مرحله اول آزمون عملی (معاینات پزشکی) الزامی می باشد
۶-مدارک مورد نیاز جهت اسکن درسایت ثبت نام به شرح ذیل میباشد:
*.تکمیل فرم درخواست شغل
*. تصویر آخرین مدرک تحصیلی *. تصویر صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
* . تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت )
*. تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا کارت معافیت غیرپزشکی
*. مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها ، سازمان های وابسته و دهیاری ها.
*. مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی ( قهرمانان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور)
*. تصویرگواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین در پست آتش نشان (راننده).
*. تصویر گواهینامه رانندگی پایه دو برای کاردان آتش نشان.
۷-ضمنا به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ر – مواد آزمون تخصصی
الف-آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت سئوالات چهار گزینه ای و به تعداد ۱۲۰ سوال شامل ۹۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط و ۳۰ سوال برای سنجش هوش،سرعت، دقت،و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی می باشد.(سه سوال غلط یک نمره منفی)
ب-داوطلبان استخدام عالو بر موفقیت در آزمون عمومی و تخصصی (حسب مورد)میبایست در آزمون عملی نیز شرکت نمایند .داوطلبانی که در این آزمون فاقد شرایط و توانایی الزم برای شغل آتش نشان تشخیص داده شوند بدون توجه به نمرات آزمون عمومی و تخصصی حذف خواهند شد.

برای آمادگی آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید

برای آمادگی آزمون استخدامی آتش نشانی اینجا کلیک نمایید

دانلود دفترچه راهنمای استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی

 

ز : اعلام نتایج
۱- اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون عملی (ویژه پستهای آتشنشانی) در سایت رسمی استانداری قزوین بعد از برگزاری آزمون اعالم خواهد شد.
۲- امتیاز آزمون تخصصی کارکنان شاغل(در شرکتهای طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در واحدها یا سازمانهای آتش نشانی شهرداری شهر متقاضی استخدام یا سربازان وظیفه که دوران خدمت سربازی خود را به صورت کامل (بدون دربافت معافیت و کسر خدمت ) و منع انضباطی به صورت امریه به عنوان سرباز آتش نشان در آتشنشانی گذراندهاند به ازای هر سال خدمت ۳ درصد تا سقف ۲۵ درصد و برای کارکنان شاغل _در شرکتهای طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در واحدها یا سازمانهای آتش نشانی یکی از شهرداریهای شهرستان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲/۵ درصد تا سقف ۲۰ درصد و برای کارکنان شاغل (در شرکت های طرف قرارداد شهرداری تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ و قراردادی) در واحدها یا سازمان های آتش نشانی یکی از شهرداری های استان همان شهر به ازای هر سال سابقه خدمت ۲% تا سقف ۱۸% درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهایی آزمون تخصصی قرار میگیرد. اعمال امتیاز مربوطه برای کارکنان دارای قرارداد مستقیم با شهرداری مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحد ها یا سازمان های آتش نشانی شهرداریها تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی میباشد.
۳- امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شهر متقاضی استخدام در ۱/۱۵ و داوطلبان بومی شهرستان شهر متقاضی استخدام در ۱/۱ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار میگیرد.
۴- امتیاز آزمون تخصصی دهیاران در یکی از دهیاریهای استان شهر متقاضی استخدام به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید بخشدار ذیربط ۳% درصد تا سقف ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار میگیرد.
۵- امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهرهای آن استان شهردار بودهاند به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید استانداری ۳% درصد تا سقف ۲۵ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار میگیرد.
۶- امتیاز آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت و یا از کارافتاده کلی دائم حین خدمت شهرداری در ۱/۲ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار میگیرد.
۷- در صورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیشبینی شده در مواد ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ این آگهی شوند. باالترین امتیاز برای آنها مبنای محاسبه قرار خواهد گرفت.
س – تذکرات
۱- پنج درصد(%۵) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانوادههای آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه متوالی یا نه ماه متناوب حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و برادران شهداء اختصاص دارد. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (%۵) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب الزم در آزمون عملی ( تست ورزشی) و حد نصاب در آزمون تخصصی ( کتبی) را کسب نموده باشند انجام خواهد شد.
۲-حداکثر ۱۰ درصد سهمیه استخدامی به قهرمانان ورزشی مشمولین ماده دو آیین نامه تسهیالت تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب ۱۳۷۶ هیات وزیران (قهرمانان مسابقات المپیک ،جهانی ،آسیایی ،دانشجویان جهان و قهرمانی کشور)که به تایید وزارت ورزش و جوانان میرسد در آتش نشانی به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حد نصاب از آزمون تخصصی و آزمون عملی اختصاص داده میشود.
۳- داوطلبان شاغل در واحدها یا سازمانهای آتشنشانی شهرداریها ، در شهر ، شهرستان و استان مورد تقاضا ، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در واحدها یا سازمانهای آتشنشانیشهرداریها تا ۱۲۰ روز قبل از برگزاری آزمون تخصصی و کتبی از اولویت استخدام برخوردارند.
۴- دهیاران ، شهرداران، فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمانهای وابسته ، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمانهای وابسته ، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام از اولویت استخدام برخوردارند.
۵- در صورت مساوی بودن امتیاز کسب شده داوطلبان ، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی شهرداری و بومی شهر ، شهرستان و استان میباشد.
– داوطلب بومی : به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشد.
• شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد .
• داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را بصورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
• همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته ) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
• داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی ،حداقل چهار(۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند .پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.
تبصره ۱- مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن ،تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره ۲- در صورتیکه شهرداری متقاضی استخدام ، در شهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب در آن شهرستان و یا استان واقع باشد، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.
۶- چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون استخدامی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطالعات خالف واقع اعالم نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعالم شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.
۷- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر ا ز مقاطع تحصیلی اعالم شده در شرایط احرازمشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیر مرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند وگواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع باالتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع باالتر از مقاطع تحصیلی اعالم شده دارند می توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی باالتر در آزمون شرکت نمایند.
۸- نمرات نهائی داوطلبان بر اساس امتیاز آزمون تخصصی ( کتبی) با « ضریب ۱ » و امتیاز آزمون عملی ( تست ورزشی) با «ضریب۲» محاسبه و داوطلبان براساس نمرات فضلی و در سقف تعداد مجوز در هررشته شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل گزینش معرفی میشوند .
۹- داوطلبان می توانند حداکثر ظرف دو هفته پس از اعالم نتایج، اعتراض خود را به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین برای بررسی و اعالم نظر ارائه و در دبیرخانه استانداری ثبت نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۰- در روز آزمون عملی داوطلب باید ملبس به لباس ورزشی مناسب (شامل : پیراهن ،کفش ، شلوار و …) باشند.
۱۱-. پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعالم رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از طریق سایت مربوطه نسبت به ارائه مدارک الزم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای ۷ سال مبنی بر عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیز دستگاه های اجرایی دیگر اقدام نمایند. عدم مراجعه و ارائه مدارک الزم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهد شد.
۲۰- شماره تلفن ۳۳۶۸۲۹۱۲ پاسخگوی سوالات احتمالی می باشد .

رای آمادگی آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا کلیک نمایید

برای آمادگی آزمون استخدامی آتش نشانی اینجا کلیک نمایید

دانلود دفترچه راهنمای استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. حمیدرضارستمی گفت:

    سلام.من دانشجوی کاردانی نرم افزارهستم وسنم زیر۲۵هست میخاستم ببینم میتونم ثبت نام کنم

    [پاسخ]

  2. افسانه نصیری گفت:

    منی که ۲۶دی ماه مدرکم دستم میاد آیانمیتونم ثبتنام کنم؟واقعا نیاز دارم به کار

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.