خانه » اطلاعیه های مهم » ۲۵۶۰ ظرفیت خالی در استخدامی آموزش و پرورش

۲۵۶۰ ظرفیت خالی در استخدامی آموزش و پرورش

متن آگهی:

خبر ۱۶ مهر ۹۶ – مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش: ۲۵۶۰ ظرفیت استخدام در آموزش و پرورش خالی است/ به ازای هر شغل ۱.۱۵ نفر متقاضی داریم
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش جزئیات آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب نیرو را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،حسینی در مورد آخرین وضعیت استخدام نیرو در آموزش و پرورش گفت: پس از آزمون تخصصی و مصاحبه، مدارک متقاضیان مورد بررسی قرار می گیرد. قرار بر استخدام ۸۲۰۰ نفر در آموزش پرورش بود که باید سه برابر این ظرفیت به ما معرفی می شدند.
وی ادامه داد: تمامی متقاضیان ۹ هزار و ۴۰۰ نفر بودند و این درحالی است که برای ۲۵۶۰ فرصت شغلی یا فردی ثبت نام نکرده یا این فرصت ها خالی است. باید برگزار کنندگان آزمون مانند سازمان سنجش بررسی کنند که به چه دلیل این ظرفیت خالی مانده است.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش افزود: براساس اطلاعات موجود به ازای هر شغل در آزمون استخدامی ۱.۱۵ نفر ثبت نام کرده و در آزمون شرکت کردند. این در حالی است که ۶۰  عنوان شغلی در آزمون امسال خالی مانده است.
حسینی در مورد نحوه استخدام در آموزش و پرورش به عنوان معلم گفت: قانون ما را مکلف کرده است که از طریق دانشگاه فرهنگیان نیرو جذب کنیم. اگر فردی در ازمون استخدامی قبول شود باید یک سال در دانشگاه آموزش ببینید. همچنین تعدادی از نیروها با تحصیل در این دانشگاه جذب می شوند.

منبع: خبرگزاری میزان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.