خانه » اطلاعیه های مهم » پذیرش اولیه ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدام آموزش و پرورش برای مصاحبه و گزینش

پذیرش اولیه ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدام آموزش و پرورش برای مصاحبه و گزینش

متن آگهی:

خبرگزاری فارس : محمد‌حسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می‌شود؟»، اظهار داشت: مشخص نیست که چرا اسامی اعلام نشده است اما امور اداری آموزش و پرورش این موضوع را دنبال می‌کند.

سلیمی جهرم در خصوص زمان بندی معرفی پذیرفته شدگان به دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: از زمانی که اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شود، کار مصاحبه اختصاصی و گزینش از این افراد آغاز خواهد شد.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش تصریح کرد: اسامی حدود ۱۲ هزار نفر از مجموع شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای گزینش و مصاحبه اختصاصی اعلام می‌شود.
به گزارش فارس، ۱۷۸ هزار و ۶۲ داوطلب استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش بودند که در آزمون استخدامی روز ۲۷ شهریور ماه شرکت کردند و در نهایت ۳۷۰۲ نفر به استخدام پیمانی این وزارتخانه در خواهند آمد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.