خانه » اطلاعیه های مهم » کاهش میزان ساعات حق‌التدریس معلمان به ۱میلیون و ۳۰ هزار ساعت

کاهش میزان ساعات حق‌التدریس معلمان به ۱میلیون و ۳۰ هزار ساعت

متن آگهی:

خبر ۲۷ تیر ماه ۹۵ – کاهش میزان ساعات حق‌التدریس معلمان به ۱میلیون و ۳۰ هزار ساعت

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات با بیان اینکه براساس مصوبه دولت تمام صرفه جویی های آموزش وپرورش دوباره به چرخه بودجه آموزش وپرورش اضافه می شود از صرفه جویی یک هزار میلیارد تومانی آموزش وپرورش در بحث سامان دهی نیروی انسانی سال ۹۵-۹۴ خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ محمدحسین سلیمی جهرمی در گردهمایی شورای معاونین وزارتخانه و مدیران کل استان های سراسر کشور و مدیران کل ستادی که با حضور وزیر آموزش وپرورش در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، گفت: براساس تکلیف سند تحول بنیادین وآسیب شناسی استان‌ها  «دستورالعمل ستاد» بزرگداشت مقام معلم با هدف تکریم اعتلای عمومی به استان ها ابلاغ شدکه پس از ارزیابی های سال گذشته اجرای آن با توفیقات خوبی همراه بود.

وی ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی را ازجدیترین برنامههای آموزش وپرورش دولت یازدهم عنوان کرد وافزود: ساماندهی در ۸۰ درصد استانها به صورت مطلوب صورت گرفت و باعث شد کل ساعات مازاد نیروی انسانی آموزش وپرورش به  زیر ۵۰ هزار ساعت برسد در صورتی که این آمار در ابتدای دولت یازدهم  به بیش از ۳۰۰ هزار ساعت می رسید.

سلیمی جهرمی ادامه داد: در سال تحصیلی ۹۳-۹۲  میزان ساعات حق التدریس یک میلیون و ۴۰۰ هزار ساعت بود که در سال آینده اش  با بازنشستگی قریب  به ۲۵ هزار معلم  و عدم استخدام حتی یک نفر،  میزان ساعات حق التدریس به یک میلیون و ۳۰ هزار ساعت کاهش یافت که این نشان از موفقیت طرح سامان دهی نیروی انسانی در مدارس می باشد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات با بیان اینکه  از ابتدایی دولت یازدهم تاکنون  بیش از ۷۰ هزار نیروی انسانی درآموزش وپرورش بازنشسته شده اند، تصریح کرد:  در طول این ۳ سال  بدون استخدام حتی یک نفر  و با سامان دهی  نیروی انسانی  و استفاده  بهینه  از ساعات نیروهای مازاد ، آموزش وپرورش توانست بیش از ۲ هزار میلیارد تومان صرفه جویی کند که از محل این صرفه جویی آموزش وپرورش توانست فوق العاده شغل معلمان ابتدایی و متوسطه را ترمیم و فوق العاده ویژه مناطق مرزی را بدون کمک مالی دولت برقرار کند.

وی بهسازی نیروی انسانی را مهم خواند و افزود: باید برای معلمان کتب جدید التألیف پایه دهم کلاس هایی را برگزار کنیم تا معلمان بتوانند با دانش بیشتر در این کلاس ها حضور پیدا کنند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی از تنظیم و تدوین دستورالعمل جامع برنامه ریزی وسامان دهی نیروی انسانی به استان ها خبر داد و تصریح کرد: براساس  تفاهم نامه ای که با استان ها  انجام شده، استان ها باید نیروی انسانی موردنیاز خود را براساس تعداد دانش آموز، تعداد کلاس و استاندارد دانش آموز درکلاس مبتنی بر سامانه سناد و بکفا مدیریت کنند.

منبع : ایسنا

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.