خانه » استخدام در استان تهران » پیگیری برای جذب ۱۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استثنایی

پیگیری برای جذب ۱۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استثنایی

متن آگهی:

۲۰ شهریور ۹۵ – پیگیری برای جذب ۱۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش استثنایی

افکار نیوز : رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه تا سال آینده ۱۰۰۰ نفر از مجموعه استثنایی بازنشسته می‌شوند، برای جذب این تعداد باید آزمون استخدامی برگزار شود.
به گزارش افکارنیوز، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استثنایی وجود دارد و میزان خروجی از این سازمان چطور است؟»، اظهار داشت: یکی از معضلات و دغدغه‌های کنونی، موضوع کمبود نیروی انسانی است.
وی افزود: امسال ۶۰۰ نفر از آموزش و پرورش استثنایی خارج خواهند شد و در این خصوص مکاتباتی هم داشته‌ایم، ضمن اینکه در مجموع امسال و سال آینده حدود یک هزار نیروی بازنشسته خواهیم داشت.
قدمی با تأکید بر اینکه باید مجوز استخدام در آموزش و پرورش استثنایی دریافت کنیم، خاطرنشان کرد: باید به ازای این یک هزار نفر، یک هزار نفر استخدام کنیم و درخواست برای جذب این تعداد را ارائه داده‌ایم؛ دغدغه اصلی بنده این است که بتوانم نیرو جذب کنم.
وی ادامه داد: امکان جا به جایی نیرو هم نداریم، زیرا تراکم دانش‌آموزان در کلاس ۶ تا ۱۱ نفر است و بالاتر از آن کیفیت را از دست می‌دهیم؛ نکته دیگر اینکه تقریبا ۹۰ درصد کادر آموزش و پرورش استثنایی خانم هستند، زیرا جنس این کار نیاز به عاطفه دارد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا بخشی را از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب کنیم و بخشی را باید از طریق استخدام وارد کنیم، گفت: برای مهر امسال ۱۳۰ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش استثنایی می‌شوند و در مجموع امسال ۴۵۰ نفر کمبود نیرو داریم.
قدمی با اشاره به اینکه اگر ردیف استخدام دریافت کنیم آزمون استخدامی برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: نیروهای توانبخشی و گفتار درمانی را از طریق نیروهای طرحی می‌گیریم و مابقی را از طریق آزمون استخدامی جذب می‌کنیم؛ به دنبال آن هستیم که از سرباز معلمان با رشته‌های استثنایی هم استفاده کنیم.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.