خانه » اطلاعیه های مهم » ورود ۲۷ هزار معلم جدید از دانشگاه فرهنگیان به مدارس سراسر کشور

ورود ۲۷ هزار معلم جدید از دانشگاه فرهنگیان به مدارس سراسر کشور

متن آگهی:

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی زرافشان رئیس ستاد ملی پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش امروز در همایش توجیهی برنامه پروژه ملی مهر که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انسانی، ساماندهی فضا، استلزامات تربیتی، استلزامات تربیت بدنی، منابع و مواد آموزشی و بخش پشتیبانی و برنامه‌ریزی مالی آموزش و پرورش در جداول مربوط به پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.
وی با بیان اینکه استقرار پایه دهم در دوره دوم متوسطه یکی از مهم‌ترین تغییرات آموزش و پرورش محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تغییر در برنامه درسی و منابع انسانی به دلیل استقرار این پایه تحصیلی است و با هدایت تحصیلی در پایه دهم نیز تغییراتی را در این پایه داشته‌ایم.
زرافشان درخصوص وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان تصریح کرد: تمام تغییرات به وجود آمده تأخیراتی را برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه مربوطه ایجاد کرد اما تا امروز تعداد ثبت‌نام دانش‌آموزان همانند سال گذشته است.
رئیس ستاد ملی پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ورود نخستین دوره فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مدارس گفت: برآوردها نشان می‌دهد ۲۷ هزار معلم از ابتدای مهر امسال وارد مدارس می‌شوند. از طرفی هم بازنشستگی نیروها با اهمیت است زیرا جمعی از نیروها بازنشسته و از سیستم خارج می‌شوند.
زرافشان گفت: از مهر و آبان سال گذشته وارد عرصه پروژه مهر امسال شدیم و با توجه به اینکه اول و دوم مهر، روزهای پنج‌شنبه و جمعه است، شروع سال تحصیلی امسال شنبه سوم مهر ماه خواهد بود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.