خانه » استخدام در استان سیستان و بلوچستان » هیچ استخدام غیرقانونی نباید در سیستان و بلوچستان انجام شود

هیچ استخدام غیرقانونی نباید در سیستان و بلوچستان انجام شود

متن آگهی:

خبرگزاری تسنیم: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر موضوع استخدامهای غیرقانونی در استان سیستان و بلوچستان حل شود به مردم عدالت موجود در استان نشان داده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در شورای راهبردی مدیریت استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: باید در شورا ها یک آسیب‌شناسی جدی در رابطه با اصلاح سازمانی انجام شود.
وی با بیان اینکه ساختار با آرایش نظام اداری یک ساختار پویا جریان‌ساز و تحول نگر است، تصریح کرد: در درون نظام اداری یک روابط برگرفته از تصمیم‌سازی با تکیه بر خرد، دانش و برطرف کردن هرگونه فاصله بین مدیران و کارشناسان سطوح مختلف باعث کاهش فاصله بین نظام اداری و افراد فعال جامعه می‌شود.
هاشمی با اشاره به اینکه به توسعه نمی‌توان بدون نظام اداری کارآمد اندیشید، افزود: نظام اداری باید به نوعی با فاصله گرفتن از آن چیزهایی که تا کنون به آن وابسته بوده با توسعه همه جانبه و با به کارگیری مشارکت و ظرفیت‌های ملی در مسیر پیشرفت، ساز و کارهای مناسب را به خوبی هموار کند و در کوتاهترین زمان به نتیجه مناسب دست پیدا کند، چرا که توسعه همراه خرد و دانش وکشف برنامه‌ها میسر می‌شود.
وی با تاکید بر این مطلب که اساس و محور اصلی هر توسعه‌ا‌ی انسان است، گفت: انسان باید با انگیزه و احساسات زیبای خالصانه و صادقانه خود در مسیر توسعه گام بردارد و درصورتی که نظام اداری بتواند از این ظرفیت انسانی برای تنظیم یک برنامه جامع سود ببرد، آن برنامه می‌تواند از اقبال عمومی برخوردار شود.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هیچ استخدام غیرقانونی نباید در استان انجام شود و اگر موضوع استخدامهای غیرقانونی در استان سیستان و بلوچستان حل شود به مردم عدالت موجود در استان نشان داده می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.