خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج اولیه آزمون صدور مجوز کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی

نتایج اولیه آزمون صدور مجوز کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی

متن آگهی:

خبر ۱۵ آبان ۹۶ – مدیرکل امور کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی از مشخص شدن نتایج اولیه آزمون صدور مجوز کارگزاری این سازمان خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان مرحله اول دو برابر مورد نیاز هستند به این معنی که برای هر کارگزاری ٢ نفر به مصاحبه دعوت می شوند و همچنین یک نفر دیگر هم به عنوان ذخیره معرفی می شود.
نتایج اولیه آزمون صدور مجوز کارگزاری های سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد قوامی از صدور مجوز ٨٠ کارگزاری جدید سازمان تأمین اجتماعی در ٢٨ استان خبر داد و افزود: کارگزاری های جدید عموما در شهرهایی دایر می شوند که قبلا فاقد کارگزاری بوده اند و تعداد اندکی نیز بر حسب نیاز در جاهایی که کارگزاری وجود دارد، مجوزهای جدید صادر شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی کارگزاری بر اساس اعلام نیاز ادارات کل تأمین اجتماعی استانها و بررسی شاخص هایی از قبیل تعداد بیمه شدگان و بازنشستگان و همچنین تعداد کارگاهها و پراکندگی جغرافیایی انجام شده است.

مدیرکل امور کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی، گفت: راه اندازی کارگزاری ها در راستای برون سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از سال ٨۴ در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و این کار کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مخاطبان را به دنبال داشته است.

قوامی با بیان اینکه در حال حاضر ٢١۵ کارگزاری فعال تأمین اجتماعی در سراسر کشور در حال خدمت رسانی هستند، اظهار داشت: ٢٠ کارگزاری نیز در آستانه تأسیس قرار دارند و در ماه های آینده نیز مجوز راه اندازی ٨٠ کارگزاری دیگر صادر می شود.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ٧٣ نفر در آزمون کارگزاری ها شرکت کرده اند، اظهار داشت: در نهایت به ٨٠ نفر مجوز راه اندازی کارگزاری داده می شود.

قوامی عملکرد مطلوب کارگزاری های فعال را زمینه ساز توسعه این حوزه از خدمات سازمان تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته ۴٠ میلیون تراکنش توسط کارگزاری ها انجام شده و ٢٣ نوع فعالیت سازمان تأمین اجتماعی توسط کارگزاری ها انجام شده است.

وی ادامه داد: توسعه خدمات کارگزاری ها از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی است و در آینده بخش های بیشتری از خدمات از طریق کارگزاری ها انجام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. متقاضی گفت:

    با سلام در تاریخ ۲۸ مرداد ۹۶ آزمون کارگزاری برگزار شد و نتایج اعلام شد اما بعد از مصاحبه تا کنون هیچ نتیجه ای اعلام نشده است.لطف کنید ما را از این بلاتکلیفی خارج کنید.ممنون

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.