خانه » اطلاعیه های مهم » موافقت با انتقال ۷۰۰ معلم به تهران

موافقت با انتقال ۷۰۰ معلم به تهران

متن آگهی:

موافقت با انتقال ۷۰۰ معلم به تهران

خبرگزاری فارس :مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران از موافقت با انتقال ۷۰۰ معلم از سایر استان‌ها به تهران خبر داد.
خببه گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران امروز در حاشیه چهارمین جشنواره کشوری نوجوان سالم و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته گذشته با انتقال ۷۰۰ نفر از معلمان سایر استان‌ها که تقاضای انتقال به تهران داشتند موافقت شد و مهر ماه امسال با کمبود نیروی انسانی مواجه نیستیم.
وی در خصوص ثبت نام اتباع خارجی غیر مجاز در مدارس پایتخت، خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده اتباع خارجی که فاقد اسناد هویتی هستند به دو اردوگاه مراجعه و برای آنها معرفی نامه صادر شد تا بر اساس آن در مدارس ثبت نام شود؛ امسال اتباع خارجی برای حضور در مدارس هیچ مشکلی نخواهند داشت.
چهاربند در پاسخ به این پرسش که با حضور اتباع خارج غیرمجاز تراکم دانش‌آموزی افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: برای ثبت‌نام اتباع بررسی های لازم را انجام داده ایم و ۳۳ هزار دانش آموز اتباع در مناطق ۲، ۴،‌۵،‌۱۶، ۱۷ و ۱۸ تهران پراکنده هستند و از طرفی ۲۰ هزار کلاس درس در دوره ابتدایی داریم که تأثیری روی این تراکم نخواهد داشت.
وی افزود: اگر موردی در خصوص افزایش تراکم وجود داشته باشد نوبت دوم آن مدرسه را دایر می‌کنیم و در این خصوص هم مشکلی وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مدارس سه شیفته در پایتخت داریم، گفت: پرونده مدارس سه شیفته بسته شده است و در شهر تهران و مناطق تابعه با این پدیده مواجه نیستیم ضمن اینکه بر اساس ساماندهی مدارس دو نوبته تهران که حدود ۱۲ تا ۱۶ مدرسه است افزایش پیدا نمی‌کند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.