خانه » استخدام در استان چهار محال بختیاری » منطقه‌بندی برای استخدام در آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری اجرا شود

منطقه‌بندی برای استخدام در آموزش و پرورش در چهارمحال و بختیاری اجرا شود

متن آگهی:

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای طرح منطقه‌بندی برای استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش این استان گفت: لازم است طرح منطقه‌بندی برای استخدام در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اجرا شود.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: اجرای طرح منطقه‌بندی برای استخدام نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار خوب است و اجرای آن با توجه به جغرافیای این استان برای نیروی انسانی و آموزش و پرورش بسیار مفید است.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ماندگاری نیروی انسانی در مناطق مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که پایداری نیروی انسانی در سراسر چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شود.

وی وضعیت انتقال نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال گذشته را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: عملکرد آموزش و پرورش این استان در سال گذشته قابل تقدیر بوده و باید با درایت سال گذشته در مورد به کارگیری نیروی انسانی تصمیم‌گیری و براساس راهکارهای کارشناسی اقدام شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: نرخ بی‌سوادی در برخی از مناطق این استان به ویژه در مناطق صعب‌العبور مانند روستای زردلیمه و لندی بسیار بالا بوده و باید بررسی‌های لازم برای ارائه راهکارهای مناسب به سرعت صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه درصد زیادی از ازدواج‌ها در این استان به صورت فامیلی انجام می‌شود، تصریح کرد: ازدواج‌های فامیلی یکی از عوامل مهم در زمینه افزایش تعداد دانش‌آموزان در بخش آموزش و پرورش استثنایی است که باید بررسی‌های لازم در این حوزه انجام و کارگروهی توسط دفتر امور اجتماعی استانداری در راستای فرهنگ‌سازی برای این موضوع تشکیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در منطقه منج از توابع شهرستان لردگان نرخ باسوادی بسیار بالا بوده و باید برای مناطقی که نرخ بی‌سوادی بالا است برآوردهای لازم برای افزایش نرخ باسوادی تا پیش از مهرماه سال جاری انجام شود.

وی با بیان اینکه نرخ بیمه دانش‌آموزان نسبت به آمار کشوری مطلوب است، عنوان کرد: امید است با اختصاص اعتبارات به ویژه اعتبارات ماده ۱۸۰ که به زودی تخصیص داده می‌شود در بسیاری از امور گشایش ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسؤولان آموزش و پرورش این استان باید با شرایط موجود برای هماهنگی و استفاده از نیروی انسانی سازگار شوند و نیروی انسانی ساماندهی شود چراکه در حال حاضر امکان تغییر در این مورد وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش اثرگذار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رشد و توسعه همه جانبه اضافه کرد: لازم است در راستای توسعه چهارمحال و بختیاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز همکاری لازم را داشته باشند و برای پیشرفت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف تلاش کنند چراکه آموزش و پرورش یکی از نهادهای آموزشی و تربیتی مهم در کشور است که در زمینه رشد و تعالی نسل آینده نقش مهمی دارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به بهره‌مندی از خیران در امور مختلف از جمله مدرسه‌سازی یادآور شد: از منابع مالی مختلف برای کمک به آموزش و پرورش استفاده می‌شود و خیران شهرستان بروجن در این امر پیشتاز هستند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آموزش و پرورش تشریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان بروجن شایستگی‌های فراوانی دارد و تلاش‌های لازم در زمینه پیشرفت دانش‌آموزان این شهرستان را به خوبی انجام می‌دهد و هر اقدامی برای کمک به آموزش و پرورش لازم باشد انجام می‌دهیم و مشارکت بخش غیردولتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.