خانه » استخدام در استان تهران » مجوز جذب نیرو برای پایگاه‌های اورژانس قرچک صادر شد.

مجوز جذب نیرو برای پایگاه‌های اورژانس قرچک صادر شد.

متن آگهی:

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قرچک گفت: طبق پیگیری‌های به‌عمل آمده و رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجوز جذب نیرو برای پایگاه‌های اورژانس قرچک صادر شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسعود مرسل‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب‌شرق تهران در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی فرمانداری و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و همچنین مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مشکل جذب و به‌کارگیری ۱۸ نیروی قراردادی یا شرکتی جهت مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان رفع شد.
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: ان‌شاء‌الله با به‌کارگیری این نیروها و با توجه به فراهم بودن تجهیزات، این پایگاه‌ها به‌زودی فعالیت خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم آغاز خواهند کرد.
وی با بیان این‌که این شهرستان در هنگام بروز حادثه باید حوادث شهری و جاده‌ای را پوشش دهد‏، یادآور شد: مکاتبات و جلسات مختلفی مبنی بر راه‌اندازی این پایگاه‌ها صورت گرفت که خوشبختانه نتایج حاصل از این پیگیری‌ها مثبت بوده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک از اهتمام دولت به خصوص وزارت بهداشت نسبت به مباحث سلامت و درمان قدردانی کرد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.