خانه » استخدام در استان همدان » مجوز استخدام پیمانی جذب نیروی درمانی در همدان صادر شد

مجوز استخدام پیمانی جذب نیروی درمانی در همدان صادر شد

متن آگهی:

مجوز استخدام پیمانی جذب نیروی درمانی در همدان صادر شد
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مجوز استخدام پیمانی ۹۴ نفر نیروی درمانی به استان همدان داده شده است که نیمه نخست مهر ماه امسال آزمون آن برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان همدان تأمین نیروهای انسانی از ضروریات است در این راستا مجوز استخدام پیمانی ۹۴ نفر نیروی درمانی به استان همدان داده شده است که نیمه نخست مهر ماه امسال آزمون آن برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بدهی دانشگاه علوم پزشکی همدان به بنیاد خیریه فرشچیان افزود: در پروژه بیمارستان قلب و عروق همدان ۴۰ درصد هزینه‌ها توسط بنیاد فرشچیان و ۶۰ درصد توسط دولت تأمین شده است که البته با توجه بحران مالی وزارت بهداشت در سال‌های ۹۱ و ۹۲ این بنیاد خیریه بیش از سهم خود هزینه کرده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: برای به بهره‌برداری رسیدن بیمارستان قلب فرشچیان تمام تجهیزات قابلیت استفاده و به‌روز بیمارستان اکباتان منتقل شدند اما از مطالبات دانشگاه در سفر ریاست جمهوری تأمین ۳۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای تجهیز بیمارستان قلب و عروق همدان است.
وی بیان کرد: توسعه بیمارستان قائم اسدآباد نیز در دستور کار قرار گرفته است و در بودجه امسال ۸۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است و برای اینکه در سال ۹۵ به بهره‌برداری کامل برسد باید در بودجه سال آینده ۳۷ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شود.
حیدری‌مقدم گفت: چهار بیمارستان در شهرستان‌های همدان، بهار، نهاوند و تویسرکان جزء تعهدات راه و شهرسازی در حال ساخت است که لازم است در سفر ریاست جمهوری برای پیشرفت این پروژه‌ها تأمین منابع مالی قابل توجهی مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: در هیچ یک از بیمارستان‌های بخش دولتی و دانشگاهی استان همدان به دستگاه ام.آر.آی مجهز نبودند بر این اساس استقرار این تجهیزات در بیمارستان‌های بعثت و قلب فرشچیان پیش‌بینی شده است که به زودی در بیمارستان بعثت راه‌اندازی و نصب می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: بیمارستان قائم اسدآباد نیز از دستگاه سی.تی.اسکن بی‌بهره بود و بیماران برای انجام این آزمایش تشخیص درمانی به مرکز استان اعزام می‌شدند که دستگاه مورد نیاز خریداری شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‎رسد.
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.