خانه » استخدام در استان آذربایجان غربی » تمدید جذب سرباز معلم در آذربایجان غربی

تمدید جذب سرباز معلم در آذربایجان غربی

متن آگهی:

خبر ۱۴ تیر ماه  ۹۵ – تمدید جذب سرباز معلم در آذربایجان غربی

 به گزارش اروم نیوز، سرهنگ حبیب جعفرزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خدمت سربازی را یک وظیفه قانونی برای مشمولان آن دانست و افزود: افرادی که اجرای آن را یک تکلیف برای خود می دانند اشخاص قانون مدار محسوب می شوند.

وی با اشاره به آخرین تغییرات خدمت سربازی و آئین نامه ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با تسهیل خدمت برای کارکنان وظیفه متاهل گفت: بر این اساس کلیه کارکنان وظیفه متاهل می توانند در محل سکونت خود خدمت نموده و به ازای هر فرزند نیز سه ماه از خدمت سربازی آنها کاسته می شود.
معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: البته افرادی که در دوره سربازی ازدواج کرده یا صاحب فرزند شوند نیز معادل نصف کارکنان پایه هدیه دریافت خواهند کرد.
جعفرزاده با تشریح طرح جریمه ریالی سربازی نیز یادآور شد: بر اساس این طرح سربازان غایب مشمول به جریمه ریالی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس حاصل کنند.
وی شرایط شرکت و ثبت نام در پرداخت جریمه ریالی را همچون مقرارات سال ۹۴ عنوان کرد و گفت: با توجه به این شرایط آن دسته از افرادی که هشت سال یا بیشتر غیبت سربازی دارند می توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند تا بر اساس شرایط مبلغ جریمه آنها محاسبه شود.
معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در خصوص تمدید تاریخ اعزام مشمولان متقاضی سرباز معلم نیز افزود: با توجه به برخی ناهماهنگی هایی که بین سازمان های مربوطه وجود داشت برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تاریخ اعزام به خدمت مشمولان متقاضی این طرح تا یکم آبان ماه ۹۵ تمدید شد.
سرهنگ جعفر زاده اظهار داشت: بنابراین این دسته از مشمولان می‌بایست برگ آماده به خدمت جدید خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس + ۱۰دریافت نمایند و درصورت درخواست تعجیل در تاریخ اعزام نیز می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰مراجعه و خارج از موعد اعزام شوند.
وی خاطر نشان کرد: در مورد تعویض کارت پایان خدمت افرادی که از یکم فروردین ماه سال ۶۰ به بعد اعزام شده اند بودند اقدامات خوبی صورت گرفته بطوریکه کارتهای آنها از کاغذی به کارت هوشمند ارتقا یافتند، البته باز به صورت موردی افرادی که مراجعه کنند می توانند نسبت به تعویض کارت اقدام کنند که بایستی باز به دفاتر پلیس+۱۰ استان مراجعه کنند.


خبر ۳ تیر ماه ۹۵

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با تشریح وضعیت خدمتی مشمولین «سربازمعلم» اظهار کرد: هرساله تعدادی از مشمولین وظیفه به‌عنوان «سربازمعلم» به وزارت آموزش و پرورش اعزام می‌شدند و در فصل تابستان نیز آموزش سربازان معلم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شد.
جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح افزود: امسال نیز در برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شد تا آموزش ۴ هزار نفر از سربازمعلم‌ها در تاریخ ۱۹ تیرماه آغاز شود؛ از این رو تمام مشمولانی که به‌عنوان «سربازمعلم» انتخاب شده‌اند بایستی در تاریخ ۱۹ تیرماه، خودشان را به حوزه‌های وظیفه عمومی جهت اعزام معرفی کنند.
وی اضافه کرد: احیاناً آن دسته از مشمولان تحت عنوان سربازمعلم که اشتباهاً در اعزام اول تیرماه شرکت کرده‌اند، اعزام آن کنسل شده و می‌توانند برای اعزام به خدمت در تاریخ ۱۹ تیر اقدام کنند.
کمالی در پایان خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه عمومی می‌توانند پاسخ هرگونه سؤال در خصوص سربازمعلم را از ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور جویا شوند.


خبر ۱ تیر ماه ۹۵

آقای کیانوش عطائی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات استان گفت : برابر اطلاعیه شماره ۱۴ مورخ ۹۵/۳/۳۱ اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش مشکل صدور آماده به خدمت معلمان وظیفه پذیرفته شده سال ۱۳۹۵ رفع شده و بدین وسیله به اطلاع آن تعداد از معلمان وظیفه پذیرش شده سال ۱۳۹۵ می رساند با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سردار کمالی جانشین محترم اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ، مقدمات اعزام سرباز معلمان پذیرفته شده سال ۱۳۹۵ تا چند روز آینده فراهم می گردد . بنابراین پذیرفته شدگانی که برگ اعزام به خدمت به تاریخ ۹۵/۴/۱ در دست دارند ، به هیچ عنوان در تاریخ مذکور به خدمت اعزام نشوند و منتظر اعلام تاریخ جدید اعزام و دریافت برگ اعزام مربوط باشند .

بدیهی است نحوه اقدام بعدی در سایت poshtibani.ea.medu.ir به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید .


خبر ۳۰ خرداد ۹۵

تاخیر در صدور آماده به خدمت معلمان وظیفه پذیرش شده سال ۱۳۹۵

به اطلاع آن تعداد از معلمان وظیفه پذیرش شده سال ۱۳۹۵ می رساند با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص صدور آماده به خدمت معلمان وظیفه پذیرش شده سال ۱۳۹۵ از سوی ستاد کل نیروهای مسلح ، متاسفانه پیگیری های همکاران اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش برای حل مشکل تا این لحظه منجر به نتیجه نشده است . چنانچه تغییری در شرایط موجود به وجود آید مراتب در همین سایت به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید

لینک خبر

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. ناشناس گفت:

    لینک خبر که با این همخونی نداره آدمین تورو خدا اذیت نکن
    ——
    مدیر سایت : اصلاح شد دوست گرامی :)

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.