خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » فراخوان جذب نیروهای شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

فراخوان جذب نیروهای شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

متن آگهی:

خبر ۱۶ تیر ۹۷: فراخوان جذب نیروهای شاغل دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت فعالیت در کلینیک های ویژه 

مدیر نظارت و اعتبار سنجی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طرح فراخوان جذب نیروهای شاغل در کلیه قسمت‌های دانشگاه جهت تکمیل کادر تخصصی و پشتیبانی کلینیک های ویژه مستقل دانشگاه و فعالیت گسترده آنها در سطح شهر خبر داد.

دکتر علی اصغر انجیدنی، در گفتگو با وب دا اظهار داشت: در راستای تحقق طرح تحول نظام سلامت جهت توسعه امکانات بهداشتی و درمانی و تسهیل دسترسی عموم مردم به این امکانات در سطح شهر مشهد و شهرستان ها، هم اکنون طرح ساخت برخی از کلینیک های ویژه مستقل دانشگاه، با هماهنگی و همکاری مناسب معاونت های توسعه و درمان دانشگاه تکمیل و این مراکز آماده بهره برداری گردیده است.

دکتر انجیدنی ابراز داشت: با توجه به ابلاغ آئین نامه تاسیس و بهره برداری و تاکید بر فعالیت کلینیک های ویژه مستقل توسط وزارت بهداشت؛ این دانشگاه در نظر دارد در این مرحله فعالیت دو کلینیک ویژه (سیدی و زکریا) مستقل و آماده بهره برداری خود را طبق آئین نامه ابلاغ شده و با همکاری تمامی پرسنل درمانی و پشتیبانی شاغل در دانشگاه آغاز کند.

مدیر نظارت و اعتبار سنجی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان داشت: در این مرحله مسئولیت هماهنگی، تجهیز و راه اندازی کلینیک ویژه سیدی با مدیریت بیمارستان قائم (عج) و در مرکز زکریا با مدیریت بیمارستان امام رضا (ع) خواهد بود.

وی افزود: پس از راه اندازی و تکمیل نیروهای تخصصی و پشتیبانی و آغاز فعالیت در کلینیک ویژه، طبق آئین نامه ابلاغ شده با انتخاب و تعیین نمایندگانی از پزشکان و نیروهای پشتیبانی شاغل، هیأت مدیره کلینیک ویژه مشخص خواهد شد.

دکتر انجیدنی بیان داشت: کلینیک ویژه مستقل دارای سیستم مدیریتی اجرایی و مالی کاملا مستقل بوده و تمامی امور اجرایی و فنی آن با مصوبات هیأت مدیره منتخب از اعضای شاغل در کلینیک اداره خواهد شد.

مدیر نظارت و اعتبار سنجی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: دریافت حق الزحمه تمامی پرسنل تخصصی، درمانی و پشتیبانی شاغل در کلینیک ویژه طبق مصوبات هیأت مدیره آن، محاسبه و در اسرع وقت پرداخت می گردد و سایر دریافتی های افراد در دانشگاه در آن تاثیر نداشته و محاسبه نخواهد شد.

وی ابراز داشت: ساختار ایجاد و فعالیت کلینیک ویژه شبیه به یک واحد مطب فعال پزشک در بخش دولتی طراحی شده است به نحوی که امکانات پزشکی و درمانی، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، واحد تزریقات و پانسمان و غیره فراهم و بیمار می تواند با مراجعه به پزشکان متخصص خدمات مورد نیاز را دریافت کند.

دکتر انجیدنی بیان داشت: کلینیک های ویژه در تمام ایام عادی هفته، در شیفت صبح و بعدازظهر فعال می باشند و بیماران اورژانسی نیز پس از دریافت خدمات اولیه پزشکی، پرستاری و امکانات احیای اولیه، در صورت نیاز توسط اورژانس ۱۱۵ به نزدیکترین بیمارستان اعزام خواهند شد.

مدیر نظارت و اعتبار سنجی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان داشت: بر اساس آئین نامه ابلاغ شده کلینیک های ویژه، اولویت بکارگیری کلیه نیروهای پزشکی و پیراپزشکی با پرسنل شاغل در دانشگاه است. لذا بدینوسیله از تمامی نیروهای شاغل در واحدهای مختلف سطح دانشگاه در شهر مشهد دعوت می گردد در صورت تمایل به همکاری جهت تکمیل کادر مورد نظر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: از این جهت علاقمندان جهت تامین کادر تخصصی درمانی شامل پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص (ترجیحا تمام وقت هیأت علمی یا درمانی) و کادر پشتیبانی شامل نیروهای پرستاری و پیراپزشکی، امور مالی، تجهیزات پزشکی، منشی، تاسیسات وخدماتی ،به امور عمومی بیمارستان های قائم (عج) و یا امام رضا (ع) مراجعه و نسبت به تکمیل درخواست اقدام نمایند.

مدیر نظارت و اعتبار سنجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: با توجه به آماده سازی فضا، امکانات اولیه فعالیت و کسب مجوزهای لازم جهت فعالیت بخش دندانپزشکی و داروخانه و بخش های پاراکلینیک رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در این مراکز و با نظر به امکان برون سپاری این قبیل خدمات به بخش خصوصی، افراد حقیقی و حقوقی در قالب شرکت‌های تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی مجاز می توانند جهت اطلاع از شرایط واگذاری به امور عمومی بیمارستان های قائم (عج) و یا امام رضا (ع) مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است این فراخوان با آماده سازی فضای فیزیکی در سایر کلینیک های ویژه مستقل دانشگاه در بیمارستان های هاشمی نژاد، طالقانی و ابن سینا نیز متعاقبا اعلام خواهد شد و افراد شاغل در دانشگاه می توانند درصورت تمایل در آن مراکز نیز فعالیت نمایند.

همچنین آئین نامه تاسیس و بهره برداری کلینیک های ویژه مستقل ابلاغ شده توسط مقام وزارت، جهت اطلاع و مطالعه شرایط مندرج، در سایت معاونت درمان دانشگاه در قسمت آئین نامه های صدور پروانه در دسترس قرار داده شده است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.