خانه » اطلاعیه های مهم » طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی مطرح شود

طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی مطرح شود

متن آگهی:

طرح استخدام سرباز معلمان در مجلس شورای اسلامی مطرح شود
یک عضو خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: سالهاست با توجه به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جهت تقویت وزارت آموزش‌وپرورش از جوانان تحصیل‌کرده مشمول خدمت مقدس سربازی، به‌عنوان سرباز معلم در مدارس استفاده می‌شود این افراد تحصیل‌کرده در طول خدمتشان به‌جای حفاظت و حراست از مرزهای خاکی و آبی با حضور در مدارس از مرزهای دانش و علم پاسداری می‌کنند و زمینه را برای توسعه و پیشرفت علم فراهم می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمدمهدی صادقی افزود: در این میان سرباز معلم‌ها که مدت خدمتشان را صرف آموزش و توسعه علم می‌کنند تجربه‌های زیادی را کسب می‌نمایند که متأسفانه بعد از اتمام دوران سربازی، بلااستفاده باقی می‌ماند که جای بسی تأسف دارد و جا دارد مسئولین امر، با بررسی موضوع، تدبیری اتخاذ نمایند تا چنانچه سرباز معلم‌ها خودشان بخواهند با اولویت بیشتری به‌عنوان معلم در وزارت آموزش‌وپرورش استخدام شوند و از تجارب آن‌ها بهره‌برداری شود.
وی افزود: سرباز معلم‌ها قبل از شروع کارشان به‌عنوان سرباز معلم، در دوره‌های فشرده شرکت می‌کنند و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود و همچنین دو سال در مناطق دورافتاده و محروم مشغول به آموزش هستند و در این راه متحمل سخت‌ترین دوران زندگی خود بوده و از حقوق و مزایای کافی بی‌بهره هستند.
نکته مهمی که در اینجا نهفته است و بسیار دردناک است، این است که تجربه این جوانان بدون استفاده رها می‌شود و استفاده مناسب از آن‌ها صورت نمی‌گیرد. این افراد مجرب و تحصیل‌کرده در هیاهوی جامعه گم می‌شوند و هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود. لذا باید چاره‌اندیشی مناسبی صورت گیرد و با تدوین قانونی مناسب و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی، اولویت به استخدام سرباز معلم‌ها در وزارت آموزش‌وپرورش داده شود.
صادقی ادامه داد: همچنین مسئولین دولتی باید با پذیرش این موضوع، آن را پیگیری و اجرایی نمایند. بی‌شک استفاده از سرباز معلم‌ها به‌عنوان معلم پس از اتمام دوران خدمتشان می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت بازده کاری در مدارس گردد و ازآنجایی‌که اغلب این جوانان در مقاطع ابتدایی تدریس می‌کنند می‌توان با الحاق تبصره یا بند قانونی به قانون به‌کارگیری مربیان پیش‌دبستانی، این سرباز معلمان را به‌عنوان مربی پیش‌دبستانی نیز استخدام یا بکار گیری کرد.
پیشنهاد بعدی این است که در روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته که مدارس آن‌ها به‌صورت چندپایه برگزار می‌شود و افت تحصیلی دانش آموزان به خاطر چندپایه بودن کلاس‌ها و عدم تمرکز آموزگاران برای تدریس، می‌توان با استخدام سرباز معلم‌ها و گذراندن حداقل ۵ سال از زمان استخدام برای تدریس در مدارس روستایی، مشکل چندپایه و افت تحصیلی این دانش آموزان روستایی را نیز مرتفع کرد.
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۷

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.