خانه » استخدام در استان البرز (کرج) » ضرورت ساماندهی نیروهای انسانی آموزش و پرورش استان البرز

ضرورت ساماندهی نیروهای انسانی آموزش و پرورش استان البرز

متن آگهی:

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو ساکی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که ظهر چهارشنبه در استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به مصوبات جلسات گذشته، اظهار کرد: دستورالعمل پروژه مهر ۹۵ از پانزدهم تیرماه در کشورآغاز شده این در حالی است که این پروژه در البرز از ابتدای خردادماه آغاز شده است.
ساکی در ادامه افزود: کارگروه ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی، تعمیر، تجهیز و بهسازی مدارس از طریق دستگاه های مطبوع و طرح هجرت سه، اطلاع رسانی طرح های جدید و پاسخگویی به سوالات شهروندان عنوان کارگروه های تشکیل شده است.
وی یکی از مشکلات حوزه آموزش و پروش البرز را توصیه های چندجانبه برای بکارگیری نیروهای جدید در ناحیه یک عنوان کرد و گفت: با توجه به تمایل نیروها برای فعالیت در ناحیه یک، حدود ۲۰۰ معلم مازاد مشغول فعالیت هستند که در سال های گذشته در فعالیت های جانبی مشغول بوده اند.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به معلمان ورودی به استان توصیه می شود در ناحیه یک ساماندهی شوند این در حالی است که در سایر ناحیه ها و شهرستان های استان با کمبود نیرو مواجه هستیم.
ساکی با تاکید بر ضرورت اجرای عدالت آموزشی، گفت: تلاش می کنیم این نیروها را به نقاطی اعزام کنیم که با کمبود نیرو مواجه هستند.
وی با اشاره به کاهش محسوس آثار ناشی از سوانح چهارشنبه سوری در سال گذشته به برگزاری کارگروه پیشگیری از سوانح اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش استان در اجرای بخش های مربوط به فراخوان علمی تربیت اسلامی، با نشاط سازی محیط مدارس، برگزاری المپیادهای ورزشی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نمایشگاه قرآن و عترت و ارزیابی طرح اوقات فراغت استان موفق به کسب رتبه های بسیار خوبی شده و مورد تقدیر قرار گرفته است.
ساکی با اشاره به اینکه شهریه مدارس غیردولتی پس از پیشنهاد مدیر مدرسه و پس از تایید آموزش و پرورش مصوب می شود، افزود: مدارس دولتی نیز حق دریافت هزینه ای جز مبلغی که توسط آموزش و پرورش ابلاغ و در مدارس نصب می شود را ندارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان تاکید کرد: استان البرز در مورد هدایت تحصیلی از استان هایی است که تاکنون هیچ اعتراضی در این حوزه تاکنون نداشته است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.