خانه » استخدام در استان تهران » استخدام پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۷ (آخرین مهلت ثبت نام)

استخدام پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۷ (آخرین مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۷: امشب آخرین فرصت ثبت نام در پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های دولتی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان می پذیرد.

وی افزود: پیرو اطلاعیه اصلاحی یکشنبه ۲۳ اردیبهشت و با توجه به درخواست برخی دستگاه های اجرایی، سری دوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از بعد از ظهر شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

جهت دانلود دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

دانلود اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاه اجرایی

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۴

اصل دفترچه سوالات دبیری حرفه و فن (کار و فناوری) سال ۹۶

اصل دفترچه سوالات هنرآموز کامپیوتر سال ۹۶

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید


خبر ۳۰ اردیبهشت ۹۷: مهلت ثبت نام در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فرداشب به پایان می رسد 

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان می پذیرد و تمدید نخواهد شد.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷-۹۳-۲۰۰ تاریخ ۱۳ مهر ۹۳ برگزار می شود.


خبر ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۷ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات سری دوم دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور

 پیرو اطلاعیه اصلاحی مورخ ۹۷/۰۲/۲۳ بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند، با توجه به درخواست برخی از دستگاه های اجرایی، اصلاحات جدید ذیل (سری دوم) در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است. بنابراین کلیه متقاضیان، ضرورت دارد هنگام ثبت‌نام به این نکات توجه نمایند. همچنینداوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنایت به توضیحات ذیل در صورت علاقه‌مندی با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۹۷/۰۲/۳۱ اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که در این آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمایل برای ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام (پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور) و همچنین اطلاعیه‌ اصلاحی مورخ ۹۷/۰۲/۲۳ مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور در بازه زمانی فوق نسبت‌به ثبت‌نام اقدام نمایند.

تذکر مهم: مجدداً تاکید می‌گردد مهلت ثبت‌نام تا پایان روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۳۱ بوده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

۱-ظرفیت پذیرش در کد شغل محل های ذیل مربوط به سازمان بیمه سلامت به شرح جدول ذیل اصلاح می گردد:

۲-۱- ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۱ برنامه نویس سیستم (تهران- تهران) از ۶  نفر به ۷ نفر افزایش می یابد.

۲-۲- ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۲ کارشناس تحلیلگر سیستم (تهران – تهران) از ۳  نفر به ۴ نفر افزایش می یابد.

۲-۳- ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۳ کارشناس شبکه (تهران- تهران) از ۳  نفر به ۴ نفر افزایش می یابد.

۲-اصلاحات مربوط به ‌شغل‌محلهای وزارت آموزش و پرورش:

۲-۴- در شغل محل هایی که در محل خدمت آن ها عبارت «عشایر» قید گردیده است، تایید نوع بومی (استان یا شهرستان) به عهده اداره کل امور عشایر استان مربوطه می باشد.

۲-۵- در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن‌ها عبارت «ویژه آموزش و پرورش» درج شده است، تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش با رعایت سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان، مجاز به ثبت‌نام در شغل محل های مذکور می‌باشند.

همچنین به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر می‌رساند، اخذ سوابق مربوط به اشتغال قراردادی و یا غیر رسمی در زمان ثبت‌نام صرفاً براساس «بند آخر تبصره شرایط عمومی داوطلبان» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام  داوطلبان بوده و هیچ امتیاز دیگری ندارد.

جهت دانلود دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

دانلود اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاه اجرایی

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۴

اصل دفترچه سوالات دبیری حرفه و فن (کار و فناوری) سال ۹۶

اصل دفترچه سوالات هنرآموز کامپیوتر سال ۹۶

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید


 

 خبر ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۷ – پیرو اطلاعیه های مورخ ۹۷/۰۲/۱۷ و ۹۷/۰۲/۱۸ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام در آزمون مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور اصلاحات جدید ذیل در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است. بنابراین کلیه متقاضیان‌، ضرورت دارد که تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند. لازم به توضیح است مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

–  اصلاحات جنس پذیرش در شغل محل های سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور:

۱-  جنس پذیرش در کدشغل محلهای ۱۰۲۵۸ تا ۱۰۲۸۰ و همچنین کد شغل محلهای۱۰۳۳۰ و ۱۰۳۳۱ مربوط به سازمان شیلات ایران در شغل کارشناس امور صید و صیادی ۱، از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح می‌گردد.

۲- جنس پذیرش در کدشغل محلهای ۱۰۲۳۹ و ۱۰۲۴۰ مربوط به سازمان دامپزشکی کشور در شغل کارشناس امور آموزشی (نظارت بر ذبح شرعی) از مرد و زن به صرفاً جنس مرد اصلاح می‌گردد.


خبر ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۷ – دفترچه راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور(تیرماه سال۱۳۹۷)

جهت دانلود دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید

دانلود اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاه اجرایی

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۴

اصل دفترچه سوالات دبیری حرفه و فن (کار و فناوری) سال ۹۶

اصل دفترچه سوالات هنرآموز کامپیوتر سال ۹۶

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. شیما گفت:

    سلام دوستان من یک کارت اعتباری برای ثبت نام دستگاه های اجرایی اضافی خریدم هر کی خواست زیر قیمت میدم لطفا بیاین تلگرامم biglayk@

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.