خانه » اطلاعیه های مهم » سه میلیون و۲۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد

سه میلیون و۲۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد

متن آگهی:

یک نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت اشتغال گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد سه میلیون و۲۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی آخرین وضعیت اشتغال امروز برگزار شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با مهر در خصوص جزئیات این جلسه اظهار داشت: آقای وزیر در این جلسه چالش هایی را مطرح کرد که با توجه به این چالش ها نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی گفت: آقای ربیعی رقم بیکاری را سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد که این رقم برخلاف واقعیاتی است که نمایندگان در حوزه های انتخابی شان می بینند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: طبق گزارش آقای ربیعی، در چشم انداز سال ۱۴۰۰، باید ۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار شغل داشته باشیم که الان ۲۲ میلیون و  ۵۰۰ شغل داریم. وزیر تعاون معتقد بود که اگر هر سال ۱ میلیون شغل ایجاد کنیم تا سال ۱۴۰۰ همین نرخ بیکاری ادامه خواهد داشت و کاهش نخواهد یافت.

وی افزود: در ادامه کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش ها گزارشی از وضعیت اشتغال در کشور ارائه داد و انتقادات جدی در مورد عدم وجود متولی برای رصد وضعیت اشتغال کشور بیان کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: پس از آقای جلالی، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی صحبت خواهد کرد. پس از آن نیز ۵ نفر از نمایندگان به قید قرعه برای بیان نظرات خود انتخاب شدند تا صحبت کنند.

منبع: خبرگذاری مهر
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.