خانه » استخدام در استان سمنان » زمینه اشتغال ۷۷۴ نفر در استان سمنان فراهم شد

زمینه اشتغال ۷۷۴ نفر در استان سمنان فراهم شد

متن آگهی:

خبر ۱۱ بهمن ۹۴ –  ۴۱۶ پروژه استان سمنان افتتاح می شود/زمینه اشتغال ۷۷۴ نفر فراهم شد

خبرگزاری مهر : استاندار سمنان بابیان اینکه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۴۱۶ پروژه در استان افتتاح می‌شوند، گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌بر ۴۶۱ میلیارد تومان هزینه شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خباز ظهر شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل استانداری ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال استان اظهار داشت: دهه فجر امسال، متفاوت و متمایز است و ما در این دهه خود را برای دو انتخابات سرنوشت‌ساز و حساس نیز آماده می‌کنیم.
وی با اشاره به تفاوت در تعداد پروژه های قابل افتتاح دهه فجر نسبت به سال گذشته، گفت: ۴۲۴ پروژه دهه فجر به مبلغ ۲۳۱ میلیارد تومان در سال ۹۳ به بهره برداریی رسید.
افزایش ۲۳۰ میلیارد تومانی اعتبارات پروژه های دهه فجر
مقام عالی دولت دراستان سمنان همچنین در ادامه تصریح کرد: پروژه های قابل افتتاح امسال نسبت به سال قبل به تعداد هشت پروژه کاهش و از نظر اعتبارات ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.
خباز با اشاره به اینکه میزان اعتبارات نسبت به سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، افزود: با توجه به اینکه درآمدهای دولت کاهش پیدا کرده، پروژه های استان ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه برای پروژه‌های سال قبل ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود، اظهارداشت: امسال علی‌رغم کاهش درآمدهای دولت، ۴۶۱ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.
اشتغال ۷۷۴ نفر به صورت مستقیم در استان سمنان
استاندار سمنان اشتغال ۷۷۴ نفر به صورت مستقیم را با بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر استان نوید داد و اظهار داشت: شهرستان شاهرود با ۱۱۱ پروژه بیشترین تعداد پروژه‌ها را به خود اختصاص داده و آرادان با ۱۲ طرح کم‌ترین تعداد را دارد.
خباز اظهار داشت: از این تعداد پروژه، سهم سمنان ۵۸، سهم میامی ۳۷، سهم دامغان ۴۴، سهم سرخه ۳۶، سهم گرمسار ۷۱ و سهم مهدی‌شهر ۳۳ پروژه بوده و ۱۴ پروژه نیز در استان پراکنده است.
وی گفت: افتتاح پردیس ساختمان بوعلی بخش خصوصی سمنان، احداث ساختمان آموزشی فرهنگی دانشگاه سمنان، احداث ساختمان اداره کل دیوان محاسبات، تکمیل ۱۰ کلاسه موذن و  بهسازی راه  دامغان سمنان از پروژه های مهم شهرستان سمنان است.
بیمارستان ۱۶۴ تختخوابه گرمسار افتتاح می شود
استاندار سمنان افزود: افتتاح بیمارستان ۱۶۴ تختخوابه، تعریض و روکش چنداب ایوانکی به طول ۱۶ کیلومتر، ۹ کلاسه مهر و شش کلاسه بنیاد برکت در حاجی آباد از پروژه های مهم شهرستان گرمسار است.
خباز، پروژه ۳۶ واحدی مسکونی موقوفه محمد حسن خلف کربلایی محمد، احداث ۱۲۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، ۱۴ کلاسه مهر، پارک علم و فناوری مرکز رشد واحد های فناوری پردیس مرکزی و احداث ۱۰ کلاسه خیران را از پروژه های مهم در شهرستان شاهرود عنوان کرد.
وی همچنین تصریح کرد: احداث راه دیباج سرخ گریور پروژه مهم شهرستان دامغان و خوابگاه شبانه روزی حضرت زینب روستای حسین آباد کالپوش از شاخص ترین پروژه شهرستان میامی است که در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند.
سمنان ۱۳ بهمن میزبان وزیر بهداشت خواهد بود
به گفته مقام عالی دولت در استان سمنان مقامات کشوری و استانی در اولین روز از دهه مبارک فجر در سمنان، در سومین روز در میامی، در ششمین روز در دامغان، در هفتمین روز در شاهرود، در هشتمین روز در زادگاه رئیس‌جمهوری، در نهمین روز در گرمسار و آرادان و در دهمین روز در مهدی‌شهر خواهند بود و پروژه‌های مربوط به این شهرستان‌ها را افتتاح می‌کنند.
خباز ادامه داد: از پروژه های قابل افتتاح دهه فجر امسال شش پروژه در بخش راه وترابری، چهار پروژه در بخش خدمات بهداشتی درمانی، شش پروژه دربخش انرژی وانتقال نیرو، هشت پروژه در بخش نوسازی مدارس، ۹ پروژه در بخش بنیاد مسکن و پنج پروژه در بخش گازرسانی هستند.
وی ادامه داد: وزیر بهداشت سه‌شنبه ۱۳ بهمن به سمنان می‌آید تا پروژه‌های حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی را افتتاح کند.
وجود کاندیدای متعدد در انتخابات فضای رقابتی بیشتری را رقم می زند
استاندار سمنان به تفاوت دهه فجر امسال با سال های گذشته نیز اشاره داشت وگفت: امسال پس از پایان ایام الله دهه فجر شاهد برگزاری انتخابات دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی خواهیم بود.
خباز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخی ردصلاحیت‌ها، افزود: هنوز فرصت قانونی برای رسیدگی به اعتراض‌های کاندیداها وجود دارد.
وی اظهار داشت: امیدواریم با وجود کاندیداهای متعدد فضای رقابتی بیشتری برای انتخابات ایجاد شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. مهندس قاضی گفت:

    لطفا در اسرع وقت تماس بگیرید.
    ۰۹۳۸۴۱۰۲۲۳۵
    جهت همکاری در سرپرستی خرید کارگاه پروژه ۳۴۰ واحدی استانداری سمنان. (استعلام قیمت و عقد قرار داد خرید مصالح ، فولادو…)
    امکان ماموریت های چند روزه خارج از استان،
    داری حسن شهرت و امانتداری …

    [پاسخ]

  2. حسن شریعتمداری گفت:

    سلام من لیسانس مهندسی متالوژی ودارای سابقه کاری در شرکت فولاد دارم از شما تقاضای کار مناسب را دارم

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.