خانه » استخدام در استان سیستان و بلوچستان » برنامه زمانبندی بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

برنامه زمانبندی بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

متن آگهی:

خبر ۱۸ تیر ۹۶: زمان شروع کلاس های دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان

شروع کلاس های مهارت آموزان ماده ۲۸

قابل توجه مهارت آموزان ماده ۲۸

شروع کلاس های شنبه مورخ ۹۶/۴/۲۴ ساعت ۸ صبح می باشد. حضور همه مهارت آموزان الزامی می باشد.

آدرس : خیابان آزادی- پشت انتقال خون- تربیت معلم شهید حسینی


اطلاعیه ۱ تیر ۹۶: تشکیل پرونده و انجام مراحل ثبت نام دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان نهایی استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

اطلاعیه شماره ۱۳ کارشناسی استخدام

کارشناس مسئول استخدام اداره کل گفت: پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی۹۵ به منظور تشکیل پرونده و انجام مراحل ثبت نام در دوره مهارت آموزی در مهلت مقرر اقدام نمایند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، جهانتیغ اظهار داشت:باستناد اطلاعیه مورخ ۹۶/۳/۳۰ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مبنی بر اعلام نتایج گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ ، مقتضی افراد مذکور با در نظر گرفتن موارد ذیل نسبت به ادامه روند استخدامی شامل تشکیل پرونده استخدامی(انجام آزمایشات پاراکلینیکی و اخذ گواهی عدم سوء پیشینه ) و ثبت نام به منظور شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر برای پیگیری امور فوق الذکر ، به منزله انصراف از استخدام آموزش و پرورش تلقی شده و مسئولیت آن ، صرفاً به عهده خود متقاضی خواهد بود :

تمامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان موظف هستند در اسرع وقت به پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به نشانی http://medu.ir/portal/home.php?ocode=100010876&block=news&id=409804 مراجعه و نسبت به دریافت و مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ ۹۶/۳/۳۰ با عنوان “نتایج گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ ” اقدام نمایند.

داوطلبانی که صلاحیت های عمومی آنان ، مورد تأیید هسته گزینش آموزش و پرورش استان قرار نگرفته است ، مطابق مقررات مربوط می توانند حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار اطلاعیه فوق جهت تکمیل فرم درخواست تجدید نظر ، به هسته گزینش استان واقع در میدان پانزده خرداد(فلکه شرکت نفت)مراجعه نمایند.

جدول زمان بندی ثبت نام و فرایند شرکت در دوره یکساله مهارت آموزی و جذب و اشتغال در مناطق آموزشی در آدرس اینترنتی فوق الذکر بارگذاری شده است.

توضیح مهم : جهت اطلاع از ادامه مراحل سه گانه ادامه روند استخدامی ، پذیرفته شدگان باید نسبت به مطالعه کامل اطلاعیه فوق اقدام نمایند.


اطلاعیه ۳ خرداد ۹۶: محل خدمت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تعیین گردید

اطلاعیه شماره ۱۲ کارشناسی استخدام

محل خدمت پذیرفته شدگان سهمیه استانی آزمون استخدامی سال ۹۵ تعیین گردید / پذیرفته شدگان به اداره اولین اولویت انتخابی خود مراجعه کنند .

محسن جهانتیغ ، کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از انتشار دوازدهمین اطلاعیه آزمون استخدامی خبر داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، متن این اطلاعیه به شرح زیر است …

پیرو اطلاعیه شماره ۱۱ مورخ۹۶.۲.۲۶ اداره کل آموزش و پرورش استان ، مبنی بر تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ مرحله دوم تکمیل ظرفیت اعلام شده مورخ ۹۶.۲.۲۳، به اطلاع قبول شدگان آزمون مذکور که در کارنامه نهایی اعلام شده از سوی سازمان سنجش ، در مقابل کد رشته شغلی انتخابی داوطلب (انتخاب اول) عدد صفر(۰) قید شده و نتیجه آنها مرقوم گردیده که تعیین محل خدمت آنها بر عهده اداره کل می باشد ،  می رساند به منظور تشکیل پرونده استخدامی ، گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل حد اکثر تا روز سه شنبه مورخ ۹۶.۳.۹  به اداره آموزش و پرورش اولین اولویت انتخابی در آزمون استخدامی (محل پذیرفته شده به استناد کارنامه نهایی صادر شده از سوی سازمان سنجش بر اساس اولین شغل محل انتخابی داوطلب) مراجعه نمایند:

به همراه داشتن مدارک مشروحه زیر به منظور تشکیل پرونده استخدامی الزامی می باشد :

-اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات

-تعداد ۱۲ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده

-تصویر کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش

-مدرک تحصیلی (مدرک تحصیلی که متقاضی بر اساس آن در آزمون شرکت نموده است)

-کارت پایان خدمت ، معافیت و تصویر پشت و رو (برای برادران)

-اصل گواهی از نهاد مربوطه برای افرادی که از سهمیه استفاده نموده اند(سهمیه شاهد و بهزیستی)

۲-افرادی که در مرحله اول نسبت به تشکیل پرونده استخدامی و انجام معاینات پزشکی و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به منطقه محل خدمت اقدام نموده اند و سپس در کارنامه آنها کد محل خدمت صفر درج گردیده بود ، در این مرحله اقدام خاصی انجام نداده و منتظر ابلاغ دستورالعمل تشکیل کلاس های مهارت آموزی بدو استخدام باشند.

اطلاع رسانی پیرامون چگونگی و زمان تشکیل کلاس ها از طریق همین سایت انجام خواهد شد.

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۲۷ اردیبهشت ۹۶: زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان مرحله دوم تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان 

اطلاعیه شماره ۱۱ کارشناسی استخدام

پذیرفته شدگان مرحله دوم تکمیل ظرفیت به ادارات محل خدمت خود مراجعه کنند

کارشناس مسئول استخدام اداره کل گفت : پذیرفته شدگان مرحله دوم تکمیل ظرفیت اعلام شده در مورخ ۲۳ اردیبهشت برای تشکیل پرونده به ادارات محل خدمت خود مراجعه کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان متن اطلاعیه فوق به شرح زیر است …

باستناد اطلاعیه مورخ ۹۶.۱.۲۱ وزارت آموزش و پرورش ، مبنی بر تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ مرحله دوم تکمیل ظرفیت اعلام شده مورخ ۹۶.۲.۲۳ ، به اطلاع قبول شدگان آزمون مذکور می رساند به منظور تشکیل پرونده استخدامی ، گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز شنبه مورخ ۳۰ /۲ /۹۶  لغایت پنج شنبه مورخ ۴ /۳ /۹۶  به اداره آموزش و پرورش محل خدمت (محل پذیرفته شده به استناد کارنامه نهایی صادر شده از سوی سازمان سنجش)  مراجعه نمایند:

به همراه داشتن مدارک مشروحه زیر به منظور تشکیل پرونده استخدامی الزامی می باشد :

۱- اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات

۲- تعداد ۱۲ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده

۳- تصویر کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش

۴- مدرک تحصیلی (مدرک تحصیلی که متقاضی بر اساس آن در آزمون شرکت نموده است)

۵- کارت پایان خدمت ، معافیت و تصویر پشت و رو (برای برادران)

۶- اصل گواهی از نهاد مربوطه برای افرادی که از سهمیه استفاده نموده اند(سهمیه شاهد و بهزیستی)

داوطلبین الزاماً فقط در محل پذیرفته شده مندرج در کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش حضور یافته و در صورت وجود مغایرت قبل از هر اقدامی با کارشناسی اسنخدام اداره کل هماهنگی لازم را به عمل آورند.
افرادی که در کارنامه نهایی اعلام شده از سوی سازمان سنجش ، در مقابل کد رشته شغلی انتخابی داوطلب (انتخاب اول) عدد صفر(۰) قید شده و نتیجه آنها مرقوم گردیده که تعیین محل خدمت آنها بر عهده اداره کل می باشد تا اطلاع ثانوی از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و تشکیل پرونده استخدامی خودداری نمایند.
پذیرفته شدگان پس از تشکیل پرونده استخدامی نسب به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوء پیشینه  و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام اقدام کنند.

توضیح :

چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تأیید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچ گونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.
افرادی که در مرحله اول نسبت به تشکیل پرونده استخدامی و انجام معاینات پزشکی و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به منطقه محل خدمت اقدام نموده اند ، در این مرحله اقدام خاصی انجام نداده و منتظر ابلاغ دستورالعمل تشکیل کلاس های مهارت آموزی بدو استخدام باشند. اطلاع رسانی پیرامون چگونگی و زمان تشکیل کلاس ها از طریق همین سایت انجام خواهد شد.

کارشناسی استخدام – ۲۶ /۲ /۹۶


اطلاعیه ۲۸ فروردین ۹۶: مکان گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سیستان و بلوچستان جهت تشکیل پرونده استخدامی
اطلاعیه شماره ۱۰ آزمون استخدامی آموزش و پرورش / فوری
پذیرفته شدگان نهایی جهت تشکیل پرونده استخدامی به اداره محل خدمت خود مراجعه کنند
کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان از انتشار دهمین اطلاعیه آزمون استخدامی خبر داد .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورس استان متن اطلاعیه فوق به شرح زیر است …
اطلاعیه شماره ۱۰
باستناد اطلاعیه مورخ ۲۱/۱/۹۶ وزارت آموزش و پرورش ، مبنی بر تشکیل پرونده استخدامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ ، به اطلاع قبول شدگان آزمون مذکور می رساند به منظور تشکیل پرونده استخدامی ، گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱/۲۸ لغایت پنج شنبه مورخ ۹۶/۲/۷ به اداره آموزش و پرورش محل خدمت (محل پذیرفته شده به استناد کارنامه نهایی صادر شده از سوی سازمان سنجش)  مراجعه نمایند:

به همراه داشتن مدارک مشروحه زیر به منظور تشکیل پرونده استخدامی الزامی می باشد :
اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات
تعداد ۱۲ قطعه عکس جدید پشت نویسی شده
تصویر کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش
مدرک تحصیلی (مدرک تحصیلی که متقاضی بر اساس آن در آزمون شرکت نموده است)
کارت پایان خدمت ، معافیت و تصویر پشت و رو (برای برادران)
اصل گواهی از نهاد مربوطه برای افرادی که از سهمیه استفاده نموده اند(سهمیه شاهد و بهزیستی)
داوطلبین الزاماً فقط در محل پذیرفته شده مندرج در کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش حضور یافته و در صورت وجود مغایرت قبل از هر اقدامی با کارشناسی اسنخدام اداره کل هماهنگی لازم را به عمل آورند.
افرادی که در مقابل ردیف نتیجه کارنامه ارائه شده  به آنها قید گردیده “داوطلب گرامی فرایند پذیرش رشته شغل محل شما هنوز تکمیل نگردیده است نتایج نهایی پس از تکمیل فرایند انجام خواهد شد”  تا اطلاع ثانوی از مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و تشکیل پرونده استخدامی خودداری نمایند.
پذیرفته شدگان پس از تشکیل پرونده استخدامی نسب به اخذ معرفی نامه جهت گواهی عدم سوء پیشینه  و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام اقدام کنند.
توضیح :
چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تأیید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچ گونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد.


اطلاعیه ۲۲ فروردین ۹۶: اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در خصوص مرحله گزینش

روند ادامه مراحل استخدامی پس از ابلاغ وزارت اطلاع رسانی می شود / در حال حاضر نیازی به حضور در اداره کل نیست / اخبار مربوطه به طور پیوسته از طریق سایت اداره کل پیگیری شود
کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت : روند ادامه مراحل استخدامی پذیرفته شدگان آزمون پیمانی سال ۹۵ پس از ابلاغ وزارت آموزش و پرورش از طریق پورتال اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان ، محسن جهانتیغ ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام علی (ع)  و آرزوی توفیق برای تمامی داوطلبین آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش اظهار کرد : با عنایت به اعلام نتایج آزمون استخدامی و اطلاعیه مندرج در وب سایت سازمان سنجش به اطلاع عزیزان پذیرفته شده در این آزمون استخدامی می رساند که روند اجرایی مراحل استخدام ( بررسی صلاحیت های عمومی، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و دوره مهارت آموزی ) پس از ابلاغ وزارت متبوع به استان ها اعلام و از طریق وب سایت اداره کل به اطلاع این عزیزان خواهد رسید .
کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : از همین روی تا اطلاع ثانوی نیازی به مراجعه حضوری داوطلبین گرامی به اداره کل نیست .
وی ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان تصریح کرد : نتایج نهایی آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبین گرامی جهت دریافت هر گونه پاسخ در خصوص مندرجات کارنامه ارایه شده می توانند از سیستم پاسخ گویی برخط سایت سازمان و سنجش استفاده کنند .
جهانتیغ ضمن ترغیب داوطلبین بر عدم توجه به اخباری که از منابع غیر معتبر در فضاهای مجازی منتشر می شود تاکید کرد : تنها مرجع رسمی در خصوص اخبار و اطلاعیه های آزمون استخدامی ، وب سایت اداره کل به نشانی sb.medu.ir خواهد بود . لذا پذیرفته شدگان گرامی اخبار مربوطه را به صورت پیوسته از طریق سایت اداره کل پیگیری نمایند.


اطلاعیه ۳ اسفند ۹۵: اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام شد

اطلاعیه شماره ۸ / کارشناس مسئول استخدام اداره کل خبر داد

اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان اعلام شد + فایل اسامی و زمان بررسی مدارک و مصاحبه

کارشناس مسئول استخدام اداره کل گفت : اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، زمان و مکان انجام فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و ورابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ، محسن جهانتیغ اظهار کرد : اطلاعیه شماره ۸ آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۵ به شرح زیر اعلام می شود

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدام مورخ ۲۱ آبان ۹۵ آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند به منظور بررسی و تحویل مدارک، با در دست داشتن مدارک مشروحه زیر ، طبق جدول زمان بندی در محل های مشخص شده حضور بهم رسانند.

توجه : عدم مراجعه افراد به منزله انصراف خواهد بود

مدارک لازم :

۱- پرینت کارنامه آزمون استخدامی از سایت سازمان سنجش

۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

۳- اصل شناسنامه ویک برگ تصویرازتمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی ویک برگ تصویر پشت وروی آن

۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)

۶- مدرک تحصیلی شامل : یکی از موارد ذیل کفایت می کند :

(افرادی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت نموده اند ارائه مدرک کارشناسی نیز الزامی است)

۷- اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ تصویر آن

۸- دارا  بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای افرادی که با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند

۹- اصل گواهی انشایی فراغت از تحصیل معتبر از دانشگاه مربوطه(مختص دانشجویانی که جدیداً فارغ التحصیل شده و گواهی موقت آنان صادر نشده است)

۱۰ اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین

۱۱- اصل معرفی نامه برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند

۱۲- اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت دردستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

۱۳- اصل و تصویر مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور(یکی از موارد ده گانه مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی). مجدداً یادآور می شود تمامی ظرفیت های استخدامی استان مربوط به نیروهای بومی استان می باشد.

۱۴- یک عدد پوشه (ترجیحاً برادران رنگ آبی و خواهران رنگ قرمز)

قابل ذکر است متقاضیان واجد شرایط می توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با مدارک خواسته شده (مدرک تحصیلی ، بومی ، سهمیه و…) ، قبل از عزیمت به مکان اعلام شده با شماره تلفن ۳۳۴۵۳۳۹۵ – ۰۵۴ کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تماس حاصل نمایند ؛

آدرس محل بررسی مدارک :

*زاهدان – اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان واقع در بلوار شهید قلنبر

*زاهدان – اردوگاه فاطمه الزهراء(س) واقع در بلوار معلم – معلم ۱۶

آدرس محل مصاحبه :

*زاهدان – خیابان دانشگاه – کوچه اوقاف (جنب پردیس دخترانه رسالت) – مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان

زمان مصاحبه :
از ساعت ۸ صبح در محل اعلام شده

برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک

جهت دریافت لیست اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک کنید

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۵ بهمن ۹۵: اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۵ اعلام شد.

اطلاعیه شماره ۷ / کارشناس مسئول استخدام اداره کل

اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۵ اعلام شد + فایل اسامی

کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اعلام اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش خبر داد .
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان محسن جهانتیغ اظهار کرد : لیست اسامی تکمیل ظرفیت اعلام شده از طریق نشانی زیر قابل دریافت است

وی افزود : تمامی کسانی که اسامی آنان در لیست فوق وجود دارد ، پیامکی از سوی سازمان سنجش نیز دریافت کرده اند .

کارشناس مسئول استخدام خاطر نشان کرد : این عزیزان با عنایت به فرصت محدود باقی مانده بررسی مدارک می توانند مطابق جدول زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه شماره (۴) در روز های سه شنبه و چهارشنبه ، ۵ و ۶ دی ماه به خانه معلم شهرستان زابل و در روزهای پنج شنبه و شنبه ، ۷ و ۹ دی ماه به اردوگاه فرهنگی تربیتی فاطمه الزهرا (س) واقع در بلوار معلم شهرستان زاهدان مراجعه کنند .

جهانتیغ تصریح کرد : فرآِیند بررسی مدارک در دو نوبت صبح و عصر خواهد بود .

کارشناس مسئول استخدام اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان تاکید کرد : با عنایت به بند ۲ صفحه ۱۰۱ دفترچه راهنمای سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور مبنی بر “اعلام شرایط انتخاب کد رشته محل بر اساس شرایط احراز از نظر رشته تحصیلی و بومی پذیری ” سهمیه استان سیستان و بلوچستان در تمامی سهمیه ها اعم از آزاد ، ایثارگران و معلولین فقط به نیروهای بومی استان بر اساس شرایط بومی دستورالعمل های مذکور اختصاص یافته ، لذا متقاضیانی که فاقد شرایط بومی هستند از حضور در ستاد های بررسی مدارک خودداری نمایند.

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده اسامی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید


اطلاعیه ۲ بهمن ۹۵: مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت از ۳ بهمن آغاز می شود

اطلاعیه شماره ۶ / رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی

مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت از ۳ بهمن آغاز می شود/ تاریخ مصاحبه توسط کارگروه بررسی مدارک مشخص می شود

رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل گفت: مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش از تاریخ ۳ بهمن اغاز می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان، حمید خسروی اظهار کرد: مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان سه برابر ظرفیت استخدام پیمانی آموزش و پرورش سال ۹۵ که مدارک آنها به تایید کارگروه بررسی مدارک رسیده از تاریخ ۳ بهمن اغاز و تا ۱۱ بهمن ادامه خواهد یافت.
وی افزود : تاریخ دقیق انجام فرآیند مصاحبه برای هر یک از داوطلبان در زمان بررسی مدارک و توسط کارگروه مربوطه به این عزیزان اعلام خواهد شد.

رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل خاطر نشان کرد: داوطلبان بایستی ابتدا به منظور انجام معاینات پزشکی به درمانگاه فرهنگیان واقع در زاهدان – خیابان شهید قلنبر و پس از آن به مراکز مجری مصاحبه مراجعه نمایند.

خسری تصریح کرد: مکان مصاحبه ی برادران، مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان واقع در زاهدان – خیابان دانشگاه – کوچه اوقاف جنب پردیس رسالت خواهد بود.

وی بیان کرد: مکان مصاحبه خواهران نیز در دانشگاه فرهنگیان، پردیس رسالت واقع در زاهدان – خیابان دانشگاه – رو به روی اداره کل مخابرات خواهد بود.

+جهت مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اینجا کلیک نمایید



اطلاعیه ۲۸ دی ۹۵: برنامه زمانبندی بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.اطلاعیه شماره (۴) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵برنامه زمانبندی بررسی مدارک اعلام شد / عدم مراجعه افراد به منزله انصراف خواهد بودکارشناس مسئول استخدام اداره کل از اعلام زمانبندی بررسی مدارک در مناطق قطب (چابهار ، ایرانشهر، سیستان و زاهدان ) خبردادبه گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان ، محسن جهانتیغ اظهار کرد : اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ به شرح زیر اعلام می شود ….

کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخ ۲۱/۸/۹۵ آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان می رساند به منظور بررسی و تحویل مدارک، با در دست داشتن مدارک مشروحه زیر، طبق جدول زمان بندی در محل های مشخص شده حضور بهم رسانند.

توجه: عدم مراجعه افراد به منزله انصراف خواهد بود

مدارک لازم:

  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی از سایت سازمان سنجش
  • سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
  • اصل شناسنامه ویک برگ تصویرازتمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی ویک برگ تصویر پشت وروی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)
  • مدرک تحصیلی شامل : یکی از موارد ذیل کفایت می کند :

(افرادی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت نموده اند ارائه مدرک کارشناسی نیز الزامی است)

  • اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ تصویر آن
  • دارا بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای افرادی که با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند
  • اصل گواهی انشایی فراغت از تحصیل معتبر از دانشگاه مربوطه(مختص دانشجویانی که جدیداً فارغ التحصیل شده و گواهی موقت آنان صادر نشده است)
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین
  • اصل معرفی نامه برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند
  • اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت دردستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.
  • اصل و تصویر مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور(یکی از موارد ده گانه مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی)
  • یک عدد پوشه (ترجیحاً برادران رنگ آبی و خواهران رنگ قزمر)

در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام و یا رد متقاضیان در این مرحله نفر ذخیره جایگزین خواهد شد.

قابل ذکر است متقاضیان واجد شرایط می توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با مدارک خواسته شده (مدرک تحصیلی ، بومی ، سهمیه و…) ، قبل از عزیمت به مکان اعلام شده با شماره تلفن ۳۳۴۵۳۳۹۵ – ۰۵۴ کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تماس حاصل نمایند؛

برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک

قطبمناطق تحت پوشش(بر اساس منطقه پذیرفته شده متقاضی)زمانتاریخ مراجعهمکان
چابهارچابهار- کنارک- دشتیارینیکشهر – بنت – قصرقندپنجشنبه / شنبه۳۰/۱۰/۹۵  و ۲/۱۱/۹۵خانه معلم چابهار
ایرانشهرایرانشهر –بمپور – دلگان – بزمان – فنوج -لاشار – راسک – سربازسراوان – بم پشت – جالق – سیب و سوران – مهرستانیکشنبه /         دوشنبهاز ۳/۱۱/۹۵ لغایت ۴/۱۱/۹۵خانه معلم ایرانشهر
سیستانزابل – بنجار – زهک – هیرمند – هامون  نیمروزسه شنبه /     چهار شنبهاز ۵/۱۱/۹۵ لغایت ۶/۱۱/۹۵خانه معلم زابل
زاهدانزاهدان – میرجاوه – نصرت آباد – عشایرخاش – نوک آبادپنجشنبه / شنبه۷/۱۱/۹۵  و ۹/۱۱/۹۵اردوگاه فاطمه الزهراء(س)

گفتنی است بررسی مدارک در دو نوبت صبح و عصر صورت خواهد گرفت .

مشاهده اطلاعیه مربوط آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت رسمی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان 


اطلاعیه ۸ دی ۹۵:  مدارک لازم تکمیل پرونده آزمون استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام شد.اطلاعیه شماره (۳) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

کارشناسی استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از اعلام مدارک مورد نیاز تکمیل پرونده خبر داد:

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، محسن جهانتیغ، کارشناس مسئول استخدام اداره کل  اظهار کرد : به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخ۲۱ آبان ۹۵ آموزش و پرورش سهمیه استان سیستان و بلوچستان می رساند جهت تکمیل پرونده وطی مراحل استخدامی نسبت به مهیا نمودن مدارک مشروحه ذیل اقدام نمایند:

مدارک لازم :

  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی از سایت سازمان سنجش
  • سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)
  • مدرک تحصیلی شامل : (افرادی که با مدرک کارشناسی ارشد شرکت نموده اند ارائه مدرک کارشناسی نیز الزامی است)
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) و یک برگ تصویر آن
  • دارا  بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای افرادی که با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند
  • اصل گواهی انشایی فراغت از تحصیل معتبر از دانشگاه مربوطه
  • اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین
  • اصل معرفی نامه برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند
  • اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوق آنها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.
  • اصل مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور
  • یک عدد پوشه (ترجیحاً برادران رنگ آبی و خواهران رنگ قزمر)

کارشناس مسئول استخدام خاطر نشان کرد : در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام و یا رد متقاضیان در این مرحله نفر ذخیره جایگزین خواهد شد.
جهانتیغ تاکید کرد : در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) که مشخص گردد شخص پذیرفته شده واجد شرایط استخدام نمی باشد از ادامه روند استخدامی وی خودداری شده و فرد دیگری بر اساس ضوابط به عنوان ذخیره جایگزین خواهد شد.
وی تصریح کرد : برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به ستاد مصاحبه استان متعاقباً و از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. عبدالله گفت:

    با عرض سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای جهانتیغ،من عبدالله درزاده کارشناسی آموزش زبان انگلیسی هستم ضمن قبول نشدن و به حد نصاب نرسیدن نمره هیچ کس از داوطلبان این رشته به کار گیری حداقل دو نفر در آموزش و پرورش شهرستان فنوج را خواستارم با تشکر.۰۹۳۷۰۹۸۸۴۲۵

    [پاسخ]

  2. سرافراز گفت:

    سلام آقای جهانتیغ مسئول استخدام آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان من سرافراز اربابی از شهرستان فنوج روستای رامک هستم لیسانس دبیری علوم تجربی هستن الان بعنوان نیروی خرید خدمات مشغولم سهمیه فنوج یک نفر هم قبول نشده امیدوارم درصورت اختیار وجذب نیرو من حدنصاب ٣نمره کم آوردم ومارا در اولویت قرار بدهید ممنون میشم شماره تماس هم ٠٩١۵۵۴٧٩۶۶١

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.